رفتن به مطلب

کلوب شرط بندی حاج قارون قمار باز(بشتابید...بشتابید)


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام .

 

من شرط ميبندم ، اما اگه واقعا كسي هست كه شرط ببنده !

 

من ببازم شرطو ميدم ، ببرم هم اگه طرف نده ديگه باش حرف نميزنم:banel_smiley_52:

شرط هم يه چيزي باشه كه مقدور باشه ، يه كارت شارژ 2 تومني :ws3:

 

من شرط ميبندم روي اين 2 تا بازي ، هر كدوم يه كارت شارژ 2 تومني .

 

برد آلمان از انگليس

برد آرژانتين با مكزيك

 

هركسي ميخواد سر هر كدومش بياد و شرط ببنده !

 

يالا يالا :دي

  • Like 4
  • پاسخ 280
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
سلام .

 

من شرط ميبندم ، اما اگه واقعا كسي هست كه شرط ببنده !

 

من ببازم شرطو ميدم ، ببرم هم اگه طرف نده ديگه باش حرف نميزنم:banel_smiley_52:

شرط هم يه چيزي باشه كه مقدور باشه ، يه كارت شارژ 2 تومني :ws3:

 

من شرط ميبندم روي اين 2 تا بازي ، هر كدوم يه كارت شارژ 2 تومني .

 

برد آلمان از انگليس

برد آرژانتين با مكزيك

 

هركسي ميخواد سر هر كدومش بياد و شرط ببنده !

 

يالا يالا :دي

 

هوم ؟ :ws3:

یعنی ..؟:banel_smiley_4:

 

انگلیس می بره :w16:. شرط رو هم ... :ws52:

من یه جور دیگه شرط می بندم اینجووووووورییی نهههه :ws3: نمیشه

  • Like 2
ارسال شده در

من هستم:ws3:

 

انگلیس میبره

 

شارژ 2 تومنی شرط می بندم

اگه باخت به 2 نفر میدم

اگه برد دو نفر با ید بهم شارژ بدن

خو؟:gnugghender:

 

یکی همین مسافر قطار

  • Like 2
ارسال شده در

آرژانتین نبود؟:w00:

  • Like 1
ارسال شده در

آرژانتین....

انگلیس.....

:ws44::ws44::ws44:

  • Like 4
ارسال شده در

آرژانتین....

انگلیس.....

:ws44::ws44::ws44:

 

آخه این دوتا به هم میخورن؟؟؟>:eyepopping:

این دوتا رو ول کنی پدر همو درمیارن

  • Like 1
ارسال شده در
آخه این دوتا به هم میخورن؟؟؟>:eyepopping:

این دوتا رو ول کنی پدر همو درمیارن

من این دوتا بازی رو گفتم....:w16:

اما کلا من میگفتم ایتالیا قهرمانه...نشد آرژانتین...اگه اونم نشا انگلیس...اگه هم نشدن اینا که جام جهانی خیلی مسخره است...:w00:

  • Like 1
ارسال شده در
من این دوتا بازی رو گفتم....:w16:

اما کلا من میگفتم ایتالیا قهرمانه...نشد آرژانتین...اگه اونم نشا انگلیس...اگه هم نشدن اینا که جام جهانی خیلی مسخره است...:w00:

 

این پرچم تو چه رنگیه؟؟؟؟؟؟؟؟:jawdrop:

خو اگه اینام نشدن بگو ایران دیگه

  • Like 1
ارسال شده در

منم میگم انگلسمان میبره! معجون بابارحیم! رو آماده کنید:jawdrop:

 

-----------------------------------------------------------------------------

پ.ن: میگم این معجون بابارحیم چیه؟ مجازه؟ اسلامیه؟

  • Like 4
ارسال شده در
این پرچم تو چه رنگیه؟؟؟؟؟؟؟؟:jawdrop:

خو اگه اینام نشدن بگو ایران دیگه

اگه نشدند باید در جام جهانی رو گل گرفت!!!!!!!!!:w00:

ایران کیلویی چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در

منم میگم انگلسمان میبره! معجون بابارحیم! رو آماده کنید:jawdrop:

 

-----------------------------------------------------------------------------

پ.ن: میگم این معجون بابارحیم چیه؟ مجازه؟ اسلامیه؟

 

امیل هسکی حتما گل میزنه:ws28::ws28::ws28:

  • Like 1
ارسال شده در
امیل هسکی حتما گل میزنه:ws28::ws28::ws28:

میگم رونی هم خیلی بدشکلتر شده نسبت به قبل! ولی نمیدونم چرا تقریبا مطمئنم گل میزنه به آلمان

  • Like 1
ارسال شده در

میگم رونی هم خیلی بدشکلتر شده نسبت به قبل! ولی نمیدونم چرا تقریبا مطمئنم گل میزنه به آلمان

 

ظاهر بین!!!!!!!:w00:

ارسال شده در

میگم رونی هم خیلی بدشکلتر شده نسبت به قبل! ولی نمیدونم چرا تقریبا مطمئنم گل میزنه به آلمان

 

من به قیافش نمیخندم به سنش میخندم:ws28::ws28:

میگم به این رونی هم باس استُپ کردنم یاد بدینا:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
من به قیافش نمیخندم به سنش میخندم:ws28::ws28:

میگم به این رونی هم باس استُپ کردنم یاد بدینا:banel_smiley_4:

حالا وقتی انگلیس لوله کرد آلمانو بهت میگم!!!:w00:

  • Like 1
ارسال شده در
حالا وقتی انگلیس لوله کرد آلمانو بهت میگم!!!:w00:

 

بابا جون تو هنوز این فاشیستارو نشناختی:w00:

اینا جنازشونم میاد بالا

حالا هر تیمی باشه جلوشون:banel_smiley_4:

ارسال شده در
خوب...حالا بازی آرژانتین مکزیک...من سر مکزیک می بندم...کی میاد جلوی من

:ws28::ws28::ws28:

جک نگو تو رو خدا...منم سر ارژاتین شرط میبدم:w16:

ارسال شده در

المان و ارژانتین میبرن:w16:

ارسال شده در

شرط بندی که حرومه ولی اگر ارژانتین قهرمان بشه به همتون یک بوس میدم

دی

  • Like 2
ارسال شده در
شرط بندی که حرومه ولی اگر ارژانتین قهرمان بشه به همتون یک بوس میدم

دی

 

به به داداش گلم .......................

دارمتتتتتتتتتتتتتتتت

آرژانتینه:w155:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...