رفتن به مطلب

پدر 13 ساله و مادر 12 ساله


ارسال های توصیه شده

جوان ترین پدر و مادر ایران که متولد سال های 1380 و 1381 هستند،روز پنجشنبه شناسنامه فرزندشان را گرفت.

846494_661.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 40
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

منم اینو دیدم البته چندروز پیش توی fb

اگه واقعیت باشه واقعا تاسف داره :banel_smiley_4:

 

تو چندتا خبرگزاری دیگه هم زدن مثل اینکه صحت داره:banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه
طبق قانون مگه پسر 13 ساله حق ازدواج داره اصلا؟!! حداقلش 15 ساله:w58:

 

ماده 1041 قانون مدني: عقد نكاح دختر قبل از رسيدن به 13سال تمام شمسي و پسر قبل از رسيدن به سن 15 سال شمسي منوط است به اذن ولي به شرط رعايت مصلحت با تشخيص دادگاه صالح...

لینک به دیدگاه
ماده 1041 قانون مدني: عقد نكاح دختر قبل از رسيدن به 13سال تمام شمسي و پسر قبل از رسيدن به سن 15 سال شمسي منوط است به اذن ولي به شرط رعايت مصلحت با تشخيص دادگاه صالح...

 

واقعا جای تاسف داره...

لینک به دیدگاه
تو چندتا خبرگزاری دیگه هم زدن مثل اینکه صحت داره:banel_smiley_4:

 

ازدواج تو سن پایین تو جنوب کشورمون و دربرخی مناطق خاصش مرسومه.. این اخبارا واسه ما عجیبه

لینک به دیدگاه
ازدواج تو سن پایین تو جنوب کشورمون و دربرخی مناطق خاصش مرسومه.. این اخبارا واسه ما عجیبه

 

کمتر از اینشم من سراغ دارم اما مسئله اینجاست که در هر کجای دنیای متمدن چنین اتفاقاتی بیفته نهادهای مدنی و قانونی وارد عمل میشن ، این نوع از توحش رو میشه تو جهان سوم دید

لینک به دیدگاه

ما 40 سالمونه(:w58:) هنوز داریم ...دو میزنیم بتونیم کار پیدا کنیم نون در بیاریم تو این مملکت بتونیم خرج خودمونو بدیم ، این با چه انگیزه ای تو این سن ازدواج کرده بماند بچه هم داره؟ :w58:

لینک به دیدگاه

جالبه این اتفاق زمانی که بصورت شرعی و قانونی توی کشوری مثل ایران رخ بده اسمش میشه توحش در حالیکه چندین هزار برابر همین امار در کشورهای غربی تولید مثل و یا سقط جنین در همین سنهای کم بصورت نامشروع اتفاق میفته که اونجا اسمش میشه تمدن و ازادی!!

 

کلا ادمهای باحال روشنفکر!! زیاد داریم ، مخصوصا توی این سایت.

لینک به دیدگاه

پدر ۱۲ ساله، مادر ۱۵ ساله

«شان استوارت» ۱۲ ساله و «اما وبستر» ۱۵ ساله در ۲۰ ژانویه ۱۹۹۸صاحب فرزند می شوند تا در صدراخبار بریتانیا قرار بگیرند. اما آنها در کارشان تنها نبودند ۱۲ سال بعد پدر دیگری لقب این پدرو مادر جوان را از آنها گرفت. ولی قصه «شان» و «اِما» خوب ادامه پیدا نکرد تا در ۱۲ سالگی کودکشان «اما» از «شان» جدا و با فرد دیگری ازدواج کند «شان» نیز قصه پدر جوان دیگر بریتانیا را در زندان این کشور می شنود .

181444_404.jpg

 

پدر ۱۳ ساله، مادر ۱۵ ساله

یک بچه مدرسه‌ای در انگلستان در سال ۲۰۰۹ پدر شد. با این اتفاق «آلفی پاتن» ۱۳ ساله توانست رکورد جوانترین پدر بریتانیا را که در اختیار یک پدر ۱۵ ساله بود جابه جا کند. مادر این نوزاد همکلاسی آلفی است که زمان تولد فرزندش ۱۵ سال داشت. بعد از این اتفاق پدرو مادر این پسربچه به عنوان بدترین پدر و مادر انگلستان انتخاب شدند.

181445_114.jpg

 

مادر ۱۱ ساله

«ترزا میدلتون» در ۱۱ سالگی باردار شد و با اینکه همه وی را به سقط جنین وادار میکردند اما او با سن کمی که داشت تصمیم گرفت فرزندش را نگهدارد چون محبت زیادی نسبت به کودکش داشت و این امر باعث شد ترزا در سال ۲۰۰۶ جوان ترین مادر بریتانیا انتخاب شود.

181446_247.jpg

 

پدر ۱۳ ساله، مادر ۱۲ ساله

در آوریل سال ۲۰۱۴ خبر بچه دار شدن یک زوج کم سن و سال دوباره مردم انگلستان را متعجب کرد. این دختر زمانی از پسری ۱۲ ساله باردار شد که هنوز در مقطع ابتدایی درس می خواند. به گفته برخی منابع نزدیک به خانواده این زوج کم سن و سال این دو باهم تصمیم گرفتند که برای تداوم عشق و محبتشان به صورت آگاهانه بچه دار شوند. مادربزرگ این نوزاد۲۷ سال دارد و به عنوان جوان ترین مادربزرگ بریتانیا انتخاب شد.

181447_784.jpg

 

مادر ۱۵ ساله با دو فرزند

«آلیشا گرکسون» یکی از جوان ترین مادران دنیاست که دو فرزند دارد. آلیشا دختری خجالتی بود که در منطقه ای به غیر از محل تولدش زندگی می کرد و به خاطر لهجه محلی اش توسط همکلاسی هایش مدام مسخره می شد تا اینکه یک روز آلیشا در حالی که ۱۲ سالش بود مادر شد.او توانست تا ۲۲ دقیقه قبل از زایمان این موضوع را حتی از مادرش مخفی کند. آلیشا در ۱۴ سالگی نیز برای بار دوم باردار شد تا در ۱۵ سالگی صاحب دو فرزند باشد.

181448_185.jpg

 

مادر ۱۳ ساله

«هلنا دین» استرالیایی تنها ۱۳ سال داشت که فرزندش را در آغوش گرفت. هلنا درباره بارداری و زایمان می گوید که احساس تلخ و شیرینی را سپری کرده است. شیرین از این لحاظ که نوزادش را در آغوش کشیده و تلخ برای اینکه هنوز خودش کودک است و دلش می خواهد دوران کودکیش را بگذراند و بازی کند. همکلاسی های او در مدرسه در حال درس خواندن هستند اما باید در خانه بنشیند و کتابهایی درباره مادر شدن بخواند.

181449_230.jpg

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...