رفتن به مطلب

بالاخره میریم


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

دیر یا زود از این سرای موقت رخت بر خواهیم بست. شما دوست داری پس از رفتن چه چیزی از خودت به یادگار بگذاری؟

  • Like 12
ارسال شده در

چن تا حساب بانکی پر برای آیندگان . . .!!!:banel_smiley_4:

  • Like 8
ارسال شده در

یه مدرسه

یه عبادتگاه

یه آزمایشگاه تحقیقاتی

:ws3:

  • Like 8
ارسال شده در

نام نیک.

  • Like 6
ارسال شده در

تا الان که..... فقط همه سعی مو میکنم کسی ازم دلخور نباشه.....اما بعدها شاید به نتایج دیگه رسیدم....:ws37:

 

با نام نیک تا حدودی موافقم گر چه یه مقدار کلی ه و لازم به تعریف داره...:JC_thinking:

  • Like 7
ارسال شده در
نام نیک.

 

منم همين :w16:

خدا رحمتم کنه... :pichak29:

  • Like 7
ارسال شده در

شونصد تا نی نی:babygirl::w02:

  • Like 10
ارسال شده در
شونصد تا نی نی:babygirl::w02:

 

مطمئني؟؟ :w58::w58:

  • Like 5
ارسال شده در
مطمئني؟؟ :w58::w58:

حالا یه چیزی گفتم دیگه....:whistle:

  • Like 5
ارسال شده در
دیر یا زود از این سرای موقت رخت بر خواهیم بست. شما دوست داری پس از رفتن چه چیزی از خودت به یادگار بگذاری؟

 

 

..

.

راستشو بخوای همین که باعث راحتی خانواده و اطرافیانم باشم نارحت و اذیتشون نکنم ...قبلو بعد از مرگم نداره ..

  • Like 5
ارسال شده در

نمیدونم ولی امیدوارم ازم جعبه ارایش و چن کمد لباس نمونه که بعدا اون یکی زنش بیاد ازش استفاده کنه به ریش من تو قبر بخنده:banel_smiley_4:

  • Like 8
ارسال شده در

فقط اسمی به جا می ماند و بس . . .

  • Like 6
ارسال شده در
نمیدونم ولی امیدوارم ازم جعبه ارایش و چن کمد لباس نمونه که بعدا اون یکی زنش بیاد ازش استفاده کنه به ریش من تو قبر بخنده:banel_smiley_4:

 

ولي اگه من زن داشتم بعد از رفتنش عمرا ازدواج نميکردم!! :pichak29:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

:pichak29:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

:w58:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

:jawdrop:

.

.

.

.

.

.

.

 

 

البت فقط تا چهلمش تموم بشه! بعدش......... :ws3:

:ws47::ws47:

  • Like 6
ارسال شده در
دیر یا زود از این سرای موقت رخت بر خواهیم بست. شما دوست داری پس از رفتن چه چیزی از خودت به یادگار بگذاری؟

 

 

یه خاطره خوب

اینکه دیگران نگن خوب شد مرد , کاش زودتر میمرد :ws3:

  • Like 7
ارسال شده در
نمیدونم ولی امیدوارم ازم جعبه ارایش و چن کمد لباس نمونه که بعدا اون یکی زنش بیاد ازش استفاده کنه به ریش من تو قبر بخنده:banel_smiley_4:

 

:w165:

  • Like 3
ارسال شده در
ولي اگه من زن داشتم بعد از رفتنش عمرا ازدواج نميکردم!! :pichak29:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

:pichak29:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

:w58:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

:jawdrop:

.

.

.

.

.

.

.

 

 

البت فقط تا چهلمش تموم بشه! بعدش......... :ws3:

:ws47::ws47:

 

صداقتتو تحسین میکنم :ws3:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بی معرفت !:ws44:

  • Like 5
ارسال شده در
صداقتتو تحسین میکنم :ws3:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بی معرفت !:ws44:

گریه نکن عزیزم کلا مردا همشون اینجورین

اما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبر نداره اوشون دومین شوهر زنشه:ws28::ws28::ws28:

  • Like 4
ارسال شده در
صداقتتو تحسین میکنم :ws3:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بی معرفت !:ws44:

 

چرا/؟ :ws3:

 

گریه نکن عزیزم کلا مردا همشون اینجورین

اما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبر نداره اوشون دومین شوهر زنشه:ws28::ws28::ws28:

 

بي تربيت :w00::w00:

  • Like 4
ارسال شده در
چرا/؟ :ws3:

 

 

 

بي تربيت :w00::w00:

:icon_redface:

  • Like 4
ارسال شده در
:icon_redface:

 

:viannen_38::viannen_38:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...