رفتن به مطلب

رییس سازمان جنگل ها عازم نیویورک شد


Yamna 1

ارسال های توصیه شده

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=class: MainHeader, colspan: 3][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3] برای شرکت در مجمع جهانی جنگل

 

 

خداکرم جلالی، رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بامداد پنج شنبه جهت شرکت در یازدهمین اجلاس مجمع جنگل ملل متحد عازم نیویورک شد.

 

News-14242.jpg

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور- مجمع جهانی جنگل ملل متحد بر اساس قطعنامه شورای اجتماعی - اقتصادی در اکتبر سال 2000 با هدف پیشبرد مدیریت و دستیابی به اهداف بیانیه ریو و توسعه پایدار جنگل ها و همچنین تقویت تعهد سياسی دراز مدت کشورهای عضو در راستای اصول جنگل تاسيس شد.

تاکنون 10 اجلاس مجمع جنگل ملل متحد به صورت ادواری برگزار شده و نشست پایانی یازدهمین اجلاس مجمع جنگل ملل متحد نیز با هدف جمع بندی و تعیین وضعیت حقوقی و تشکیلاتی بخش جنگل پس از قریب بیست سال فرایند مذاکراتی در اشکال مختلف در اردیبهشت ماه جاری با حضور بیش از سه هزار شرکت کننده در نیویورک برگزار می شود.

یازدهمین اجلاس مجمع جنگل ملل متحد در دو سطح کارشناسی و بخش ویژه مقامات عالیرتبه از تاریخ 14 لغایت 25 اردیبهشت با دستور کار: دستاوردها، چالش ها و دورنمای ترتیبات بین المللی جنگل، بررسی پیشرفت حاصله جهت دستیابی به اهداف جهانی جنگل، بررسی نقش جنگل ها و ترتیبات بین المللی جنگل به ویژه سند غیر الزام آور حقوقی انواع جنگل در راستای اهداف توسعه ای توافق شده بین المللی و ابزارهای اجرایی برای مدیریت پایدار جنگل و همچنین توسعه همکاری ها و هماهنگی برنامه ها و سیاست ها جهت ارائه رهنمود های آتی به کمیته مشارکتی جنگل در نیویورک برگزار می شود.

شایان ذکر است، سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به نمایندگی از طرف جمهوری اسلامی ایران همواره در اجلاس های مجمع حضوری فعال داشته و مباحث مرتبط با کشورهای با پوشش کم جنگل را دنبال نموده است.

بر اساس این گزارش، اجلاس پایانی مجمع و اثرات آن در تبیین جایگاه کشورهای با پوشش کم جنگل در ترتیبات بین المللی جنگل و تضمین منافع سیاسی، اقتصادی و فنی حاصله برای این دسته از کشورها از اهمیت بسزایی برخوردارخواهد بود.

 

[/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...