رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

آشنائی با نرم افزار AutoCad Development Land :

تپوگرافی

 

ایجاد یک پروژه:

 

در این نرم افزار با ایجاد یک پروژه جدید یک پوشه شامل تعدادی Folder و File ایجاد می شود.

 

لذا از منوی File گزینه New را انتخاب کرده و در پنجره ظاهر شده به ترتیب نام پروژه،آدرس محل ذخیره ،نام فایل CAD را وارد کرده و Template مورد نظر را انتخاب می کنیم . با تایید این صفحه ، صفحه Point Description Field Sizeظاهر می شود که تعداد کاراکترهای پایگاه داده در آن تعریف می شود .تعداد کاراکترها با توجه به تعداد نقاط برداشت شده تنظیم می گردد.

 

با تایید این صفحه پنجره Drawing Setup Wizard فعال می گردد اولین صفحه از این مجموعه که Load Setting نام دا رد برای فراخانی تنظیمات پیش فرض استفاده می شود.صفحه دوم از این مجموعه Units نام دارد که مربوط به تنظیمات واحد های خط ، زاویه و میزان دقت آنها می باشد . باok کردن این صفحه پنجره scale نمایان می شود که مقیاس نقشه ، مقیاس افقی و عمودی پروفیل ها در آن تنظیم می گردد .

 

تعریف یک سیستم تصویر برای نقشه و زون مربوط به آن برعهده منوی zone می باشد در صفحه بعدی این منو با توجه به شمال نقشه و شمال واقعی ، مبدا مختصات مناسبو وارد می شود که در این پروژه از منوی مذکور به دلیل کوچک بودن محدوده برداشت شده استفاده نشده است .

 

در پنجره text style اندازه و نوع خطوط مورد استفاده در نقشه تعریف می شود.در صفحه Border نوع حاشیه نقشه(نوع Sheet) معرفی می شود.سپس تنظیمات را save کرده و گزینه finish انتخاب می شود با این کار پنجره اطلاعات تنظیمات صورت گرفته ظاهر می گردد .

 

با انجام دستورات فوق مرحله اول ( ایجاد یک پروژهجدید ) به پایان می رسد.

 

 

 

2- وارد کردن نقاط :

 

برای وارد کردن نقاط از منوی point مراحل زیر می گیرد :

 

Point Setting → Marker → Point

 

اندازه نقاط در تب size و رنگ واندازه متن ها ازتب text تنظیم می گردد.

 

در این مرحله می توان تعیین کرد که چه اطلاعاتی همراه نقاط نمایش داده شوند .

 

 

 

3- ترسیم عوارض:

 

پس از وارد کردن عوارض با توجه به کروکی موجود از منطقه و کد های اختصاص یافته به شماره هر نقطه عوارض به کمک فرمان های ترسیم گردید. لازم به ذکر است یک سری پلی لاین بسته دور عوارضی که لازم بود منحنی میزان از درون آنها عبور نکند ترسیم شد .

 

 

 

 

 

4- تولید منحنی میزان:

 

پس از ترسیم عوارض از منوی terrain زیر منوی terrain model explorer را انتخاب و روی پوشه terrain کلیک راست کرده و create new surface انتخاب گردید. از زیر گروه ایجاد شده ابتدا روی point group کلیک راست کرده و منوی فعال add point group را انتخاب شد ودر پنجره ظاهر شده گروه نقاطی را که بایستی در انترپلاسیون شرکت کنند را تعیین کرده و به فایل اضافه گردید.سپس از زیر گروه terrain در گروه point files کلیک راست کرده و add point File انتخاب گردید و فایل نقاط به drawing دعوت شد . منوی Break line از زیر گروه حاضر را با کلیک راست فراخوانی کرده و خط الرس و خط القعرهای ترسیم شده در کروکی اعمال گردید. در این پروژه از Define by poly line استفاده شده است.

 

محدوده منحنی ها و اینتر پلاسیون به کمک زیر گروه Boundaries و با این توضیح که یک باندری در خارجی ترین لایه به عنوان outer و محدوده ساختمان ها با فرمت hide و سایر محدوده هایی که بایستی منحنی از آنها عبور می کرد به فرمت show انتخاب گردید . بعد از انجام مراحل فوق روی گزینه terrain کلیک راست و از منوی فعال گزینه Build را انتخاب کرده و در پنجره ظاهر شده در تب surface تنظیمات لازم انجام گرفت .

 

نکته : در این صفحه می توان watershed آبریز ها و سایر امکانت آن را به کار گرفت. از منوی terrain گزینه create contour را انتخاب کرده و به فرمان اتوکد مبنی بر پاک کردن منحنی های قدیمی پاسخ داده شد . از منوی terrain گزینه edit surface را انتخاب واز منوی باز شونده آن import 3D line را انتخاب کرده و گزینه enter انتخاب گردید تا به سوال اتوکد که مبنی بر ایجاد مثلث بندی است جواب مثبت داده شود. با اجرای این فرمان مثلث بندی همانند منحنی میزان ها در یک لایه مجزا ایجاد شده و آماده ویرایش می باشد.

 

برای ویرایش منحنی میزان ها بایستی مثلث بندی ویراشی شود زیرا منحنی ها از انترپولاسیون مثلث ها تولید می شوند . برای این منظور از منوی terrain زیر منوی edit surface به کمک فرمان fillip face نحوه مثلث بندی را تغییر و شکل واقعی زمین را ایجاد کرده و دوباره دستور create contour اجرا گردید .این کار تا جایی تکرار شد که تمام مثلث بندی های شبکه ویرایش شوند سپس با توجه به کروکی ، نقاط اشتباه به کمک delete point از مسیرterrain> edit surface > delete point گردید . با انجام دستورات فوق مرحله تولید منحنی میزان ها به اتمام می رسد.

 

 

شیت بندی :

 

ابتدا یک شیت استاندارد 60 * 80 را که قبلا توسط سازمان نقشه برداری تهیه گردیده است فراخوانی کرده و Grid آن را از یک نقطه ثابت انتخاب کرده و به کمک فرمان move آن را به یک مختصات رند از نقشه اتوکدی منتقل گردید . با فیلتر کردن نقاط و حذف توضیحات اضافی کد ارتفاعی هر نقطه را به کمک فرمان move منتقل شد. نقشه را با لژاندر هماهنگ و ضخامت خطوط تنظیم گردید سپس فایل را به کمک فرمان purge از هرگونه اطلاعات اضافی اعم از لایه ها حذف شد .

 

در انتها فایل به فرمت های *.dxf و *.dwg در cad2000 و cad2007 ذخیره شد.

لینک به دیدگاه

قابلیت های نرم افزار لند دسکتاپ

 

*قابلیت وارد نمودن و ویرایش نقاط

*طراحی و ترسیم انواع قوسها شامل قوسهای دایره ساده،قوس دایره مرکب،قوس کلوتوئید و...

*طراحی پلان مسیر و تشکیل جدول پیاده سازی آن.

*مدیریت قطعات ملکی

*ایجاد مدل رقومی زمین و ترسیم منحنی های میزان.

*مقطع برداری از روی یک سطح

*محاسبه حجم عملیات خاکی بین دو سطح.

*بر چسب گذاری عوارض و...

 

از انجایی نرم افزار Autodesk Land در محیط Autocad اجرا میشود تمام قابلیت های نرم افزار Autocad را نیز دارد. دو برنامه الحاقی Autodesk civil design و Autodesk Survey که میتوانند پس از نصب برنامه اصلی نصب گردند،توانایی برنامه اصلی را در زمینه اخذ و پردازش داده های نقشه برداری،راه سازی و محاسبات هیدرولوژی افزایش میدهند.

 

نرم افزار Civil Design:

 

امکان ترسیم پروفیل طولی،طراحی خط پروژه،ترسیم مقاطع عرضی،محاسبه احجام عملیات خاکی،ترسیم منحنی بروکنر،طراحی خط لوله و کانال،شیب بندی زمین و محاسبات هیدرولوژی را فراهم می سازد.

 

نرم افزار Autodesk Survey:

 

برنامة Autodesk Land Desktop به همراه برنامة Civil Design به عنوان یک ابزار بسیار قوی و دقیق در بین طراحان مسیر، جای خود را باز نموده است. با این وجود این برنامه از لحاظ ترسیم پروفیل طولی دارای محدودیت*هایی است و خروجی این برنامه نیاز اکثر کاربران را پاسخگو نیست. از جمله محدودیت*های این برنامه در ترسیم پروفیل طولی می**توان به عدم شیت*بندی، عدم ترسیم دیاگرام بروکنر، عدم ترسیم دیاگرام انحنا، عدم نمایش پل*ها و عدم نمایش بنچ مارکها اشاره نمود. ماکرو PG for ALD 2006 که در محیط Autodesk Land Desktop و کاملاً سازگار با این برنامه توسعه داده شده

 

400px-Desk2.PNG

 

است، این امکان را به کاربر می*دهد که بتواند علاوه بر استفاده از کلیة امکانات برنامه*های Autodesk Land Desktop و Civil Design، پروفیل طولی مسیر را بطور کامل و با کلیة جزئیات ترسیم نماید. این ماکرو پس از نصب شدن از داخل برنامة Autodesk Land Desktop فراخوانی می*شود و امکانات خود را جهت ترسیم پروفیل طولی از طریق یک منو و نوار ابزار در اختیار کاربران قرار می*دهد. این ماکرو امکان ترسیم پروفیل طولی با مقیاس*های افقی1:2000، 1:5000 و 1:10000(مقیاس قائم به ترتیب برابر بااتودسک لند دسکتاپ - Autodesk Land Desktop Development 1:200، 1:500 و 1:1000) را با کلیة جزئیات شامل ارتفاع خط زمین، ارتفاع خط پروژه، اختلاف ارتفاع خط زمین و خط پروژه، شمارة پیکه*ها، کیلومتر و هکتومتر، کیلومترهای نقاط بحرانی، دیاگرام انحنا، دیاگرام دور، مشخصات بنچ مارک*ها، مشخصات پلها، مشخصات خط پروژه (شامل شیب، اختلاف ارتفاع و طول شیب) و مشخصات قوسهای قائم ترسیم می*کند و بسته به مقیاس انتخاب شده هر شیت از پروفیل طولی را در یک لایه ترسیم می*نماید که شیت مربوطه به راحتی قابل چاپ می*باشد. متن فوق به عنوان یک خود*آموز جهت آشنایی با نحوة کار با برنامة PG for ALD 2006 نوشته شده است. توجه به این نکته ضروری است که هدف از این متن تنها آشنایی اجمالی با محیط نرم*افزار Autodesk Land Desktop و نحوة ترسیم پروفیل طولی با استفاده از برنامة PG for ALD 2006 است و به منظور آشنایی جامع با محیط Autodesk Land Desktop به خوانندگان گرامی توصیه می*شود تا به کمک و خود*آموزهای نرم*افزار Autodesk Land Desktop و Civil Design مراجعه نمایند.

 

امکان وارد کردن داده های نقشه برداری یرداشت شده از طریق توتال استیشن ها و سایر ابزار جمع آوری داده،سرشکنی انواع پیمایش ها و سرشکنی شبکه های نقشه برداری به روش کمترین مربعات را فراهم می سازد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

امروزه بسیاری از مشاغل مختلف را می توان یافت که بیشتر امور مربوط به این مشاغل وابسته به نرم افزارها و ابزارهای کامپیوتری شده است و در این میان مشاغل مهندسی بیشتر از دیگر شغل ها به این امر دچار شده است. استفاده از نرم افزارهای مختلف با اهداف گوناگونی چون انجام محاسبات دقیق و ریز جزئیات و همچنین دریافت نتیجه ای بهتر و بهبود کیفیت کاری و افزایش روند مسیر یک موضوع و ... صورت می گیرد. بسیاری از شرکت های بزرگ تولید کننده نرم افزارهای حرفه ای و مهندسی برنامه های مختلفی را برای کاربران خود به بازارهای نرم افزاری عرضه نموده اند که به کمک آن ها می توان بسیاری از امور را به راحتی انجام داد. در این میان می توان به نرم افزارهای مختص مهندسین عمران و معماری و انجام نقشه کشی های سخت و پیچیده اشاره نمود که امروزه به وسیله نرم افزارهای حرفه ای دیگر این موضوع آن چنان که بر روی کاغذ رسم می شد پیچیده نیست. نرم افزارهای مختلفی را می توان در میان ابزارهای طراحی دو بعدی و سه بعدی نام برد .

procadbox.jpg

 

ProCAD 2D Designer نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های دو بعدی می باشد . زمینه اصلی طراحی در این نرم افزار برای طراحی های لوله کشی های صنعتی مختلف و نقشه آن و همچنین طراحی مدارهای الکتریکی می باشد. این نرم افزار حرفه ای از ویژگی های متعددی در این زمینه برخوردار می باشد که توسط آن ها کاربران قادرند تا نیازهای مختلف خود را در این زمینه برطرف نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به ابزار رسم پیشرفته برای رسم خطوط و مدل سازی ، قابلیت انتخاب ابزارهای کپی و ویرایش بر روی مدل ها ، قابلیت یادداشت نویسی بر روی مدل برای ثبت نکات در لایه ای جداگانه ، ابزار مدیریت بر لایه ها و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت PROCAD Software می باشد.

 

procadshot1.jpg

 

 

وب سایت تولید کننده نرم افزار :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

لینک دانلود مستقیم :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

سرور Rapidshare :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

Size : 153 MB

پسورد :http://www.p30world.com

لینک به دیدگاه

نرم افزاری بسیار معروف و کاربردی و گرانقیمت برای مهندسان عمران و معماری برای طراحی ساختمان .Allplan BIM 2008 با بهره گیری از آخرین تكنولوژی موجود امكان مدل سازی یك ساختمان را با شرایط دلخواه شما فراهم می آورد. بر همین اساس مبادله داده های IFC بسیار آسان گشته است. با این نر افزار قادرید كلیه محاسبات مربوط به نما ؛ قسمتها و كمیتها مربوط به مدلسازی؛ كنترل و اجرا را در همان دفتر كار خود انجام دهید.

 

editionarchitektur-500x308.jpg

 

allplan_bim_2008_250.jpg

fig1small.jpg

Allplan BIM 2008 uses new technology to allow the intuitive creation and organization of a virtual building model which is supported by a practical building structure. Based on this logical building structure, the exchange of IFC data is made easy. You can derive sections, views, area and quantity calculations from the model and control and monitor the work process in the office. Using a parametric designer, you can create and position three-dimensional special components such as railings or fences. The parameters required for this are delivered predefined with Allplan BIM 2008. You can also define further components yourself.

dl.JPG

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
580 Mb

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

اگر از اتوکد برای طراحی استفاده میکنید این برنامه را از دست ندهید، این برنامه با تغییر فورمت فایل های DXF,DWF, DWG به BMP, GIF,JPEG,PCX, DXF, DWG, SVG,SVGZ,CGM,EPS,PDF, HPGL(PLT,HGL),PDF کار شما را بسیار راحت میکند و شما قادر خواهید بود طرح های خود را به هر کجا که خواستید ببرید و با آنها مثل عکس ها و یا تصاویر برداری کار کنید!

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

SN: MRA1MRKWCNEAJAPU00ZX667N

 

Acme CADConverter is a format conversion software for batch and vector files. It can conveniently convert DXF,DWF and DWG files into BMP, GIF,JPEG,PCX, DXF, DWG, SVG,SVGZ,CGM,EPS,PDF, HPGL(PLT,HGL),PDF etc., and also enable the conversion between DXF and DWG file versions (AutoCAD R2.5-R2006).

 

What can Acme CAD Converter do for you:

1.When you need to convert DXF /DWG / DWF files into BMP/ GIF/ JPEG/PCX/ SVGSVGZ/CGM/EPS/ PDF/ HPGL file

2.When you need to modify the versions (R2.5-R2006) of DXF and DWG files

3.When you have a large number of files needing to be converted

4.When the size of DWG file is too big but you want to open it quickly, you can firstly export BMP/GIF/JPEG/PCX file and then print it.

5.When you are not satisfied with the effects of raster file printed out by CAD software

You will find that Acme CAD Converter can help you.

لینک به دیدگاه
  • 3 ماه بعد...

BricsCad Pro v10.2.12 یکی نرم افزار های طراحی در زمره برنامه های CAD می باشد. این نرم افزار، انتخاب هوشمندانه مهندسان، طراحان و آرشیتکت ها برای طراحی های پیشرفته است. این نرم افزار به عنوان برنامه ای مستقل، از فایل های اتوکد ۲٫۸ تا ۲۰۰۸ پشتیبانی می نماید و همچنین مشتمل بر منوها و ابزارهای CUI می باشد. شاید مزیت این نرم افزار به نرم افزار اتوکد، حجم کم آن باشد.

 

brics.jpg

 

download.gif

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
|
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

نکته مهم: برای دانلود مستقیم لینک دانلود را در دانلود منیجر قرار دهید یا از طریق کلیک راست و زدن گزینه save target as دانلود کنید.

 

password.gifپسورد فایل:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

Artlantis Studio نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های سه بعدی می باشد که به وسیله این نرم افزار کاربران مختلف قادرند تا برای رفع نیازهای خود در زمینه طراحی و ساخت تصاویبر سه بعدی از ابزارهای موجود در این نرم افزار استفاده نمایند. این نرم افزار که در زمینه طراحی های ساختمانی به صورت سه بعدی می باشد این توانایی را به کاربر می دهد تا نقشه و طرح مورد نظر خود را با استفاده از ابزارها و قدرت بالا در Render نمودن تصاویر در زمانی کوتاه طراحی نماید. در این نرم افزار ویژگی های مختلفی نیز موجود می باشد که از میان آن ها می توان به توانایی طراحی ساختمان ها و نقشه آنها ، استفاده از چندین حالت مختلف در طراحی ، ابزار شبیه سازی مناظر طبیعی برای نماهای خارجی طراحی شده از ساختمان ها ، ابزار تنظیم نور و رنگ خودکار و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Abvent Group می باشد.

 

artlantis.jpg

 

 

دانلود پارت ۱:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

دانلود پارت ۲:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

نکته مهم: برای دانلود مستقیم لینک دانلود را در دانلود منیجر قرار دهید یا از طریق کلیک راست و زدن گزینه save target as دانلود کنید.

 

password.gifپسورد فایل:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[url=
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
][/url]

لینک به دیدگاه

Sweet Home 3D نرم افزاری متن باز و حرفه ای جهت طراحی سه بعدی نمای داخلی و دکوراسیون منزل می باشد. این نرم افزار از زبان های مختلف پشتیبانی می کند و دارای طرح های سه بعدی لوازم منزل می باشد که با استفاده از آنها شما قادر خواهد بود تا محیط منزل خود را به صورت مجازی و به سلیقه ی خود آرایش کنید و در مورد محل قرار گیری لوازم منزلتان به راحتی تصمیم بگیرید.

 

sw.jpg

 

 

ویژگی های نرم افزار Sweet Home 3D v2.2 portable:

- متن باز، رایگان و بدون محدودیت در استفاده

- دارای بانک کامل اشکال سه بعدی متلف از لوازم منزل

- امکان شبیه سازی نقشه خانه و محیط کار

- آرایش خانه با استفاده از لوازم مختلف به صورت مجازی

- محیط ساده با امکانات حرفه ای

- امکان ذخیره سازی تصاویر ایجاد شده به صورت فرمتهای تصویری

- پشتیبانی از ویندوزهای مختلف

- امکان گسترش نرم افزار (با توجه به متن باز بودن)

- و …

 

password.gifپسورد فایل:
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

download.gif

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
|
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

tags.gif برچسب ها:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
,
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
,
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
,
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
,
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
,
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
,
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

نکته: برای دانلود مستقیم باید روی لینک مربوطه کلیک کنید و آدرس را در نرم افزار دانلود خود قرار دهید و سپس دانلود را شروع کنید.

لینک به دیدگاه

ViaCAD یک راحتی بی همتا همراه با مجموعه از ابزار مدل های ۲بعدی و ۳بعدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.با بیش از ۸۰ دقیقه ویدیو آموزشی و همچنین سازگاری کامل این نرم افزار با نرم افزار AutoCAD ، ViaCAD مثل یک چاقوی لازم توی آشپزخونه میمونه ! این نرم افزار دارای ذهن مصنوعی پیشرفته ای بوده و به شما انقلابی از امکانات ۲بعدی و ۳بعدی را عرضه می کند. این نرم افزار شامل مجموعه ای از اشیاء و تکسچرهایی می باشد که شما را به دنیای واقعی نزدیکتر می سازد.

 

viacad.jpg

 

 

دانلود پارت ۱:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

دانلود پارت ۲:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

tags.gif برچسب ها:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
,
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
,
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
,
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
,
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

نکته: برای دانلود مستقیم باید روی لینک مربوطه کلیک کنید و آدرس را در نرم افزار دانلود خود قرار دهید و سپس دانلود را شروع کنید.

لینک به دیدگاه

Artlantis Studio نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های سه بعدی می باشد که به وسیله این نرم افزار کاربران مختلف قادرند تا برای رفع نیازهای خود در زمینه طراحی و ساخت تصاویبر سه بعدی از ابزارهای موجود در این نرم افزار استفاده نمایند. این نرم افزار که در زمینه طراحی های ساختمانی به صورت سه بعدی می باشد این توانایی را به کاربر می دهد تا نقشه و طرح مورد نظر خود را با استفاده از ابزارها و قدرت بالا در Render نمودن تصاویر در زمانی کوتاه طراحی نماید. در این نرم افزار ویژگی های مختلفی نیز موجود می باشد که از میان آن ها می توان به توانایی طراحی ساختمان ها و نقشه آنها ، استفاده از چندین حالت مختلف در طراحی ، ابزار شبیه سازی مناظر طبیعی برای نماهای خارجی طراحی شده از ساختمان ها ، ابزار تنظیم نور و رنگ خودکار و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Abvent Group می باشد.

 

artlantis.jpg

 

 

 

password.gifپسورد فایل:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

دانلود پارت ۱:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

دانلود پارت ۲:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

tags.gif برچسب ها:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
,
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
,
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
,
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
,
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

نکته: برای دانلود مستقیم باید روی لینک مربوطه کلیک کنید و آدرس را در نرم افزار دانلود خود قرار دهید و سپس دانلود را شروع کنید.

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

Graphisoft Archicad 12 نرم افزاری بسیار قدرتمند با قابلیت های جدید جهت طراحی و پیاده سازی محیط های سه بعدی است و فراهم کننده مدل های حرفه ای مجازی جهت مهندسین عمران و معماری است. کاربران با کمک نرم افزار Archicad طرح های خود را سریعتر آنالیز می کنند . این کار با استفاده از تخمین خصوصیات فضای طراحی در محیطی سه بعدی صورت می گیرد و سریعا گزارشی دقیق از کل پروژه به صورت مستند برای کاربر تولید می شود. محیط کاری این نرم افزار به گونه ای است که کابران احساس طراحی در دنیای واقعی را دارند و این احساس ناشی از ابزار و پلت ها و مدل های سه بعدی مانند پله ها ، مبلمان و اثاثیه و … است. از دیگر خصوصیات این نرم افزار فرامین ترسیمی پیشرفته این نرم افزار می باشد.

 

graphisoft-12.jpg

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Graphisoft Archicad 12:

• قابلیت طراحی در فضای سه بعدی

• ایجاد ساختمان مجازی و ذخیره کلیه اطلاعات آن در یک پایگاه داده مرکزی

• قابلیت ساخت کلیه عناصر سه بعدی مانند در و پنجره و ستون و …

• گزارش گیری پیشرفته

• توانایی کنترل پروژه در هنگام انتقال از فضای دو بعدی به فشای سه بعدی و بر عکس

• امکان بردن طرح های مجازی به دنیای واقعی با اتصال به Google Earth

• و …

 

دانلود پارت ۱: Ifile

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

دانلود پارت ۲: Ifile

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

CAD2CAD TwinView Plus Server v14.28.27 نرم افزاری برای مشاهده فرمت های DXF DWG , DGN , HPGL , DWF می باشد که به شما اجازه می دهد تا با دقت و سرعت بسیار زیاد اسناد تکنیکی را بررسی نمایید. این نرم افزار دسته ای از ابزارهای حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد مانند مهم کردن ، جستجوی متن ، عملیات ارسال ، مقایسه طراحی ها ، پرینت گرفتن متعدد به روش Batch ، پرینت گرفتن مستقیم توسط منوی Explorer Context ، محاسبه محیط و فاصله ، و … . توسط این نرم افزار همچنین می توانید اسناد اتوکد را ویرایش هم بکنید.

 

cad2cad.jpg

 

download.gif

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
|
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

password.gifپسورد فایل:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

CAD Viewer v8.0.A.03 Network Edition یک نرم افزار ساده قابل استفاده برای اشخاصی می باشد که به طور حرفه ای نقشه کشی را آموزش ندیده اند ولی ، کاربرای حرفه ای نقشه کشی نیز می توانند از این نرم افزار به علت گستردگی امکانات آن استفاده نمایند. از جمله امکانات این نرم افزار مشاهده از جلو و عقب شکل ، انتخاب چندین فایل متعدد و پرینت گیری فایل های متعدد به صورت Batch را دارا می باشد. این نرم افزار از تمامی نسخه های DXF و DWG که توسط اتوکد ۲۰۰۹ به عنوان HGPL شناخته می شوند پشتیبانی می کند.

 

cad-view.jpg

 

download.gif

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
|
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

password.gifپسورد فایل:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 3 ماه بعد...

bricscad.jpg

 

 

 

 

پس از سال ها و سپری شدن دوران هرج و مرج در عرصه نرم افزارهای طراحی، این فقط AutoCad بود که توانست سیطره بی چون و چرای خود بر عرصه ابزارهای رسم و طراحی مهندسی، برای سالیان طولانی را حفظ نماید. گرچه در زمینه های تخصصی نرم افزار های طراحی بسیاری توسعه یافته اند ولی تا همین یکی دو سال گذشته هیچ رقیب مطرحی به عنوان یک نرم افزار طراحی مهندسی عام موقعیت AutoCad را تهدید نکرده بود. اما نرم افزار BricsCad از بسیاری جهات قابل مقایسه با AutoCad می باشد.

BricsCad Pro انتخاب هوشمندانه برای معماران، مهندسین و طراحان می باشد. این نرم افزار با AutoCAD سازگاری کامل دارد و دارای خط فرمان های بسیاری است که این خط فرمان ها به ساخت CAD کمک می کند. سرعت بسیار بالا در روی سیستم های قدیمی خصوصیتی است که مرهون نگارش بخش های عمده ای از نرم افزار توسط زبان Lisp می باشد که در کنار هسته اصلی ++C آن به خوبی از عهده مدیریت سریع عملیات جابجایی و پردازشی لازم بر آمده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار BricsCad Pro 10.4.8.18972:

- کاوشگر ترسیم قدرتمند

- مدیریت تنظیم یکپارچه

- توانایی پشیتبانی از خط فرمان

- پشتیبانی کامل از برنامه های Visual Basic

- امکان طراحی در لایه های مختلف

- قابلیت ویرایش منابع

- دارای ویرایشگر Mtext

- توانایی انتخاب سریع

- دارای فرمان های LAYON ،LAYOFF ،LAYFRZ ،LAYTHW ،LAYLCK ،LAYULK ،LAYISO ،LAYUNISO در نوار ابزار لایه جدید

- قابلیت فرمان TXTEXP برای گسترش متن

- قابلیت سازگاری بالا با فرمت فایل DWG 2007

- پشتیبانی از تصویر ECW

- عملیات کامل سه بعدی

- رابط کاربری کاملا قابل تنظیم

- پشتیبانی کامل از ARX

- دارای موتور LISP جدید

- قابلیت مدیریت فایل داده کاربر

- دارای ابزارها و منوهای CUI

- قابلیت پشتیبانی از AutoCAD

- قابلیت پیشرفته مدل سازی ACIS سه بعدی 3D solids

- و ...

 

 

download.gif

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
|
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

key.gif پسورد:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

پسورد فایل فشرده :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

CAD-Viewer.jpg

CAD Viewer v8.0.A.03 Network Edition یک نرم افزار ساده قابل استفاده برای اشخاصی می باشد که به طور حرفه ای نقشه کشی را آموزش ندیده اند ولی ، کاربرای حرفه ای نقشه کشی نیز می توانند از این نرم افزار به علت گستردگی امکانات آن استفاده نمایند. از جمله امکانات این نرم افزار مشاهده از جلو و عقب شکل ، انتخاب چندین فایل متعدد و پرینت گیری فایل های متعدد به صورت Batch را دارا می باشد. این نرم افزار از تمامی نسخه های DXF و DWG که توسط اتوکد ۲۰۰۹ به عنوان HGPL شناخته می شوند پشتیبانی می کند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...

واقعا از بچه های که بر ای بارگیری اطلاعات تلاش می کنن صمیمانه متشکرم باور کنید شاید اگه از خیلی بچه ها سوال کنید که این نرم وجود داره ندون که چنین نرم افزاریم هس

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

با استفاده از نرم افزار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به راحتی می توانید به طراحی اتاق ، خانه ، دفتر کار و … بپردازید . با کمک این نرم افزار جالب می توانید به راحتی دکوراسیون مورد نظر خود را با جایه جایی وسایل در منزل چیده و در عمل آن را نیز پیاده کنید . Room Arranger را اکنون از بانک نرم افزار ایران سیتی دریافت کنید .

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

dl.gif

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نسخه قابل حمل – ۱۰٫۹ مگابایت

 

dl.gif

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
نسخه نصبی – ۸٫۳ مگابایت

 

password.gif رمز فایل :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

source.gif منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

نرم افزار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
که محصولی از شرکت معروف Pixelplan می باشد برنامه ای حرفه ای برای مهندسین عمران و معماری است که به کمک آن مهندسین قادر خواهند بود به طراحی plan های خود بپردازند . از ویژگی مهم این نرم افزار امکانات و ابزارهای طراحی داخلی و دکوراسیون منازل می باشد . برخی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به : طراحی ساختمان و تهیه نقشه آن ، طراحی دکوراسیون ، استفاده از مددل های مختلف در طراحی و … اشاره کرد . Flow Architect Studio 3D را اکنون از بانک نرم افزارهای ایران سیتی دریافت کنید .

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

dl.gif

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

password.gif رمز فایل :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

source.gif منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...