رفتن به مطلب

چتر نامرئی که شما را از باران حفظ می‌کند


ارسال های توصیه شده

چتر نامرئی که شما را از باران حفظ می‌کند

 

دو طراح چینی چتر جدیدی را طراحی کرده‌اند که باران را از شما دور می‌کند. چتر Air Umbrella بدون سایبان بوده و با لایه‌ای از هوای ثابت که از لوله چتر به بیرون می‌وزد، قطرات باران را دور می‌کند.

 

fllpnlu81f1sw6o5cim.jpg

این چتر از یک باتری لیتیومی برای تامین نیروی فن خود استفاده می‌کند. این فن چرخه‌ای از هوا را از سر لوله چتر مذکور برای راندن قطرات باران و تولید یک لایه محافظ به بیرون می‌فرستد. به گفته ژه سونگ پارک و وو ژونگ کیوون، Air Umbrella در سطح کنونی می‌تواند برای دو نفر کافی باشد اما در صورت سنگین نبودن بارش باران، افراد بیشتری می‌توانند از این پناهگاه بهره ببرند.

 

vtrgziybwrhh8vdhnelb.jpg

 

این چتر در سه مدل طراحی شده است، مدل اول که برای زنان طراحی شده، از طول 30 سانتیمتر و وزن 500 گرم برخوردار است و طول عمر باتری آن 15 دقیقه است.

 

نمونه دوم 50 سانتیمتر طول داشته و با وزن 800 گرم دارای طول عمر باتری 30 دقیقه‌ای است. چتر سوم نیز توسعه‌پذیر بوده و بین 50 تا 80 سانتیمتر متغیر است. وزن این نمونه هم 800 گرم و طول عمر باتری آن 30 دقیقه است. با این مدت زمانهای ارائه شده، شاید استفاده از آنها در شرایط باران شدید عقلانی نباشد، اما می‌توان برای طی کردن مسیر تاکسی تا خانه بدون خیس شدن از آنها بهره برد.

 

منبع : isna.ir

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...