VINA 31339 ارسال شده در 9 مهر، 2010 چیز خوبیه.اما امیدوارم خالی نباشه من خریدمش گزاشتمش خونمون اومدم خوابگاه روشم نوشتم مونا حالا نمیدونم کی توش پول ریخته اما اونبار دیدم توش پوله 3
هوتن 15061 ارسال شده در 9 مهر، 2010 من خریدمش گزاشتمش خونمون اومدم خوابگاه روشم نوشتم مونا حالا نمیدونم کی توش پول ریخته اما اونبار دیدم توش پوله ای نامرد..............:167: 3
mohsen 88 10106 سازنده ارسال شده در 9 مهر، 2010 من خریدمش گزاشتمش خونمون اومدم خوابگاه روشم نوشتم مونا حالا نمیدونم کی توش پول ریخته اما اونبار دیدم توش پوله 1
هوتن 15061 ارسال شده در 9 مهر، 2010 خودت چی داری بنده تو پست شماره 2--3---4 همین تاپیک توضضیح دادم یه بار برو ببین تا متوجه بشی هوز هم کسایی هستن که به فکر مملکتشونن..... هنوز مرام و مردونگی نمرده............ هنوز یکی هست که میسوزه تا چراغ هدایتی بشه در کوره را سعادت این ملت چون چراغ لاله سوزم در خیابان شما:icon_pf (44): 3
mohsen 88 10106 سازنده ارسال شده در 9 مهر، 2010 خوبی؟:icon_pf (17): آره خوبم.اینقدر خودتو به من نچسبون.نا محرم نباشی یه وقت؟تو نت که نمیشه به کسی اعتماد کرد:ws2: 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری