رفتن به مطلب

ماهواره آت ست در سال 94 پرتاب می شود


ارسال های توصیه شده

[h=4]رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر:[/h] [h=1]ماهواره آت ست در سال 94 پرتاب می شود[/h] [h=3]تهران - ایرنا -رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر روند پیشرفت ساخت ماهواره 'آت ست' را رضایتبخش خواند و زمان پرتاب این ماهواره را براساس برنامه زمان بندی شده، در سال 94 اعلام کرد.[/h]

81452925-6185859.jpg دکتر سید احمد معتمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا گفت: برنامه ما این است که بتوانیم تا سال آینده، ماهواره را پرتاب کنیم اما چون کار تحقیقاتی است و بخشی از پیشرفت کار منوط به تامین اعتبارات لازم است نمی توانیم پیش بینی دقیق داشته باشیم.

 

وی افزود: در طرح ماهواره آت ست، اول یک نمونه آزمایشگاهی و بعد ورژن های دیگری ساخته شد اما ماهواره نهایی هنوز کامل نشده و درحال تکمیل است.

 

معتمدی درباره طرح های کلان ملی که دانشگاه صنعتی امیرکبیر در آنها همکاری دارد نیز گفت: دانشگاه امیرکبیر به عنوان دانشگاه مجری یا همکار در اجرای 16 طرح کلان ملی مشارکت و فعالیت دارد که بیشترین طرح در میان دانشگاه های کشور است.

 

وی خاطرنشان کرد: بودجه ای برای طرح های کلان ملی دراختیار ما گذاشتند که هرچند با تاخیر بود اما فعلا بودجه در دانشگاه هست ولی تمام اعتبار نیست و بعد از اتمام هر مرحله و ارائه گزارش کار، بودجه مراحل بعد را دریافت می کنیم.

 

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: دانشگاه فعلا مشکلی از نظر اعتبار ندارد و اعتبارات طرح های کلان را براساس میزان پیشرفت کار دراختیار مجریان طرح ها قرار خواهیم داد.

 

وی درعین حال بیان داشت: ظاهرا برای سال آینده اعتبارات وزارت علوم مقداری کاهش یافته که ممکن است این موضوع بر روی روند اجرای طرح های کلان تاثیر بگذارد اما درحال حاضر مشکلی نیست.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...