رفتن به مطلب

کلوب شرط بندی حاج قارون قمار باز(بشتابید...بشتابید)


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

با سلام خدمت بر و بکس فوتبالی عزیز...

هدف از ایجاد این تاپیک برقراری یک محیط جذاب و زیبا بین بچه های گفتگوی آزاد برای شرط بندی های 2 و چند نفره روی بازی های جام جهانی می باشد...شرط بندی نمی تواند پولی باشد و تنها سر روکم کنی و چیزهای ارزون می تونیم شرط بندی کنیم مثل یک چای قلیون...هات چاکلت...معجون بابارحیم...دونر نشاط و...

کلا امیدوارم قوانین انجمن رو رعایت کنیم و به همدیگه احترام بگذاریم در مواقع لازم سکوت کنیم وبه خاطر داشته باشیم: ارسال اسپم در این مکان ممنوع است چون امکان داره شرطبندی ها توش گم بشه 2 نفری هم که شرط می بندن باید جفتشون پست بزنن تا یه وقت اون یکی پست رو پاک نکنه بزنه زیرش...موفق و موید باشید....بنیاد خبر پراکنی حاج قارون قمارباز

شرکت بانوان عزیز در مسابقه کاملا آزاد است:ws3:

  • Like 14
  • پاسخ 280
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

خوب...ببینم...اولین نفر کی پایه است سر بازی آلمان انگلیس شرط ببندیم:167:...من سر آلمان می بندم...کسی با من همراه میشه...می تونیم 2 نفری سر آلمان ببندیم...طرف مقابل هم سر انگلیس

  • Like 3
ارسال شده در

خوب...حالا بازی آرژانتین مکزیک...من سر مکزیک می بندم...کی میاد جلوی من

ارسال شده در

بنده با افتخار اعلام میکنم که انگلیس سوسکتون میکنه :ws3:

عمرا آلمان زورش به انگلیس برسه... :vi7qxn1yjxc2bnqyf8v

  • Like 4
ارسال شده در
بنده با افتخار اعلام میکنم که انگلیس سوسکتون میکنه :ws3:

عمرا آلمان زورش به انگلیس برسه... :vi7qxn1yjxc2bnqyf8v

 

جمع کن کاسه کوزه رو بابا...با اون کاپیتان منحرفتون...:167:

اصن حالا که اینتور شد شرط سر یه چایی قلیون قهوه خونه سی گل فرحزاد...قبول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Like 1
ارسال شده در

(من خودم آرژانتینیم)ولی تو این بازی میگم فاشیستا میبرن:eyepopping:

اینگیلیسو میترکونن.آخه اینام تیمه با اون امیل هسکیه پیر پاتال:icon_pf (10):

  • Like 3
ارسال شده در
جمع کن کاسه کوزه رو بابا...با اون کاپیتان منحرفتون...:167:

اصن حالا که اینتور شد شرط سر یه چایی قلیون قهوه خونه سی گل فرحزاد...قبول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

بی ادب به کاپیتان تیم ما چیکار داری آخه ؟

فردا میزنیم اون دربازه بان دراز قناستون رو درب و داغون میکنیم میبینی... :icon_razz:

قبوووووووووووول دادش... آماده شو که یه 100 تومنی پیادت کنم... :ws3:

(من خودم آرژانتینیم)ولی تو این بازی میگم فاشیستا میبرن:eyepopping:

اینگیلیسو میترکونن.آخه اینام تیمه با اون امیل هسکیه پیر پاتال:icon_pf (10):

 

آره... من یه قدمم پا رو فرا تر میزارم... فردا انگلیس اصلا نمیزاره شما درست پاس کاری کنید...

رضا میدونه من تو اینکار استادم... آنچه میگم میشه... :w02:

  • Like 2
ارسال شده در
بی ادب به کاپیتان تیم ما چیکار داری آخه ؟

فردا میزنیم اون دربازه بان دراز قناستون رو درب و داغون میکنیم میبینی... :icon_razz:

قبوووووووووووول دادش... آماده شو که یه 100 تومنی پیادت کنم... :ws3:

 

 

آره... من یه قدمم پا رو فرا تر میزارم... فردا انگلیس اصلا نمیزاره شما درست پاس کاری کنید...

رضا میدونه من تو اینکار استادم... آنچه میگم میشه... :w02:

 

شما یکم به وین رونی استُپ یاد بده بعد نزار آلمانیا پاس کاری کنن.:banel_smiley_4:

معلوم نیس قبل بازی چیکار میکنه:ws28:

فک کنم کار کار ووو زیلایه هااااااااا

ارسال شده در
شما یکم به وین رونی استُپ یاد بده بعد نزار آلمانیا پاس کاری کنن.:banel_smiley_4:

معلوم نیس قبل بازی چیکار میکنه:ws28:

فک کنم کار کار ووو زیلایه هااااااااا

 

شما شرط می بندی...من میگم مکزیک می زنه...سر یه ذرت مکزیکی باهات شرط می بندم...قبووول؟؟؟:a030:

  • Like 2
ارسال شده در
شما شرط می بندی...من میگم مکزیک می زنه...سر یه ذرت مکزیکی باهات شرط می بندم...قبووول؟؟؟:a030:

 

سر آرژانتین میبندم ......................

  • Like 2
ارسال شده در
خوب...ببینم...اولین نفر کی پایه است سر بازی آلمان انگلیس شرط ببندیم:167:...من سر آلمان می بندم...کسی با من همراه میشه...می تونیم 2 نفری سر آلمان ببندیم...طرف مقابل هم سر انگلیس

من که میگم آلمان :167:

  • Like 1
ارسال شده در
خوب...حالا بازی آرژانتین مکزیک...من سر مکزیک می بندم...کی میاد جلوی من

آرژانتین :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
آرژانتین :ws3:

 

به به اومدی اینورا؟؟؟؟؟؟

بچه مثبت شدی؟؟:eyepopping:

  • Like 1
ارسال شده در
من که میگم آلمان :167:

 

آرژانتین :ws3:

 

من ژتونمو مصرف کردم...شما باید منتظر نفر بعدی باشی:a030:

ارسال شده در
به به اومدی اینورا؟؟؟؟؟؟

بچه مثبت شدی؟؟:eyepopping:

شلوغ نکن بچه الان لو میریم :icon_pf (34):

ارسال شده در

آرژانتین:w00:

  • Like 2
ارسال شده در

انگلیس

:w42:

  • Like 1
ارسال شده در

من از انگلیس متنفرم ولی عقل و منطقمیگه که انگلیس میبره...دیگه حرف نباشه..:w00:

 

 

اون ور هم مکزیک میزنه آرژانتینو......:w16:

  • Like 2
ارسال شده در
من از انگلیس متنفرم ولی عقل و منطقمیگه که انگلیس میبره...دیگه حرف نباشه..:w00:

 

 

اون ور هم مکزیک میزنه آرژانتینو......:w16:

ديگه اين ورا پيدات نشه هاااااا:ws3:

آلمان انگليس رو 2-1 ميبره

آر‍انتين 2-0 مكزيك رو ميزنه:girl_blush2:

  • Like 2
ارسال شده در

آرژانتین و انگلیس میبرن....

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...