soheiiil 24253 ارسال شده در 9 شهریور، 2010 :icon_pf (34): استاد استاتیک ما داره دکترا میخونه ........انصافا کارش درسته ......استاد یعنی این..... 5 دقیقه مونده بود به تایم اوتمون صحبت از حقوق استادا شد برگشت گفت آقا ما غلط کردیم دکترا خوندیم ......کاش همون فوق لیسانس میزدم تو کار دلالی:icon_pf (34): الان من ساعتی 5 تومن اینجا درس میدم آیا منی که بهترین سالهای عمرمو درس خوندم الان نمره عینکم 5 هستش باید از بقال سر کوچمون کمتر درآمد داشته باشم؟ توصیه اکید کرد که بعد فوق دیگه ادامه ندید تنها حسن فوق لیسانس اینه که به خود باوری میرسی ....یعنی به این نتیجه میرسی که مساله ای نیست که من نتونم حل کنم ولی دکترا هیچ حسنی نداره گفتم استاد شان اجتماعی چی؟ برگشت گفت اینا همش کشکه ......اللان دوستان من زدن تو کار خرید و فروش خونه و ماهی چهار پنج تومن کاسبن ....من میرم تو کارگاه های اونا کار میکنم:w00: بعدش هم گفت که نمیدونم .....هر کی از چیزی حرف میزنه که به اون نیاز داره ........ خلاصه یاد دکتر حسابی افتادم که وقتی رفت تو یه دانشگاه آمریکایی روی میز کارش یه دسته چک سفید و امضا شده میبینه و شوکه میشه....... اینه فرق ما توی اجتماع استادی که اینهمه مشغله مادی داره دیگه چه انتظاری داریم که اندیشمند به جامعه تحویل بده ..... هیچی دیگه ممنون که تا پایان برنامه همراهیم کردید 16
taha894 445 ارسال شده در 9 شهریور، 2010 این روزها اساتید ما به هر موضوعی فکر می کنن الا درسی که دارن میدن ..... اینقدر مشغله ذهنی دارن که دیگه اصلا واسشون مهم نیست که چی دارن میگن .:w00: 4
mamadj 1361 ارسال شده در 9 شهریور، 2010 توقع رفته بالااااااااااااااااا مخارج رفته بالاااااااااااااااااااااااااااا بدبختی رفته بالاااااااااااااااااااااااا بیچاره گه رفته بالاااااااااااااااااااااااا مشروطی رفته بالااااااااااااااااااااااااااااااا(من برم درسمو بخونم بهتره):icon_pf (34): 3
VINA 31339 ارسال شده در 9 شهریور، 2010 :girl_yes2::girl_yes2::girl_yes2: من میخام فرار مغزها بشم:jawdrop: 3
VINA 31339 ارسال شده در 9 شهریور، 2010 دکترا و شان و شخصيت و کلاس و..... کيلو چنده؟؟ پولو بچسب پس خودت چزا درس میخونی 1
Fakur 9754 ارسال شده در 9 شهریور، 2010 دکترا خوندنم بد نیست بشرطی که وقتی مدرک گرفتی با یکی از آقازاده ها تبانی کنی و اجازه تاسیس یه دانشگاه آزاد ( غیر انتفاعی ) بگیری و . . . بعدش هم که معلومه دیگه. 4
DCBA 8191 ارسال شده در 9 شهریور، 2010 منم وختی از حقوق اساتیدم باخبر شدم کپ کردم!!!! مخصوصا بعضی هاشون واقعا خیلی با معلوماتن و با اینکه حقوق کمی میگیرن از جون و دل مایه میزارن.... خیلی ناراحت کننده است...:icon_pf (34): یه همچین سیستمی تو اموزش پرورشم هس دیگه ....اونایی که مدرسه دولتی درس میدن چون حقوق کم میگیرن میگن واسه چی خودمونو بکشیم (بعضی هاشون البته ها) دیگه نمیگن من در تو مهمترین مرحله زندگی این بچه تربیتش میکنم....:icon_pf (34): اونایی ام که غیر انتفایی اند که معمولا کمتر نظارت داره میگن خوب ما که پولمونو داریم میگیریم دیگه اونم میخواد درس ویاد بگیره میخواد نگیره!!!!:icon_pf (34): هیییییییی....عجب دوره زمونه ایه....:banel_smiley_52:بیچاره بچه های ماا.....:icon_pf (34): 5
mamadj 1361 ارسال شده در 9 شهریور، 2010 ساعتی 5 تومان خیلی هم خوبه......اگه کلاس زیاد بگیره بلای 1 تومان پول در میارن ...احتمالا خودشو با کسای دیگه مقایسه میکنه که حتما همینطوره
Doctor_Shovan مهمان ارسال شده در 9 شهریور، 2010 :icon_pf (34): آیا منی که بهترین سالهای عمرمو درس خوندم الان نمره عینکم 5 هستش باید از بقال سر کوچمون کمتر درآمد داشته باشم؟ اینجا رو درست فرمودند. خیلی مسائل هم به هم مربوط میشه نه فقط در این حد تحصیلات و درامد کافی نداشتن , مثلا بی برنامگی برای تعداد دانشجویانی که در سالهای اینده باید فارغ التحصیل بشن و وارد بازار کار بشن .زیاد هم من اطلاع ندرم شاید خیلی رشته ها اصولا فقط عمر و هزینه رو هدر میده و فرقی هم نمی کنه طرف تا کجاش رو بخونه ..دوست دیگه گفتند استاد به فکر درس نیست ..معلومه که نیست نه به فکر درس و نه به فکر تحقیق اگه هم عده ای باشند در اقلیت هستند اونا کارشون فرق میکنه خودشون میگن عاشق رشته ی خود و به فکر تحقیق هستند .حالا اینکه میره کار جانبی میکنه همیشه هم این نیست که دوستش مهندس شده و کار ازاد میکنه بعضی باید برن نزد خنگ ترین همکلاسشون که تا کلاس 11بیشتر نکشید , کار کنند .. بازم این یه جوری شانس داشته اکه قاضی بشه و حقوقش کم باشه میره رشوه میگیره و الا اخر ..... اینده ی افراد تحصیل کرده از نظر مادی, امنیت نداره
soheiiil 24253 مالک ارسال شده در 9 شهریور، 2010 اینجا رو درست فرمودند. خیلی مسائل هم به هم مربوط میشه نه فقط در این حد تحصیلات و درامد کافی نداشتن , مثلا بی برنامگی برای تعداد دانشجویانی که در سالهای اینده باید فارغ التحصیل بشن و وارد بازار کار بشن .زیاد هم من اطلاع ندرم شاید خیلی رشته ها اصولا فقط عمر و هزینه رو هدر میده و فرقی هم نمی کنه طرف تا کجاش رو بخونه ..دوست دیگه گفتند استاد به فکر درس نیست ..معلومه که نیست نه به فکر درس و نه به فکر تحقیق اگه هم عده ای باشند در اقلیت هستند اونا کارشون فرق میکنه خودشون میگن عاشق رشته ی خود و به فکر تحقیق هستند .حالا اینکه میره کار جانبی میکنه همیشه هم این نیست که دوستش مهندس شده و کار ازاد میکنه بعضی باید برن نزد خنگ ترین همکلاسشون که تا کلاس 11بیشتر نکشید , کار کنند .. بازم این یه جوری شانس داشته اکه قاضی بشه و حقوقش کم باشه میره رشوه میگیره و الا اخر .....اینده ی افراد تحصیل کرده از نظر مادی, امنیت نداره :icon_gol:
Peyman 16150 ارسال شده در 9 شهریور، 2010 در رشته های مهندسی فوق لیسانسش هم فایده نداره، چه رسد به دکترا ! دکترای رشته های فنی فقط به درد تدریس و کار دانشگاهی می خوره ! البته طرز فکر در صنایع ما اشتباهه ! در صنعت همیشه به دنبال افرادی با مدارک پایین تر می رن تا دستمزد کمتری پرداخت کنند. 2
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 9 شهریور، 2010 ای سهیل داداش گلم کجای کاری ..........به شتر گفتن یه جات کجه گفت کجام کج نیس :pichak29: 5
*Polaris* 19606 ارسال شده در 27 مهر، 2010 یکی از استادا دلش گرفته بود.زندگیش رو برامون تعریف کـرد. گفت از خانومش جدا شده.اون قدر حرف زد که حوصله ی همه رو سر برد! یک جلسه پـــــر! ذهنش حسابی درگیر بود!مغز ما رو خورد! درسم درست و حسابی نداد.بعدش کلاس فوق العاده گذاشت! 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری