pme 3474 ارسال شده در 16 مهر، 2012 بوی کاربر جدید میاد...بوی رقابت میاد ...بوی 50 یا 200 امتیاز به صورت یهویی میاد 2
Cinderella 9897 ارسال شده در 17 مهر، 2012 راستی یاسی یادم بنداز امتیازای بچه ها واسه ارسال مطلب به مجله رو بدم 2
pme 3474 ارسال شده در 17 مهر، 2012 راستی یاسی یادم بنداز امتیازای بچه ها واسه ارسال مطلب به مجله رو بدم خب همین الان برو تالار درخواست بده دیگه بخدا هیچ چیز واجب تر از این نیست 1
pme 3474 ارسال شده در 18 مهر، 2012 خب اینم لیست جدید کاربران حاضر : anthonio montana s.zarei senator. fabir s.z.e یه چند نفری هستن که حضورشون هنوز ثابت نشده ...منتظر فعالیتشون هستم امتیازای در نظر گرفته شده در همین تاپیک اعلام می شود 2
pme 3474 ارسال شده در 22 مهر، 2012 خب همون طور که قولشو داده بودم پس از بررسی های انجام گرفته s.zarei بخاطر فعالیت چشمگیر در مجله عمران و همچنین پاسخگویی به سوالات به عنوان کاربر ویژه تالار عمران معرفی می شود و همچنین 50 امتیاز به anthonio montana بخاطر حضور مداوم و پاسخگویی به سوالات در ماه گذشته داده شد سپاس از هر دو عزیز 3
s.zarei 3090 ارسال شده در 22 مهر، 2012 باسلام عرض ادب واحترام دارم شرمنده مون كردين من كه اصلا از اين امتيازات خيري نداشتم و بعلت ضيق وقت خيلي هم نتونستم در خدمت انجمن ودوستان باشم شماها بزرگواري فرمودين ولطف حضور در اين انجمن ودر بين دوستان برا من افتخار بزرگيست در هر حال بسيار سپاسگزارم وممنون ارادتمند سهيل 2
anthonio montana 3249 ارسال شده در 24 مهر، 2012 فکرکنم فقط حدود 300 تا امتیاز تو شرطبندیا باختم...با این حال...خوب مرسی کلی 3
eng.l.s 5684 ارسال شده در 27 آبان، 2014 با سلام. برای اینکه تالار عمران از این سکوت در بیاد یه استارت دو باره میزنیم. از دوستانی که قادر به همکاری هستن خوشحال میشم اینجا اعلام کنند تا قدم های بعدی رو برداریم. 5
eng.l.s 5684 ارسال شده در 27 آبان، 2014 من هستم کدوم بخشو میخوایین روش کارکنم مرسی همیشه با بودنتون به ادم دلگرمی میدید و ادمو خوشحال میکنید . ممنونم. هر بخش که خودتون راحت ترین ! نظرتون چیه از اموزشگاه مهندسی عمرا ن شروع کنیم ؟ ترجمه و نرم افزار و نکات اجرایی! من به هر سه تاش علاقه دارم. باز هر چی شما بگید . چون شما شمایید و بابای امین . 5
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 27 آبان، 2014 مرسی همیشه با بودنتون به ادم دلگرمی میدید و ادمو خوشحال میکنید . ممنونم. هر بخش که خودتون راحت ترین ! نظرتون چیه از اموزشگاه مهندسی عمرا ن شروع کنیم ؟ ترجمه و نرم افزار و نکات اجرایی! من به هر سه تاش علاقه دارم. باز هر چی شما بگید . چون شما شمایید و بابای امین . قبول هستم بخش نرافزار فوقالعاده علاقمند به نرم افزارها اونم سه بعدیش هستم در تمام رشته ها:hapydancsmil::hapydancsmil: 5
eng.l.s 5684 ارسال شده در 27 آبان، 2014 قبول هستم بخش نرافزار فوقالعاده علاقمند به نرم افزارها اونم سه بعدیش هستم در تمام رشته ها:hapydancsmil::hapydancsmil: خب از نرم افزارا شروع میکنیم ولی یه مشکلی هست من فقط علاقه مندم ولی بلد نیستم شما پست بذارید من لایک میکنم. با تقسیم وظیفه موافقید ؟ خب برای اینکه زیاد بهم خوش نگذره منم یه چیزایی یاد میگیرم. 5
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 27 آبان، 2014 خب از نرم افزارا شروع میکنیم ولی یه مشکلی هست من فقط علاقه مندم ولی بلد نیستم شما پست بذارید من لایک میکنم. با تقسیم وظیفه موافقید ؟ خب برای اینکه زیاد بهم خوش نگذره منم یه چیزایی یاد میگیرم. دیگه نه دیگه نشد بیایین جمع شیم برید جبهه نمی شه نرم افزارارو لیست کن بریم روش کار کنیم خوب یکی تو یکی من 5
eng.l.s 5684 ارسال شده در 27 آبان، 2014 دیگه نه دیگه نشد بیایین جمع شیم برید جبهه نمی شه نرم افزارارو لیست کن بریم روش کار کنیم خوب یکی تو یکی من من که زیبا برنامه ریزی کرده بودم . اگه بخوایم صبر کنیم تا جمع شیم فایده نداره به نظر من باید شروع کنیم بعد یواش یواش بقیه دوستان تشیف بیارن. اخه چرا!؟!!!!!! شما که منو میشناسید مگه من چند تا نرم افزار بلدم که یکی من یکی شما اول رو اتوکد و 3dcivil کار کنیم نظرتون چیه ؟ تازه من از برخی از دوستان دعوت به عمل اوردم ولی کسی نیومده هنوز. ما شروع کنیم تا بقیه بیان ! 8
Amir R. Haddadi 9164 سازنده ارسال شده در 28 آبان، 2014 با سلام تعداد کاربران تالار عمران از ابتدا تا الان کم نبوده. چون حداقل اگه کاربرانی را که بودن و فعالیت داشتن و بعد مدیر و مسئول شدن را بشماریم کم نیستن. مانند(El Roman-آرانوس-Artaria-Cinderella-pme-anthonio montanaو...) و اگر همین تعداد کاربر با هم همکاری مثبت تری داشتن الان وضعیت اینجا میتونست از تالارهای دیگه خیلی بالاتره باشه ...کلا منیت و غرور در بین کاربران عمرانی زیاده و طاقچه بالا زیاد برای هم میزارن یه گلایه از مدیران ارشد نگاهی به کاربرانی که اینجا بودن و بعد بهشون جهت مدیریت تالار بهشون اعتماد شده نشون میده فقط من نتونستم این اعتماد را جلب کنم و برای خودم جای سواله ؟ باو جودی که بیشتر پست هام در این تالار بوده . البته دنبال جلب اعتماد زوری و پیشنهاد نیستم .فعالیت من برای برچسب و رنگ عوض کردن تا الان نبوده و بعد از این هم نخواهد بود .ولی خیلی اتفاقات مثبت از دل احترام میاد بیرون کاملا با حرفت موافقم ... شاید یکی از دلایل این رکود هم همین بوده اینکه تو یه تالار همزمان 4-5 مدیر و مسئول وجود داشت و حالا همزمان با هم تالار رو ترک کردند و ضعف خودم تو مدیریت صحیح و درست از عنوان هایی که به کاربران می دادم اما همه این ها بر می گرده به زمانی که من تالار رو ترک کردم و مدیران بعدی یکی پس از دیگری نتونستند تو عنوان خودشون موفق باشند و خیلی زود و سریع عنوان مدیریت به یکی دیگه واگذار می شد امیدوارم حالا یه جان تازه بگیره و بشکا نو مدیریت بشه منم اگه بتونم درخدمت هستم 5
eng.l.s 5684 ارسال شده در 28 آبان، 2014 با سلام تعداد کاربران تالار عمران از ابتدا تا الان کم نبوده. چون حداقل اگه کاربرانی را که بودن و فعالیت داشتن و بعد مدیر و مسئول شدن را بشماریم کم نیستن. مانند(El Roman-آرانوس-Artaria-Cinderella-pme-anthonio montanaو...) و اگر همین تعداد کاربر با هم همکاری مثبت تری داشتن الان وضعیت اینجا میتونست از تالارهای دیگه خیلی بالاتره باشه ...کلا منیت و غرور در بین کاربران عمرانی زیاده و طاقچه بالا زیاد برای هم میزارن یه گلایه از مدیران ارشد نگاهی به کاربرانی که اینجا بودن و بعد بهشون جهت مدیریت تالار بهشون اعتماد شده نشون میده فقط من نتونستم این اعتماد را جلب کنم و برای خودم جای سواله ؟ باو جودی که بیشتر پست هام در این تالار بوده . البته دنبال جلب اعتماد زوری و پیشنهاد نیستم .فعالیت من برای برچسب و رنگ عوض کردن تا الان نبوده و بعد از این هم نخواهد بود .ولی خیلی اتفاقات مثبت از دل احترام میاد بیرون در کل تالار عمران رکود خاصی داره. بابت فعالیت و پست هایی تا حالا تو تالار گذاشتید ممنونم. ولی امیدوارم همکاریتون ادامه پیدا کنه . در مورد پاراگراف اخرتون هم میشه پیگیریش کرد و امیدوارم دلخور و ناراحت نباشید. مجددا بابت همکاری هایی که تا حالا داشتید ازتون ممنونم. 5
eng.l.s 5684 ارسال شده در 12 آذر، 2014 مهندس سهند به کمکتون احتیاج دارم . میخوام برای مترجمی زبان متن مرتبط به عمران بذارم ولی دو تا مشکل وجود داره متنی که مناسب باشه کارا باشه و یه دونه دیگه هم اسون باشه برای شروع بتونیم ترجمه کنیم. به کجا مراجعه کنم و چیکار کنم.؟ در مورد نرم افزار اتوکد هیچ کی نیومد منم خودم بدجور درگیر hole توی سالیدم اون رفع شد تمرینارو انجام میدم تا بقیه دوستان هم کم کم بیان . 2
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 12 آذر، 2014 مهندس سهند به کمکتون احتیاج دارم . میخوام برای مترجمی زبان متن مرتبط به عمران بذارم ولی دو تا مشکل وجود داره متنی که مناسب باشه کارا باشه و یه دونه دیگه هم اسون باشه برای شروع بتونیم ترجمه کنیم. به کجا مراجعه کنم و چیکار کنم.؟ در مورد نرم افزار اتوکد هیچ کی نیومد منم خودم بدجور درگیر hole توی سالیدم اون رفع شد تمرینارو انجام میدم تا بقیه دوستان هم کم کم بیان . میتونم پیداش کنم راستی فا فا هم اگه اومد میتونه یه کمکی بهمون کنه حالا باشه درخواستی شد در مورد اتوکد انجامش میدیم نیومد هم خودمون تمیرنهارو حل میکنیم 3
eng.l.s 5684 ارسال شده در 12 آذر، 2014 میتونم پیداش کنم راستی فا فا هم اگه اومد میتونه یه کمکی بهمون کنه حالا باشه درخواستی شد در مورد اتوکد انجامش میدیم نیومد هم خودمون تمیرنهارو حل میکنیم :hapydancsmil: ممنونم. من که فافا رو نمیشناسم ! 3
ارسالهای توصیه شده