راه سبز امید 1331 ارسال شده در 11 دی، 2010 بچه ها یه چیزی فهمیدم البته میترسم که بگم دیشب یه خبرایی بوده فقط بهش اشاره میکنم این موضوع در مورد علیرضاس pinion اینم بگم که دیشب مهمونی بوده بیشتر از این نمیگم .... چون اصرار میکنین باشه باشه میگم اجازه بدین مهمونی دشب در مورد : خواستگاریو ازدواج دانشجوییو پیوندو قدم نورسیده بچه یه دختر 2تا پسر ازدواجشونو من خورشت سبزی خیلی دوس دارمو نور به قبرت بباره و در آخر اناالله و انا اله راجعون بقا مختص ذات اوست بهمین مناسبت مراسم بزرگداشتی روز پنچ شنبه در تاریخ 1389/07/19 از ساعت 3 تا 7 بعدازظهر در حسینیه .............. برگزار میگردد ضمنا مجلس ختم زنانه همزمان در همان مکان منعقد میباشد حضور کلیه سروران گرامی در این مجلس موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی بخش خاطر بازماندگان خواهد بود. البته همه اینا مال صد سال دیگس ایشالا چون الان باید جا خرما شیرینی بده من همین جا از همه بچه ها تقاضای حمایت از خودم رو دارم و میخوام که ازم محافظت کنن :banel_smiley_52: راستی تاج گل یادتون نره عزیزان من 11
Fahim 9563 ارسال شده در 11 دی، 2010 :w127: قضیه چی بود آخرش؟ فک کنم زمان گذشته (شب گذشته) زمان حال( صحبت کردن ها در مورده علایقشون به همدیگه) زمان آینده نزدیک(بچه دار شدن و...):mornincoffee: آینده دور ......... با این حال آخرشو متوجه نشدم 2
rahele_s 6472 ارسال شده در 11 دی، 2010 الان این حسن مثلا میخواس خبر عروسی علیرضا رو غیر مستقیم به ما بگه؟:icon_razz: خبر رسانیش هم مثه خودش فاقد اعتباره:icon_razz: 4
آریوبرزن 13988 ارسال شده در 11 دی، 2010 شلوغ نکنید !!!!!!!!!!! راستش امروز من علیرضا رو تو دانشگاه دیدم با هم برگشتیم خونه تا همین یه ساعت پیش هم با هم بودیم. البته تکذیب نمیکنم که خیلی خوشحال بود منم یه حدسایی زدم ... البته به قول آبجی راحله خبرگذاری حسن کاملا فاقد اعتباره نثل خود حسن ولی قضیه بر میگرده به فکر کنم دو روز پیش که حسن و علیرضا یه قرار ملاقاتی تو پارک ولیعصر داشتن که فکر کنم همونجا حرفاشون رو با هم زدن و به تفاهم رسیدن حسن هم الان ذوق زده شده اومده تاپیک راه انداخته که همه متوجه بشن حالا قراره دوتا بلیط بگیریم براشون ماه عسل بفرستیمشون سواحل انگلستان حالا به هر حال پیوندتان مبارک البته یه چیز هم بگما این دوتا اینقدر موز مارن که فقط خدا میشناسشون. حالا منظور حسن از این تاپیک چی بوده فکر کنم فقط علیرضا بدونه و خودش 2
راه سبز امید 1331 مالک ارسال شده در 11 دی، 2010 الان این حسن مثلا میخواس خبر عروسی علیرضا رو غیر مستقیم به ما بگه؟:icon_razz: خبر رسانیش هم مثه خودش فاقد اعتباره:icon_razz: اصلا واسم مهم نیست که کسی باور بکنه یا نه:w00: 1
pari daryayi 22938 ارسال شده در 11 دی، 2010 بچه ها یه چیزی فهمیدم البته میترسم که بگم دیشب یه خبرایی بوده فقط بهش اشاره میکنم این موضوع در مورد علیرضاس pinionاینم بگم که دیشب مهمونی بوده بیشتر از این نمیگم .... چون اصرار میکنین باشه باشه میگم اجازه بدین مهمونی دشب در مورد : خواستگاریو ازدواج دانشجوییو پیوندو قدم نورسیده بچه یه دختر 2تا پسر ازدواجشونو من خورشت سبزی خیلی دوس دارمو نور به قبرت بباره و در آخر اناالله و انا اله راجعون بقا مختص ذات اوست بهمین مناسبت مراسم بزرگداشتی روز پنچ شنبه در تاریخ 1389/07/19 از ساعت 3 تا 7 بعدازظهر در حسینیه .............. برگزار میگردد ضمنا مجلس ختم زنانه همزمان در همان مکان منعقد میباشد حضور کلیه سروران گرامی در این مجلس موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی بخش خاطر بازماندگان خواهد بود. البته همه اینا مال صد سال دیگس ایشالا چون الان باید جا خرما شیرینی بده من همین جا از همه بچه ها تقاضای حمایت از خودم رو دارم و میخوام که ازم محافظت کنن :banel_smiley_52: راستی تاج گل یادتون نره عزیزان من ما به این می گوئیم سالاد کلمات ولی خب خبر عروسی بود دیگه منم شیرینی می خوام هاااا 2
