رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

نظرتون راجبه این مسئله چیه؟؟؟؟:ws52:

با رعایتش موافخین؟؟؟؟:imoksmiley:

به نظرتون همینجور مفت مفت از همه دنیا تکنولوژی ها و دیگر چیزهاشون کش بریم خوبه؟؟؟؟؟:shame:

یا بنظرتون اصلا بشه کات رایت چطوره؟؟؟؟؟؟:ws41:

  • Like 4
ارسال شده در
نظرتون راجبه این مسئله چیه؟؟؟؟:ws52:

با رعایتش موافخین؟؟؟؟:imoksmiley:

به نظرتون همینجور مفت مفت از همه دنیا تکنولوژی ها و دیگر چیزهاشون کش بریم خوبه؟؟؟؟؟:shame:

یا بنظرتون اصلا بشه کات رایت چطوره؟؟؟؟؟؟:ws41:

 

ندزدیم چی کار کنیم؟:ws51:

 

به خاطر یه سری ...censored.gif... نمیدن بهمون

دزدی اینجا جایزه..حکم قرآن هم به خاطر مسائل سیاسی میشه ردش کرد:4chsmu1:

  • Like 7
ارسال شده در
ندزدیم چی کار کنیم؟:ws51:

 

به خاطر یه سری ...censored.gif... نمیدن بهمون

دزدی اینجا جایزه..حکم قرآن هم به خاطر مسائل سیاسی میشه ردش کرد:4chsmu1:

چه استدلاله قویی!!!!!!

خب تو بعضی مسائل که میشه رعایتش کرد!!!!!!

  • Like 2
ارسال شده در

به نظرت کات رایت بشه چطوره؟؟؟؟؟؟؟

یعنی کلا انکار کنیم مال اونا بوده

بزنیم به اسم خودمون!!!!!

  • Like 2
ارسال شده در
به نظرت کات رایت بشه چطوره؟؟؟؟؟؟؟

یعنی کلا انکار کنیم مال اونا بوده

بزنیم به اسم خودمون!!!!!

همین الان هم که داریم میکنیم:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
چه استدلاله قویی!!!!!!

خب تو بعضی مسائل که میشه رعایتش کرد!!!!!!

 

چه مسائلی مثلا؟

 

به نظرت کات رایت بشه چطوره؟؟؟؟؟؟؟

یعنی کلا انکار کنیم مال اونا بوده

بزنیم به اسم خودمون!!!!!

چجوری؟:w58:

مثلا ویندوز 7 رو بگیم سربازای امام زمان ساختند؟

  • Like 6
ارسال شده در
چه مسائلی مثلا؟

 

 

چجوری؟:w58:

مثلا ویندوز 7 رو بگیم سربازای امام زمان ساختند؟

مثلا اینکه یه مطلبی رو از یه جا میاریم با ذکر منبع این کارو انجام بدیم

 

آره

مطمئن باش ایرانی جماعت این کارم میکنن

مگه همین نسخه های کرک شده و اصل ویندوزا تو بازار نی؟؟؟؟؟؟

خوب اسم ویندوزو از روش بردارن بذارن شبابیک!!!!!!

  • Like 2
ارسال شده در
مثلا اینکه یه مطلبی رو از یه جا میاریم با ذکر منبع این کارو انجام بدیم

 

آره

مطمئن باش ایرانی جماعت این کارم میکنن

مگه همین نسخه های کرک شده و اصل ویندوزا تو بازار نی؟؟؟؟؟؟

خوب اسم ویندوزو از روش بردارن بذارن شبابیک!!!!!!

:icon_gol:

 

درباره مطلب ورداشتن میشه....باید هم این کارو بکنیم..منبع بگیم

 

اگه مطلب رو گذاشتن یه جای عمومی که استفاده کنیما

نه این که ندن بهمون بعد خودمون بدزدیم

اگه دزدیدیم اون موقع لازم نیست منبع بگیم فکر کنم

  • Like 2
ارسال شده در

کپی رایت بده چون حقوق یه نفر از بین میره

 

 

ولی به ما که تو ایرانیم باید بدزدیم چون نمیدن

  • Like 3
ارسال شده در

به نظرتون همینجور مفت مفت از همه دنیا تکنولوژی ها و دیگر چیزهاشون کش بریم خوبه؟؟؟؟؟

 

وقتی دنیا داره مفت مفت سرمایه های مارو کش میره و به برکت حضور ....... روز به روز باج میگیره از این ملت، خوب ما هم میتوانیم، مجانی از تکنولوژی آنها استفاده کنیم.

 

کلا یک چیز همیشه یادتان باشد:

 

ایرانی میتواند، چه کار درست چه کار خلاف.

  • Like 4
ارسال شده در
به نظرت کات رایت بشه چطوره؟؟؟؟؟؟؟

یعنی کلا انکار کنیم مال اونا بوده

بزنیم به اسم خودمون!!!!!

عالیه:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
ندزدیم چی کار کنیم؟:ws51:

 

به خاطر یه سری ...censored.gif... نمیدن بهمون

دزدی اینجا جایزه..حکم قرآن هم به خاطر مسائل سیاسی میشه ردش کرد:4chsmu1:

دزدی اینجا جایزه..حکم قرآن هم به خاطر مسائل سیاسی میشه ردش کرد

اين فتوا را از كجا آوردي ؟:icon_redface:

  • Like 1
ارسال شده در
چه مسائلی مثلا؟

 

 

چجوری؟:w58:

مثلا ویندوز 7 رو بگیم سربازای امام زمان ساختند؟

خيلي خاكي ميروي ...........مواظب باش تو دره نيفتي:ws46:

  • Like 2
ارسال شده در
وقتی دنیا داره مفت مفت سرمایه های مارو کش میره و به برکت حضور ....... روز به روز باج میگیره از این ملت، خوب ما هم میتوانیم، مجانی از تکنولوژی آنها استفاده کنیم.

 

کلا یک چیز همیشه یادتان باشد:

 

ایرانی میتواند، چه کار درست چه کار خلاف.

پس تو چه كاره اي :w00:يك كاري بكن:ws37:

  • Like 2
ارسال شده در
خيلي خاكي ميروي ...........مواظب باش تو دره نيفتي:ws46:

تو رو خدا بگو کی بیتابی:ws37:

بگو کارش دارم نامرد:w00:

میخام ازش اسم کتاب بپرسم:w00:

  • Like 1
ارسال شده در
دزدی اینجا جایزه..حکم قرآن هم به خاطر مسائل سیاسی میشه ردش کرد

اين فتوا را از كجا آوردي ؟:icon_redface:

 

از جایی نیوردم

الان داره اجرا میشه

یاد آوری کردم فقط

 

قرآن مگه نگفتی دزدی حرومه؟

همین ویندوز که الان داری استفاده میکنی دزدی هست

اصلش 89 دلار پولشه

دادی پولشو؟

 

خيلي خاكي ميروي ...........مواظب باش تو دره نيفتي:ws46:

 

راست میگویی

یک بار آنقدر به خاکی رفتم که در چاه افتادم

آنجا یکی رو ملاقات کردم:whistle:

  • Like 2
ارسال شده در

من كه فكر ميكنم به ذكر منبع ميتونيم كلمه ي دزدي رو روش خط بكشيم :icon_pf (34):

  • Like 1
ارسال شده در

بیتاب بیجا کرده؛آی دیشو گذاشته سارا سارا

بیتی اگه خودتی باید بگم این اسم ریشش عبریه...دقت کن عربی نه؛عبری

تو بخون اسرائیلی.....در شان تو نیستا!!!!

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...