رفتن به مطلب

آپدیت اپلیکیشن‌ها در اندروید اذیتتان می‌کند؟


ارسال های توصیه شده

چند بار با این حالت مواجه شده‌اید که گوشی اندروید به شدت با سرعت پایین کار می‌کند و بعد متوجه می‌شوید که در حال آپدیت اپلیکیشن‌ها است. چه باید کرد؟

وقتی اندروید در حال آپدیت اپلیکیشن‌ها است، سرعت آن به شدت کاهش پیدا می‌کند، در این مواقع چاره چیست؟ آیا باید نشست و منتظر بود تا تمام اپلیکیشن‌ها آپدیت شوند؟ این یکی از راه‌های ممکن است که البته بهترین راه هم نیست.

به جای انتظار می‌توانید نحوه آپدیت شدن اپلیکیشن‌ها را تنظیم کنید تا دچار این وضعیت نشوید. چگونه؟

ابتدا باید به گوگل پلی بروید و صفحه را از حاشیه چپ به سمت راست بکشید و گزینه My Apps را انتخاب کنید. حالا گزینه Update All را می‌بینید به همراه لیستی از اپلیکیشن‌ها که روی اندروید شما نصب شده‌اند. با زدن این گزینه دوباره‌‌ همان حالت کندی پیش خواهد آمد.

به جای این کار، می‌توانید اپلیکیشن‌ها را به طور دستی و با فاصله آپدیت کنید. روی هر اپلیکیشنی که بزنید می‌توانید گزینه Update را انتخاب کنید.

یک راه دیگر هم این است که آخر شب و پیش از خواب، اگر گوشی را خاموش نمی‌کنید، گزینه Update all را بزنید و بخوابید. فردا صبح، گوشی‌تر و تازه در خدمت شما است.

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...