seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ خوب خدا رو شکر بحث تموم شد من سوال بپرسم کار اینورتر چیه و چند نوع اینورتر داریم اینورترایی که من میشناسم 3 فازو به تک فاز تبدیل میکنه و برای موتورهای 1kw استفاده میشه یه نوع دیگشم که همون 3 فاز به 3فاز که از این اینورتر ها برای کنترل دور موتور استفاده میشه... 5 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ اینورترایی که من میشناسم 3 فازو به تک فاز تبدیل میکنه و برای موتورهای 1kw استفاده میشه یه نوع دیگشم که همون 3 فاز به 3فاز که از این اینورتر ها برای کنترل دور موتور استفاده میشه... کار اینورتر رو درست گفتی منظورم از چند نوع از نظر بیس و عملکرد کاریه اینورتر بر چه اساس هایی کار میکنه :icon_pf (34): دیگه اسون اسون شد :icon_pf (34): 4 لینک به دیدگاه
Secret: 2286 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ کار اینورتر رو درست گفتی منظورم از چند نوع از نظر بیس و عملکرد کاریه اینورتر بر چه اساس هایی کار میکنه :icon_pf (34): دیگه اسون اسون شد :icon_pf (34): متوجه نشدم اساس کار منظورت چیه :5c6ipag2mnshmsf5ju3 فقط اینو میدونم که اینورتر میزان بار وارد شده به موتور رو تشخیص میده و به نسبت اون بار وارد شده به صورت اتوماتیک به موتور جریان میده که میشه گفت برای کنترل دور موتور، حفاظت موتور تو افزایش ولتاژ و بار و ... استفاده میشه 5 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ متوجه نشدم اساس کار منظورت چیه :5c6ipag2mnshmsf5ju3 فقط اینو میدونم که اینورتر میزان بار وارد شده به موتور رو تشخیص میده و به نسبت اون بار وارد شده به صورت اتوماتیک به موتور جریان میده که میشه گفت برای کنترل دور موتور، حفاظت موتور تو افزایش ولتاژ و بار و ... استفاده میشه چطور تشخیص میده خو دور موتور رو چطور تغییر میده سوال ام اینه 4 لینک به دیدگاه
Secret: 2286 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ چطور تشخیص میده خو دور موتور رو چطور تغییر میده سوال ام اینه با کنترل ولتاژ و فرکانس 2 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ با کنترل ولتاژ و فرکانس با تغییر ولتاز و فرکانس برا اطلاعات بیشتر من حدود یه ماه دنبال اینورتر بودم و دنبال مطالب راجع به اینوتر خیلی مطالب ناقصی تو نت بود در مورد اینوتر فقط خلاصه اساس کار رو نوشته بوددددددددددددددددددددددد اینورتر وسیله ای هستش که سرعت موتور را بدون این که از قدرت موتور کاسته بشه تغییر میده اینورتر بر اساس تغییر ولتاز و فرکانس کار میکنه انواع اینورتر afd vfd asd vsd که ابتدا ولتاز ac رو دریافت میکنه و اون رو تبدیل به dc میکنه بعد به وسیله igvt اون رو تبدیل به ac میکنه بازززززززززززز سکرت جان سوال بپرس 4 لینک به دیدگاه
Secret: 2286 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ با تغییر ولتاز و فرکانس برا اطلاعات بیشتر من حدود یه ماه دنبال اینورتر بودم و دنبال مطالب راجع به اینوتر خیلی مطالب ناقصی تو نت بود در مورد اینوتر فقط خلاصه اساس کار رو نوشته بوددددددددددددددددددددددد اینورتر وسیله ای هستش که سرعت موتور را بدون این که از قدرت موتور کاسته بشه تغییر میده اینورتر بر اساس تغییر ولتاز و فرکانس کار میکنه انواع اینورتر afd vfd asd vsd که ابتدا ولتاز ac رو دریافت میکنه و اون رو تبدیل به dc میکنه بعد به وسیله igvt اون رو تبدیل به ac میکنه بازززززززززززز سکرت جان سوال بپرس منظورم همون تغییر بود تو شبکه های انتقال به چه علت افزایش یا افت ولتاژ داریم. حفاظت در مقابلش به چه صورته 2 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ منظورم همون تغییر بود تو شبکه های انتقال به چه علت افزایش یا افت ولتاژ داریم. حفاظت در مقابلش به چه صورته افرایش ولتاژ داریم چوون اگر افزایش نداشته باشیم اخر خط با توجه به تلفات شبکه یه وقت دیدی به اندازه یه باطری ولتاژ داشتیم برخ با ولتاز 6.5 تا 11 تولید میشه با توجه به توان به 230 یا 400 تبدیل میشه و انتقال داده میشه بعد خورد خورد ولتاز پایین میاد تا نهایتا به 20 کیلو میره و اون 20 کیلو هم توسط ترانس 20 به 400 میاد در خونه های ما چه حفاطتی دقیق میخوای ؟؟؟ 4 لینک به دیدگاه
Secret: 2286 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ افرایش ولتاژ داریم چوون اگر افزایش نداشته باشیم اخر خط با توجه به تلفات شبکه یه وقت دیدی به اندازه یه باطری ولتاژ داشتیم برخ با ولتاز 6.5 تا 11 تولید میشه با توجه به توان به 230 یا 400 تبدیل میشه و انتقال داده میشه بعد خورد خورد ولتاز پایین میاد تا نهایتا به 20 کیلو میره و اون 20 کیلو هم توسط ترانس 20 به 400 میاد در خونه های ما چه حفاطتی دقیق میخوای ؟؟؟ نه منظورم اون افزایش ولتاژ نیست. منظورم افزایش ولتاژ ناخواسته اس که برای تجهیزات خطرناکه به همین دلیل یه حفاظت در مقابلش داریم 4 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ نه منظورم اون افزایش ولتاژ نیست. منظورم افزایش ولتاژ ناخواسته اس که برای تجهیزات خطرناکه به همین دلیل یه حفاظت در مقابلش داریم اها اون رو میگی:icon_pf (34): میتونستی بپرسی انواع افزایش ولتازی یا کاهش ولتاژی که در شبکه رخ میده به چه دلیله برو بچ قدرتی بیان جواب بدن جواب ندن جواب میدم ا ا ا ا ا 4 لینک به دیدگاه
Secret: 2286 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ اها اون رو میگی:icon_pf (34): میتونستی بپرسی انواع افزایش ولتازی یا کاهش ولتاژی که در شبکه رخ میده به چه دلیله برو بچ قدرتی بیان جواب بدن جواب ندن جواب میدم ا ا ا ا ا قدرت نبود گرایشت؟ من چرا فکر میکردم قدرتی 2 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ قدرت نبود گرایشت؟ من چرا فکر میکردم قدرتی قدرت ام اما نمیشه که همه رو خودم جواب بدم ام عارف جان کجاییی مهدی پاور کجایی بیاین جواب بدین تا 5 شنبه مهلت داریییییید:5c6ipag2mnshmsf5ju3 2 لینک به دیدگاه
Mehdi.Aref 26780 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ مگه من قدرتی ام ! ولی فکر کنم یکی از دلایلش تغییر توان راکتیو مصرفی باشه 4 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ من فک کنم به خاطر بارمون باشه... یعنی اینکه اکثر بارامون که سلفیه باعث افت ولتاژ تو شبکه میشه... امیدوارم که درست جواب داده باشم... 5 لینک به دیدگاه
alireza 6271 21 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ افت ولتاژ به علت مقاومت ، ضریب خود القایی ، و ظرفیت خازن مدارها ایجاد میشه . در سیستم تکفاز به علت نزدیک بودن سیمهای رفت وبرگشت (فاز ونول ) به یکدیگر اثرات القایی قابل صرف نظر کردن است . ودر محاسبات فقط مقاومت سیمها لحاظ میشه .اما درمحاسبات خطوط برق رسانی هوایی به علت فاصله زیاد بین سیمها ی مدار ازهم از اثر خودالقایی نمیشه صرفه نظر کرد 4 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ افت ولتاژ به علت مقاومت ، ضریب خود القایی ، و ظرفیت خازن مدارها ایجاد میشه . در سیستم تکفاز به علت نزدیک بودن سیمهای رفت وبرگشت (فاز ونول ) به یکدیگر اثرات القایی قابل صرف نظر کردن است . ودر محاسبات فقط مقاومت سیمها لحاظ میشه .اما درمحاسبات خطوط برق رسانی هوایی به علت فاصله زیاد بین سیمها ی مدار ازهم از اثر خودالقایی نمیشه صرفه نظر کرد افت ولتاژ کلید زنی هم هستش بازم هست یادم اومد میگم افزایش ولتاژ برا چی اتفاق می افته ؟؟؟؟؟ 4 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 خرداد، ۱۳۹۱ مگه من قدرتی ام !ولی فکر کنم یکی از دلایلش تغییر توان راکتیو مصرفی باشه پس چرا من فکر میکردم قدرتی هستی 2 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 16 خرداد، ۱۳۹۱ افت ولتاژ کلید زنی هم هستش بازم هست یادم اومد میگم افزایش ولتاژ برا چی اتفاق می افته ؟؟؟؟؟ افزایش ولتاژ فک کنم به مدت چند ثانیه اتفاق بیوفته.. که دلیل اون میتونه اتصال کوتاه در مدار باشه و همچنین خارج شدن دستگاه های با توان بالا باشه... 2 لینک به دیدگاه
pesare irani 41805 اشتراک گذاری ارسال شده در 16 خرداد، ۱۳۹۱ افزایش ولتاژ فک کنم به مدت چند ثانیه اتفاق بیوفته.. که دلیل اون میتونه اتصال کوتاه در مدار باشه و همچنین خارج شدن دستگاه های با توان بالا باشه... برخورد رعد و برق هم هستش اما اون قسمت قرمز رنگ خیلی متداول تره 2 لینک به دیدگاه
seyed mehdi hoseyni 27119 اشتراک گذاری ارسال شده در 16 خرداد، ۱۳۹۱ برخورد رعد و برق هم هستش اما اون قسمت قرمز رنگ خیلی متداول تره آره راست میگی.. که البته به اینجور اضاف ولتاژها اصطلاحا spike میگن که بسیار سریع و گذراست... که میتونه به دستگاه ها خسارت وارد کنه... 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده