رفتن به مطلب

: وزوز گوش به علت مصرف دارو


masi eng

ارسال های توصیه شده

برخي از مسموميت‌هاي دارويي به وسيله بعضي از داروها که براي گوش سمي هستند مانند برخي از داروها نظير ساليسيلات‌ها، nsaids (ايبوپروفن، ايندومتاسين، فنيل‌بوتازون و...) آمينوگليكوزيدها، فلزات سنگين مانند ارسنيك، كينين و بعضي از ضد افسردگي‌ها (آمي‌تريپتيلين، آموكساپين، دزيپرامين، دوكسپين، ايميپرامين، نورتريپتيلين، تري‌ميپرامين، پروتريپتلين و تزازودن) مي‌توانند با آسيب حلزون و عصب زوج هشتم مغزي موجب وزوز گوش مي‌شوند

 

مقاله های انگلیسی برای علاقه مندان

 

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...