am in 25041 ارسال شده در 20 مهر، 2010 نظرتون راجبه این مسئله چیه؟؟؟؟ با رعایتش موافخین؟؟؟؟:imoksmiley: به نظرتون همینجور مفت مفت از همه دنیا تکنولوژی ها و دیگر چیزهاشون کش بریم خوبه؟؟؟؟؟:shame: یا بنظرتون اصلا بشه کات رایت چطوره؟؟؟؟؟؟ 4
میلاد 24047 ارسال شده در 20 مهر، 2010 نظرتون راجبه این مسئله چیه؟؟؟؟با رعایتش موافخین؟؟؟؟:imoksmiley: به نظرتون همینجور مفت مفت از همه دنیا تکنولوژی ها و دیگر چیزهاشون کش بریم خوبه؟؟؟؟؟:shame: یا بنظرتون اصلا بشه کات رایت چطوره؟؟؟؟؟؟ ندزدیم چی کار کنیم؟ به خاطر یه سری ...... نمیدن بهمون دزدی اینجا جایزه..حکم قرآن هم به خاطر مسائل سیاسی میشه ردش کرد:4chsmu1: 7
am in 25041 مالک ارسال شده در 20 مهر، 2010 ندزدیم چی کار کنیم؟ به خاطر یه سری ...... نمیدن بهمون دزدی اینجا جایزه..حکم قرآن هم به خاطر مسائل سیاسی میشه ردش کرد:4chsmu1: چه استدلاله قویی!!!!!! خب تو بعضی مسائل که میشه رعایتش کرد!!!!!! 2
am in 25041 مالک ارسال شده در 20 مهر، 2010 به نظرت کات رایت بشه چطوره؟؟؟؟؟؟؟ یعنی کلا انکار کنیم مال اونا بوده بزنیم به اسم خودمون!!!!! 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 20 مهر، 2010 به نظرت کات رایت بشه چطوره؟؟؟؟؟؟؟یعنی کلا انکار کنیم مال اونا بوده بزنیم به اسم خودمون!!!!! همین الان هم که داریم میکنیم 3
میلاد 24047 ارسال شده در 20 مهر، 2010 چه استدلاله قویی!!!!!!خب تو بعضی مسائل که میشه رعایتش کرد!!!!!! چه مسائلی مثلا؟ به نظرت کات رایت بشه چطوره؟؟؟؟؟؟؟یعنی کلا انکار کنیم مال اونا بوده بزنیم به اسم خودمون!!!!! چجوری؟ مثلا ویندوز 7 رو بگیم سربازای امام زمان ساختند؟ 6
am in 25041 مالک ارسال شده در 20 مهر، 2010 چه مسائلی مثلا؟ چجوری؟ مثلا ویندوز 7 رو بگیم سربازای امام زمان ساختند؟ مثلا اینکه یه مطلبی رو از یه جا میاریم با ذکر منبع این کارو انجام بدیم آره مطمئن باش ایرانی جماعت این کارم میکنن مگه همین نسخه های کرک شده و اصل ویندوزا تو بازار نی؟؟؟؟؟؟ خوب اسم ویندوزو از روش بردارن بذارن شبابیک!!!!!! 2
میلاد 24047 ارسال شده در 20 مهر، 2010 مثلا اینکه یه مطلبی رو از یه جا میاریم با ذکر منبع این کارو انجام بدیم آره مطمئن باش ایرانی جماعت این کارم میکنن مگه همین نسخه های کرک شده و اصل ویندوزا تو بازار نی؟؟؟؟؟؟ خوب اسم ویندوزو از روش بردارن بذارن شبابیک!!!!!! درباره مطلب ورداشتن میشه....باید هم این کارو بکنیم..منبع بگیم اگه مطلب رو گذاشتن یه جای عمومی که استفاده کنیما نه این که ندن بهمون بعد خودمون بدزدیم اگه دزدیدیم اون موقع لازم نیست منبع بگیم فکر کنم 2
Avenger 19334 ارسال شده در 20 مهر، 2010 کپی رایت بده چون حقوق یه نفر از بین میره ولی به ما که تو ایرانیم باید بدزدیم چون نمیدن 3
Ehsan 112349 ارسال شده در 20 مهر، 2010 به نظرتون همینجور مفت مفت از همه دنیا تکنولوژی ها و دیگر چیزهاشون کش بریم خوبه؟؟؟؟؟ وقتی دنیا داره مفت مفت سرمایه های مارو کش میره و به برکت حضور ....... روز به روز باج میگیره از این ملت، خوب ما هم میتوانیم، مجانی از تکنولوژی آنها استفاده کنیم. کلا یک چیز همیشه یادتان باشد: ایرانی میتواند، چه کار درست چه کار خلاف. 4
VINA 31339 ارسال شده در 23 مهر، 2010 به نظرت کات رایت بشه چطوره؟؟؟؟؟؟؟یعنی کلا انکار کنیم مال اونا بوده بزنیم به اسم خودمون!!!!! عالیه 1
سارا سارا 62 ارسال شده در 23 مهر، 2010 ندزدیم چی کار کنیم؟ به خاطر یه سری ...... نمیدن بهمون دزدی اینجا جایزه..حکم قرآن هم به خاطر مسائل سیاسی میشه ردش کرد:4chsmu1: دزدی اینجا جایزه..حکم قرآن هم به خاطر مسائل سیاسی میشه ردش کرد اين فتوا را از كجا آوردي ؟ 1
سارا سارا 62 ارسال شده در 23 مهر، 2010 چه مسائلی مثلا؟ چجوری؟ مثلا ویندوز 7 رو بگیم سربازای امام زمان ساختند؟ خيلي خاكي ميروي ...........مواظب باش تو دره نيفتي 2
سارا سارا 62 ارسال شده در 23 مهر، 2010 وقتی دنیا داره مفت مفت سرمایه های مارو کش میره و به برکت حضور ....... روز به روز باج میگیره از این ملت، خوب ما هم میتوانیم، مجانی از تکنولوژی آنها استفاده کنیم. کلا یک چیز همیشه یادتان باشد: ایرانی میتواند، چه کار درست چه کار خلاف. پس تو چه كاره اي :w00:يك كاري بكن 2
VINA 31339 ارسال شده در 23 مهر، 2010 خيلي خاكي ميروي ...........مواظب باش تو دره نيفتي تو رو خدا بگو کی بیتابی بگو کارش دارم نامرد:w00: میخام ازش اسم کتاب بپرسم:w00: 1
میلاد 24047 ارسال شده در 23 مهر، 2010 دزدی اینجا جایزه..حکم قرآن هم به خاطر مسائل سیاسی میشه ردش کرداين فتوا را از كجا آوردي ؟ از جایی نیوردم الان داره اجرا میشه یاد آوری کردم فقط قرآن مگه نگفتی دزدی حرومه؟ همین ویندوز که الان داری استفاده میکنی دزدی هست اصلش 89 دلار پولشه دادی پولشو؟ خيلي خاكي ميروي ...........مواظب باش تو دره نيفتي راست میگویی یک بار آنقدر به خاکی رفتم که در چاه افتادم آنجا یکی رو ملاقات کردم 2
نگين...NeGiN 1499 ارسال شده در 23 مهر، 2010 من كه فكر ميكنم به ذكر منبع ميتونيم كلمه ي دزدي رو روش خط بكشيم :icon_pf (34): 1
Gizmo 5887 ارسال شده در 24 مهر، 2010 بیتاب بیجا کرده؛آی دیشو گذاشته سارا سارا بیتی اگه خودتی باید بگم این اسم ریشش عبریه...دقت کن عربی نه؛عبری تو بخون اسرائیلی.....در شان تو نیستا!!!!
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری