Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 30 خرداد، 2016 درود خدمت دوستان نواندیشانی به بیست و پنجمین نظر سنجی مسابقه عکس با موضوع هفت سین خوش آمدید:welcome: نکات مهم : 1- عکس ها بدون نام عکاس نمایش داده میشن پس در رای دادن به این کاری نداشته باشید که عکس برای کیه به بهترین و زیباترین عکس رای بدهید. 2-تبلیغات ممنوعه و در صورت روئیت، شرکت کننده از مسابقه حذف میشه واخطار هم میگیره ! 3- نظرسنجی به صورت انتخاب چندگانه هست 4- نظرسنجی به مدت 7 روز فعال میباشد 5-علاوه بر اینکه زیبایی هفت سین ها رو در نظر میگیرید سعی کنید یه امتیاز هم برای زاویه عکاسی و رعایت اصول و مقررات عکاسی در نظر بگیرید 17
Mina Yousefi 24161 سازنده ارسال شده در 30 خرداد، 2016 هفت سین شماره 1 هفت سین شماره 2 هفت سین شماره 3 هفت سین شماره 4 هفت سین شماره 5 هفت سین شماره 6 هفت سین شماره 7 هفت سین شماره 8 هفت سین شماره 9 هفت سین شماره 10 هفت سین شماره 11 هفت سین شماره 12 هفت سین شماره 13 هفت سین شماره 14 20
hanna0 773 ارسال شده در 30 خرداد، 2016 سلام قشنگ بودن مرسی از دوستان شرکت کننده من شماره 13 رو انتخاب کردم خیلی قشنگ بود و به دلم نشست 8
alimec 23104 ارسال شده در 30 خرداد، 2016 من اول بگم که از دیدن همه لذت بردم بدون اغراق. مث قدیما خیلی از سفره ها شلوغ بودن و سفره ی عقد رو تداعی میکنن. شبکه استانی ماذندران و گلستان هم همیشه دکور برنامه شون شلوغه.. شماره 13 اگه سبزه رو یه جایی میذاشت که بیشتر مشخص میشد بهتر بود یا رنگ سفره رو عوض میکرد.. از زاویه ی دید 4 خیلی خوشم اومد و جایگزینی سیب با ماهی هم جای تامل داشت.. من به 4 و 5 و 13 رای دادم 8
Just Mechanic 27858 ارسال شده در 30 خرداد، 2016 همه عالی بودن و بهشون تبریک میگم و بازم سال خوبی براشون آرزو دارم. دوست داشتم همه رو انتخاب کنم ولی خب دیگه رای گیری بی معنی میشه. برای همین اینهارو انتخاب کردم: من به 5 ، 12 ،13 و 14 رای میدم 5 به خاطر سادگیش و اینکه حتی تو شرایط سخت خدمت هم سنت کهن رو برپا داشته و لحظه ای کنار دوستاش شاد بوده. 12 به خاطر تزیینات و ست بودن و اینکه زیاد هم شلوغش نکرده 13 این خیلی به نظرم قشنگ بود و رای اولم به حساب میاد یه جورایی فلکلور بود(به خاطر حوضش) و رنگ ظروف 14 هم بخاطر تنگش که ریشه گیاه رو گذاشتن که ظاهر ماهی بخوره 8
S.F 24933 ارسال شده در 30 خرداد، 2016 فوق العاده ! واقعا به همه کسایی ک شرکت کردن تبریک میگم. این سفره ها در کل از سفره های سال قبل بهتر بودن. راس خویشتن را درون صاندوق انداختیم 8
Tamana73 28837 ارسال شده در 30 خرداد، 2016 من رای دادم.... شماره 9 بیا پ.خ بده کارت دارم.مرسیییییی.... 6
partow 25305 ارسال شده در 31 خرداد، 2016 بسیار عالی . منم رای دادم . می خواستم شرکت کنم ولی تنبلیم شد بفرستم 5
sama-sh 6916 ارسال شده در 31 خرداد، 2016 همگی زحمت کشیدین انشاالله همیشه شاد باشید کلی سوختم که عکس سفرمو نفرستادم برا مسابقه خخخ 5
ZOLEIKHA 542 ارسال شده در 31 خرداد، 2016 همه اشون به نوعی زیبان ولی شماره های "12" و "13" سفره هایی هستن که می تونم بگم : wow ... چه محشرن ! پس انتخابم همین دوتاست . :icon_gol: 4
Mahnaazz 13134 ارسال شده در 1 تیر، 2016 :hapydancsmil: وای چ عالی مرسی از همگی:hapydancsmil: 5 و 11 5
Construction 4752 ارسال شده در 1 تیر، 2016 ***واقعا همه شون قشنگ بودن*** انتخاب من: شماره 1 شماره11 شماره13 شماره14 به امید سالی سرشار از سلامتی و خوشی برای همه 3
ارسالهای توصیه شده