رفتن به مطلب

پروتئین موجود در ماهی، بیماری های قلبی عروقی را درمان می کند


ارسال های توصیه شده

[h=1]پروتئین موجود در ماهی، بیماری های قلبی عروقی را درمان می کند[/h] [h=3]تهران - ایرنا - مطالعات محققان دانشگاه لستر انگلیس نشان می دهد که پروتئین ماهی در درمان بیماری های قلبی عروقی مفید است.[/h]

81465396-6205718.jpg به گزارش گروه اخبار علمی ایرنا از رویترز، تحقیقات نشان می دهد که پروتئین (پپتید) موجود در ماهی در درمان بیماری های قلبی و رگ های خونی، سکته مغزی، حمله قلبی و نارسایی قلبی موثر است.

 

در ادامه این تحقیقات آمده است که پپتید موجود در ماهی، قادر به باریک یا گشاد کردن رگ های خونی و تنظیم فعالیت های بیولوژیکی مرتبط با کلیه، سیستم عصبی مرکزی و سیستم قلبی عروقی است.

 

عصاره پپتید ماهی در فروشگاه های برخی کشورها، به مشتریان عرضه می شود.

 

با توجه به گزارش انجمن قلب آمریکا، ماهی سرشار از پروتئین و چربی های غیر اشباع و اسیدهای چرب امگا 3 است که همگی برای قلب مفید هستند. این انجمن توصیه کرده است که حداقل دو بار در هفته، از ماهی در رژیم غذایی استفاده شود.

 

سازمان غذا و داروی آمریکا به زنان باردار توصیه کرده است که از مصرف ماهی های پرورش یافته در آب های آلوده به جیوه اجتناب کنند.

 

مصرف ماهی برای افراد میانسال و زنان یائسه توصیه شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...