آریوبرزن 13988 ارسال شده در 11 دی، 2010 ما به این می گوئیم سالاد کلمات :ws47: اینو خوب اومدی این حسن کلا حرف زدنش سالاد کلماته 1
pari daryayi 22938 ارسال شده در 11 دی، 2010 :ws47:اینو خوب اومدی این حسن کلا حرف زدنش سالاد کلماته حتما من باب شوخی اینجوری می گه مگه نه همسنگر؟! وگرنه سالاد کلمات که میشه.....ها .....؟ نه حسن جان اینجوری حرف نزن خیلی خطر داره حسن:banel_smiley_52:
راه سبز امید 1331 مالک ارسال شده در 11 دی، 2010 ما به این می گوئیم سالاد کلمات ولی خب خبر عروسی بود دیگه منم شیرینی می خوام هاااا من دلم هوس سالاد الویه کرد آخه این حرف بود تو زدی :w00: من گشنمه
راه سبز امید 1331 مالک ارسال شده در 11 دی، 2010 :ws47:اینو خوب اومدی این حسن کلا حرف زدنش سالاد کلماته پرفسور دفه بعد تو بیا حرف بزن :w00: از من سالاد قبل از خوردنه از تو که حرف زدنت سالاد بعد از خوردنه
راه سبز امید 1331 مالک ارسال شده در 11 دی، 2010 حتما من باب شوخی اینجوری می گه مگه نه همسنگر؟!وگرنه سالاد کلمات که میشه.....ها .....؟ نه حسن جان اینجوری حرف نزن خیلی خطر داره حسن:banel_smiley_52: این همسنگر چقد شبیه همبرگره من گشنمه دلم همبرگر میخواد :w00: راستی من به این نتیجه رسیدم هیچ چیزی خطرناک تر از خودم واسه خودم نیست باید خودم منهدم کنم راستی منهدم همین جوری نوشته میشه
شـاهین 8068 ارسال شده در 11 دی، 2010 اخ جون عروسی منم دعوت هستم می تونم شب اول خونه عروس دوماد بخوابم
asal sadra 3752 ارسال شده در 11 دی، 2010 بچه ها یه چیزی فهمیدم البته میترسم که بگم دیشب یه خبرایی بوده فقط بهش اشاره میکنم این موضوع در مورد علیرضاس pinion اینم بگم که دیشب مهمونی بوده بیشتر از این نمیگم .... چون اصرار میکنین باشه باشه میگم اجازه بدین مهمونی دشب در مورد : خواستگاریو ازدواج دانشجوییو پیوندو قدم نورسیده بچه یه دختر 2تا پسر ازدواجشونو من خورشت سبزی خیلی دوس دارمو نور به قبرت بباره و در آخر اناالله و انا اله راجعون بقا مختص ذات اوست بهمین مناسبت مراسم بزرگداشتی روز پنچ شنبه در تاریخ 1389/07/19 از ساعت 3 تا 7 بعدازظهر در حسینیه .............. برگزار میگردد ضمنا مجلس ختم زنانه همزمان در همان مکان منعقد میباشد حضور کلیه سروران گرامی در این مجلس موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی بخش خاطر بازماندگان خواهد بود. البته همه اینا مال صد سال دیگس ایشالا چون الان باید جا خرما شیرینی بده من همین جا از همه بچه ها تقاضای حمایت از خودم رو دارم و میخوام که ازم محافظت کنن :banel_smiley_52: راستی تاج گل یادتون نره عزیزان من این علیرضا که دیروز همش ان بود داش تاپیک جوک غنضنفری میفرستاد.. کی رفت خواستگاری.. تازه این علی سِکرت عمرا نم پس بده .. سرکارت گذاشته :w00: ولی کلا مورد حمایتی :dancegirl2: شیرینی میخوام
asal sadra 3752 ارسال شده در 11 دی، 2010 شلوغ نکنید !!!!!!!!!!!راستش امروز من علیرضا رو تو دانشگاه دیدم با هم برگشتیم خونه تا همین یه ساعت پیش هم با هم بودیم. البته تکذیب نمیکنم که خیلی خوشحال بود منم یه حدسایی زدم ... البته به قول آبجی راحله خبرگذاری حسن کاملا فاقد اعتباره نثل خود حسن ولی قضیه بر میگرده به فکر کنم دو روز پیش که حسن و علیرضا یه قرار ملاقاتی تو پارک ولیعصر داشتن که فکر کنم همونجا حرفاشون رو با هم زدن و به تفاهم رسیدن حسن هم الان ذوق زده شده اومده تاپیک راه انداخته که همه متوجه بشن حالا قراره دوتا بلیط بگیریم براشون ماه عسل بفرستیمشون سواحل انگلستان حالا به هر حال پیوندتان مبارک البته یه چیز هم بگما این دوتا اینقدر موز مارن که فقط خدا میشناسشون. حالا منظور حسن از این تاپیک چی بوده فکر کنم فقط علیرضا بدونه و خودش کوین طور پس ما سر کاریم :icon_pf (34):
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری