رفتن به مطلب

دوست دارید بدانید زمان مرگ با طناب دار چه حسی خواهید داشت؟!


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
وولک من 300 دقیقه ای میمیروم!!!

آخه قدرت بدنی زیاده کاااااااا!!!!:w16:

پیامبر ها بحثشون جداس.....:banel_smiley_4:

  • Like 2
  • پاسخ 45
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
پیامبر ها بحثشون جداس.....:banel_smiley_4:

 

ها وولک...

البته مو کتاب ندارمُ ولی بجاش جزوه میگُم:ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
پیامبر ها بحثشون جداس.....:banel_smiley_4:

:Laie_28::ws36:

  • Like 2
ارسال شده در
ها وولک...

البته مو کتاب ندارمُ ولی بجاش جزوه میگُم:ws28:

 

 

ووللللک

 

شب قیامت جزوتو بخونیم پاس میشه؟

بهشت میریم؟؟؟؟:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

طناب دار خیلی خطرناکه حسن.

  • Like 1
ارسال شده در
ووللللک

 

شب قیامت جزوتو بخونیم پاس میشه؟

بهشت میریم؟؟؟؟:ws3:

وولک حضور و غیاب و تمرین و اینا 19 نمره داره کاااا!!!!!!

  • Like 2
ارسال شده در
وولک حضور و غیاب و تمرین و اینا 19 نمره داره کاااا!!!!!!

چن نمره کرو می زنی

  • Like 1
ارسال شده در
چن نمره کرو می زنی

 

وولک سلمان رشدی بیست شده، کرو مرو نداریم با اون صورتت!!!

ارسال شده در
.

.

.

.احیانا اینجا رو با چت روم اشتب نگرفتی ؟؟

 

نُچ!:ws43:

خودش دوست داره احساس تنهایی عقیده می کنه

 

وااااااا!!! 291.gif

اگه دوس نداشتی پس برا چی اومدی؟؟؟291.gif

پس واسه اینه تو ایران روش دوم رو بکار می برن؟7.gif7.gif

 

روش دومش کدومه؟؟ 7AD_headspin.gif

وولک من 300 دقیقه ای میمیروم!!!

آخه قدرت بدنی زیاده کاااااااا!!!!:w16:

 

تورو که بخوان بیارنت پایینم خودت ول کنه طناب دار نیستی! 200.gif

وحشتناکه...

 

اوهوم!:banel_smiley_52:

ارسال شده در

حالم بد شد کی منو بگیره:imoksmiley::imoksmiley:

  • Like 1
ارسال شده در
به من میگن سیندرلاّ !29dz8zk.gif

سندنی اجازه میدی من روی تو یک ازمایش بکنم :ws3:

قول میدم زیاد طول نکشه:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

من فرق اولي دومي نفهميدم

:ws52:

يعني روش كاراشون شبيه همه چرا مرگشون فرق ميكنه

  • Like 1
ارسال شده در
سندنی اجازه میدی من روی تو یک ازمایش بکنم :ws3:

قول میدم زیاد طول نکشه:ws3:

چه آزمایشی؟؟

من حاضرم!!

lets go!!

من فرق اولي دومي نفهميدم

:ws52:

يعني روش كاراشون شبيه همه چرا مرگشون فرق ميكنه

 

:banel_smiley_4:

ارسال شده در

چه آزمایشی؟؟

من حاضرم!!

Lets go!!

 

 

:banel_smiley_4:

باشه الان زنگ میزنم جرثقیل بیاد بعد سیم بکسل رو دور گردنت میپیچم بعد تایم میگیرم به بینم چقدر زمان میبره تا کبود بشی بعد میارمت پایین نظرت چیه؟

  • Like 1
ارسال شده در
باشه الان زنگ میزنم جرثقیل بیاد بعد سیم بکسل رو دور گردنت میپیچم بعد تایم میگیرم به بینم چقدر زمان میبره تا کبود بشی بعد میارمت پایین نظرت چیه؟

 

ای نامرد از دلت میاد؟؟ :pichak29:

ارسال شده در
ای نامرد از دلت میاد؟؟ :pichak29:

به خدا کار من نبود علیرضا 2003 بهم نخ داد:ws3:

ارسال شده در
به خدا کار من نبود علیرضا 2003 بهم نخ داد:ws3:

 

:ubhuekdv133q83a7yy7

ارسال شده در
به خدا کار من نبود علیرضا 2003 بهم نخ داد:ws3:

خاک تو سرت چرا کم آوردی

من خودم اعدامش می کنم

  • Like 1
ارسال شده در

بدترین نوع مرگ تیر یا چاقو خوردن به کبد است که 30 دقیقه جان دادن همراه با درد وحشتناک

 

در مورد طناب دار هم شایان ذکر است که معمولا" بعد اذان صبح و ناشتا فرد رو اعدام میکنن چون به محض رها شدن و آویزان شدن از طناب دار فرد اختیار خودش رو از دست میده!!!!!!!

  • Like 1
ارسال شده در
خاک تو سرت چرا کم آوردی

من خودم اعدامش می کنم

 

maniac.gif

 

بدترین نوع مرگ تیر یا چاقو خوردن به کبد است که 30 دقیقه جان دادن همراه با درد وحشتناک

 

در مورد طناب دار هم شایان ذکر است که معمولا" بعد اذان صبح و ناشتا فرد رو اعدام میکنن چون به محض رها شدن و آویزان شدن از طناب دار فرد اختیار خودش رو از دست میده!!!!!!!

 

راس میگه!!:banel_smiley_52:

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...