ayhan 2309 ارسال شده در 4 آذر، 2010 وولک من 300 دقیقه ای میمیروم!!!آخه قدرت بدنی زیاده کاااااااا!!!! پیامبر ها بحثشون جداس..... 2
mehrshad53 433 ارسال شده در 4 آذر، 2010 پیامبر ها بحثشون جداس..... ها وولک... البته مو کتاب ندارمُ ولی بجاش جزوه میگُم 3
ayhan 2309 ارسال شده در 4 آذر، 2010 ها وولک...البته مو کتاب ندارمُ ولی بجاش جزوه میگُم ووللللک شب قیامت جزوتو بخونیم پاس میشه؟ بهشت میریم؟؟؟؟ 3
mehrshad53 433 ارسال شده در 4 آذر، 2010 ووللللک شب قیامت جزوتو بخونیم پاس میشه؟ بهشت میریم؟؟؟؟ وولک حضور و غیاب و تمرین و اینا 19 نمره داره کاااا!!!!!! 2
afshin18 11176 ارسال شده در 4 آذر، 2010 وولک حضور و غیاب و تمرین و اینا 19 نمره داره کاااا!!!!!! چن نمره کرو می زنی 1
mehrshad53 433 ارسال شده در 4 آذر، 2010 چن نمره کرو می زنی وولک سلمان رشدی بیست شده، کرو مرو نداریم با اون صورتت!!!
Cinderella 9897 سازنده ارسال شده در 5 آذر، 2010 .. . .احیانا اینجا رو با چت روم اشتب نگرفتی ؟؟ نُچ! خودش دوست داره احساس تنهایی عقیده می کنه وااااااا!!! اگه دوس نداشتی پس برا چی اومدی؟؟؟ پس واسه اینه تو ایران روش دوم رو بکار می برن؟ روش دومش کدومه؟؟ وولک من 300 دقیقه ای میمیروم!!!آخه قدرت بدنی زیاده کاااااااا!!!! تورو که بخوان بیارنت پایینم خودت ول کنه طناب دار نیستی! وحشتناکه... اوهوم!:banel_smiley_52:
شـاهین 8068 ارسال شده در 5 آذر، 2010 به من میگن سیندرلاّ ! سندنی اجازه میدی من روی تو یک ازمایش بکنم قول میدم زیاد طول نکشه 1
VINA 31339 ارسال شده در 5 آذر، 2010 من فرق اولي دومي نفهميدم يعني روش كاراشون شبيه همه چرا مرگشون فرق ميكنه 1
Cinderella 9897 سازنده ارسال شده در 5 آذر، 2010 سندنی اجازه میدی من روی تو یک ازمایش بکنم قول میدم زیاد طول نکشه چه آزمایشی؟؟ من حاضرم!! lets go!! من فرق اولي دومي نفهميدم يعني روش كاراشون شبيه همه چرا مرگشون فرق ميكنه
شـاهین 8068 ارسال شده در 5 آذر، 2010 چه آزمایشی؟؟ من حاضرم!! Lets go!! باشه الان زنگ میزنم جرثقیل بیاد بعد سیم بکسل رو دور گردنت میپیچم بعد تایم میگیرم به بینم چقدر زمان میبره تا کبود بشی بعد میارمت پایین نظرت چیه؟ 1
Cinderella 9897 سازنده ارسال شده در 5 آذر، 2010 باشه الان زنگ میزنم جرثقیل بیاد بعد سیم بکسل رو دور گردنت میپیچم بعد تایم میگیرم به بینم چقدر زمان میبره تا کبود بشی بعد میارمت پایین نظرت چیه؟ ای نامرد از دلت میاد؟؟ :pichak29:
شـاهین 8068 ارسال شده در 5 آذر، 2010 ای نامرد از دلت میاد؟؟ :pichak29: به خدا کار من نبود علیرضا 2003 بهم نخ داد
Cinderella 9897 سازنده ارسال شده در 5 آذر، 2010 به خدا کار من نبود علیرضا 2003 بهم نخ داد :ubhuekdv133q83a7yy7
afshin18 11176 ارسال شده در 5 آذر، 2010 به خدا کار من نبود علیرضا 2003 بهم نخ داد خاک تو سرت چرا کم آوردی من خودم اعدامش می کنم 1
haj morteza 502 ارسال شده در 5 آذر، 2010 بدترین نوع مرگ تیر یا چاقو خوردن به کبد است که 30 دقیقه جان دادن همراه با درد وحشتناک در مورد طناب دار هم شایان ذکر است که معمولا" بعد اذان صبح و ناشتا فرد رو اعدام میکنن چون به محض رها شدن و آویزان شدن از طناب دار فرد اختیار خودش رو از دست میده!!!!!!! 1
Cinderella 9897 سازنده ارسال شده در 5 آذر، 2010 خاک تو سرت چرا کم آوردی من خودم اعدامش می کنم بدترین نوع مرگ تیر یا چاقو خوردن به کبد است که 30 دقیقه جان دادن همراه با درد وحشتناک در مورد طناب دار هم شایان ذکر است که معمولا" بعد اذان صبح و ناشتا فرد رو اعدام میکنن چون به محض رها شدن و آویزان شدن از طناب دار فرد اختیار خودش رو از دست میده!!!!!!! راس میگه!!:banel_smiley_52:
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری