رفتن به مطلب

نظر سنجی بیست و ششمین مسابقه با دوربین شخصی : " هفت سین "


انتخاب زیباترین عکس " هفت سین " نوروز95 از نگاه شما  

157 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. انتخاب زیباترین عکس " هفت سین " نوروز95 از نگاه شما



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

درود خدمت دوستان نواندیشانی :icon_gol:

به بیست و پنجمین نظر سنجی مسابقه عکس با موضوع هفت سین خوش آمدید:welcome:

 

نکات مهم :

1- عکس ها بدون نام عکاس نمایش داده میشن پس در رای دادن به این کاری نداشته باشید که عکس برای کیه

به بهترین و زیباترین عکس رای بدهید.clap.gif

2-تبلیغات ممنوعه و در صورت روئیت، شرکت کننده از مسابقه حذف میشهLaieA_013.gif واخطار هم میگیره ! flat.gif

3- نظرسنجی به صورت انتخاب چندگانه هست m4otkegr1ifkppbt4pvg.gif

4- نظرسنجی به مدت 7 روز فعال میباشدhealer.gif

 

5-علاوه بر اینکه زیبایی هفت سین ها رو در نظر میگیرید سعی کنید یه امتیاز هم برای زاویه عکاسی و رعایت اصول و مقررات عکاسی در نظر بگیرید:w02:

  • Like 17
  • پاسخ 48
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

هفت سین شماره 1

 

nd8zaveo0myicuu4eqo.jpg

 

هفت سین شماره 2

 

w85t6zvs9h3fbj278v8.jpg

 

هفت سین شماره 3

 

dpi15ir7lz5qvkua4yks.jpg

 

هفت سین شماره 4

 

9g1wggqleujbptkbylt.jpg

 

هفت سین شماره 5

 

62ncrlck7epz4aar5k.jpg

 

هفت سین شماره 6

 

j1jg5ehjo74rsc76pcz9.jpg

 

هفت سین شماره 7

 

vghov6gx9w5cniez3.jpg

 

هفت سین شماره 8

 

nhr4pvf7srhrt3udd6.jpg

 

هفت سین شماره 9

 

fefs6g3mnsczbfo1x89i.jpg

 

هفت سین شماره 10

 

zwac24qbqcm82vy8dkg.jpg

 

هفت سین شماره 11

 

ipoqmcfwd47q0dfb3q.jpg

 

هفت سین شماره 12

 

vqa80s84w626vk3dp6l.jpg

 

هفت سین شماره 13

 

g73bn4ucv5mhvcunmbyp.jpg

 

هفت سین شماره 14

 

8bxcf3uiiacz8xsnp42b.jpg

  • Like 20
ارسال شده در

سلام

 

قشنگ بودن مرسی از دوستان شرکت کننده من شماره 13 رو انتخاب کردم خیلی قشنگ بود و به دلم نشست :icon_gol:

  • Like 8
ارسال شده در

شماره 6 سیگارت کمه:)

  • Like 8
ارسال شده در

چقدر خوب بودن :a030:

  • Like 8
ارسال شده در

من اول بگم که از دیدن همه لذت بردم بدون اغراق.

مث قدیما خیلی از سفره ها شلوغ بودن و سفره ی عقد رو تداعی میکنن. شبکه استانی ماذندران و گلستان هم همیشه دکور برنامه شون شلوغه..

شماره 13 اگه سبزه رو یه جایی میذاشت که بیشتر مشخص میشد بهتر بود یا رنگ سفره رو عوض میکرد..

از زاویه ی دید 4 خیلی خوشم اومد و جایگزینی سیب با ماهی هم جای تامل داشت..

من به 4 و 5 و 13 رای دادم

  • Like 8
ارسال شده در

همگی بسیار زیبا بودن :icon_gol:

من نیز رای دادم:whistle: :gnugghender:

  • Like 7
ارسال شده در

همه عالی بودن و بهشون تبریک میگم و بازم سال خوبی براشون آرزو دارم.

دوست داشتم همه رو انتخاب کنم ولی خب دیگه رای گیری بی معنی میشه.

برای همین اینهارو انتخاب کردم:

 

من به 5 ، 12 ،13 و 14 رای میدم

 

5 به خاطر سادگیش و اینکه حتی تو شرایط سخت خدمت هم سنت کهن رو برپا داشته و لحظه ای کنار دوستاش شاد بوده.

 

12 به خاطر تزیینات و ست بودن و اینکه زیاد هم شلوغش نکرده

 

13 این خیلی به نظرم قشنگ بود و رای اولم به حساب میاد یه جورایی فلکلور بود(به خاطر حوضش) و رنگ ظروف

 

14 هم بخاطر تنگش که ریشه گیاه رو گذاشتن که ظاهر ماهی بخوره

  • Like 8
ارسال شده در

فوق العاده !

واقعا به همه کسایی ک شرکت کردن تبریک میگم. این سفره ها در کل از سفره های سال قبل بهتر بودن.

 

راس خویشتن را درون صاندوق انداختیم :w02:

  • Like 8
ارسال شده در

بسیار زیبا

 

رای دادیم

  • Like 6
ارسال شده در

من رای دادم....

شماره 9

بیا پ.خ بده کارت دارم.مرسیییییی....

  • Like 6
ارسال شده در

بسیار عالی دست همگی درد نکنه :icon_gol:

  • Like 6
ارسال شده در

خیلی قشنگ بودن....

  • Like 5
ارسال شده در

بسیار عالی . منم رای دادم .:a030:

 

می خواستم شرکت کنم ولی تنبلیم شد بفرستم :ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

همگی زحمت کشیدین

انشاالله همیشه شاد باشید

کلی سوختم که عکس سفرمو نفرستادم برا مسابقه خخخ

  • Like 5
ارسال شده در

همه اشون به نوعی زیبان

 

ولی شماره های "12" و "13" سفره هایی هستن که می تونم بگم : wow ... چه محشرن !

 

پس انتخابم همین دوتاست . :icon_gol::icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در

:hapydancsmil: وای چ عالی

مرسی از همگی:hapydancsmil:

 

 

5 و 11 :w02:

  • Like 5
ارسال شده در

***واقعا همه شون قشنگ بودن***

انتخاب من:

شماره 1

شماره11

شماره13

شماره14

 

به امید سالی سرشار از سلامتی و خوشی برای همه

  • Like 3
ارسال شده در

سخته دستم دردنکنه

  • Like 2
ارسال شده در

همه قشنگ بودند دستمون درد نکنه :whistle::w02:

  • Like 2

×
×
  • اضافه کردن...