ســـلام
به دلیل سنگین شدن ، تاپیک قبلی بسته شد.
ترجیحا سعی کنید مطالب کپی نزارید و نوشته ها از خودتون باشه.
برای شعرهای کپی می تونید از تاپیک های کلبه شعر استفاده کنید.
برای ادامه بحث یا نظر درمورد نوشته های دوستان می تونید از پیام عمومی و پیام خصوصی استفاده کنید.پس از نوشته های هم نقل قول نگیرید.
درصورت مشکل داشتن با کاربری سعی کنید مشکل رو بین خودتون حل کنید و بهم کنایه نزنید.
فقط شکلک و یا فقط عکس در پستی قرار ندید.
ممنونم از همکاری همه دوستان
1-دوستان لطف کنند در هرروز حداکثر دو پست بگذارند.
2-اطلاع رسانی تاپیک ها و سایر بخش های انجمن در تاپیک گاه نوشته ها ممنوع می باشد.
3-در صورت مخاطب قرار دادن کاربری از انجمن پست شما پاک می شود.