رفتن به مطلب

راهنمای طراحی خیابان شهری


ارسال های توصیه شده

سلام دوستان خسته نباشین یه سایت پیداکردم مربوط به کشور آمریکا وشهر نیویورک راجه به طراحی خیابان ها وتقاطع ولینکش رو براتون میذارم حتما سر بزنین بهش تصاویرش برا ساماندهی خیابانهای ما حرف نداره ومن خودم دارم ترجمه ش میکنم

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

 

 









3.pngخیابان را می توان تغییر
مهندسان حمل و نقل می تواند انعطاف پذیری در پوشش ساختمان از یک خیابان کار می کنند. این شامل محدودیت هایی در حال حرکت، تغییر صف، گوشه وری از روشنایی روز، و تغییر مسیر ترافیک که در آن لازم است. بسیاری از خیابان های شهرستان ساخته شد و یا در یک دوره مختلف تغییر و نیاز به پیکربندی مجدد به نیازهای جدید است. فضای خیابان نیز می تواند برای مقاصد مختلف، از جمله parklets، سهم دوچرخه، آرام بخش و ترافیک مورد استفاده مجدد قرار.




2.pngخیابان بزرگ بزرگ برای کسب و کار هستند شهرستانها متوجه شده اند که خیابان ها یک دارایی اقتصادی به همان اندازه به عنوان یک عنصر عملکردی است. خیابان خوب طراحی تولید درآمد بالاتر برای کسب و کار و ارزش بالاتر برای صاحب خانه.






1.pngخیابان ها فضاهای عمومی
خیابان اغلب حیاتی ترین فضاهای عمومی هنوز مورد استفاده قرارگرفته در شهرستانها می باشد. علاوه بر ارائه فضا برای سفر، خیابان نقش مهمی در زندگی اجتماعی از شهرستانها و جوامع بازی می شود و باید به عنوان فضاهای عمومی و همچنین کانال برای حرکت طراحی شده است.




6.pngاکنون اقدام کنید!
پیاده سازی پروژه های سریع و با استفاده از مواد کم هزینه اطلاع تصمیم گیری های عمومی کمک می کند. شهرستانها در سراسر ایالات متحده با استفاده از یک روش مرحله به مرحله به طراحی دوباره بزرگ، که در آن مواد موقت در کوتاه مدت استفاده می شود و بعد از آن توسط مواد دائمی جایگزین یک بار بودجه در دسترس است و عموم مردم طراحی آزمایش کرده است به طور کامل آغاز کرده اند.




5.pngخیابان ها اکوسیستم
خیابان باید به عنوان اکوسیستم های که در آن سیستم های انسان ساخته شده رابط با سیستم های طبیعی طراحی شده است. از پیاده رو قبلی و bioswales که مدیریت storm- آب دور به درختان خیابان که ایجاد سایه و به سلامت از شهرستانها مهم است، اکولوژی پتانسیل را دارد که به عنوان یک راننده برای مدت طولانی، طراحی پایدار عمل می کنند.




4.pngطراحی برای ایمنی
در سال 2012 در ایالات متحده، بیش از 34000 نفر در تصادفات، که همچنین علت اصلی مرگ و میر در میان کودکان 5-14 ساله کشته شدند. این مرگ و میر و صدها هزار نفر از آسیب های قابل پیشگیری است. مهندسان ترافیک می تواند و باید انجام بهتر، با طراحی خیابان که در آن مردم راه رفتن، پارکینگ، خرید، دوچرخه سواری، کار، و رانندگی می تواند با خیال راحت مسیرهای عبور.





 


 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...