رفتن به مطلب

هی فلانی! اگه تو پلیسی ما پرسپولیسیم


ارسال های توصیه شده

دی اسپورت: هجوم بی سابقه عربستانی ها به صفحه اینستاگرام مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس !! جنگ و دعوا زیر پست ها بین مردم ایران و عربستان ادامه دارد

 

مهاجم بوشهری تیم پرسپولیس پنالتی تیمش را گرفت و در غیاب محمد نوری خودش پشت این ضربه قرار گرفت. طارمی در حساس ترین دقایق دیدار و در حالی که فشار 100 هزار نفر تماشاگر حاضر در آزادی روی دوشش بود با ضربه ی چیپ دروازه ی النصر را باز کرد تا خونسری بی نظیرش را به رخ بکشد.

3087337_780.jpg

البته عجیب تر از ضربه پنالتی طارمی، شادی پس از گلش بود. او که همبازی هایش را کنار زد، رو به دوربین‌های تلویزیونی حرکتی را نشان داد که شبیه به بریدن سر خودش بود.این شادی باعث شد که عرب‌ها بعد از این صحنه خشن‌تر بازی را دنبال کنند و البته چند بار هم بازی به دعوا کشیده شد. این شادی پس از گل در جبران حرکت النصری ها در دیدار رفت بود که پس از گل سوم تیمشان به نمایش گذاشتند و البته حسابی به پرسپولیسی ها بر خورده بود.

3087336_261.jpg

اما اعتراض عربستانی ها به همین جا ختم شد. چرا که طارمی پس از پایان بازی با انتشار عکس فوق در اینستاگرامش نوشت:

"هی فلانی! اگه تو پلیسی ما پرسپولیسیم

 

صدهزارتا اومدین.خاک پای همتونم"

3087338_142.jpg

کاربران عربی اینستاگرام به سبک کاربران وطنی در این جور مواقع، آدرس پیج مهدی طارمی را پیدا کردند و در کامنت های فراونی با الفاظ رکیک نسبت به این حرکت طارمی، اعتراض خود را نشان دادند.

پس از این اتفاق کاربران ایرانی به صفحه طارمی رفتند تا زیر آخرین پست این بازیکن، کامنت های جنجالی فراوانی بین کاربران ایرانی و عربستانی ردوبدل شود.

گفتنی است بیش از 15 هزار کامنت زیر آخرین پست مهدی طارمی ثبت شده است. این در حالی است که پست های قبلی این بازیکن به طور میانگین 400، 500 کامنت داشته است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...