رفتن به مطلب

ویزیت پزشکان باید طبقه بندی شود


ارسال های توصیه شده

[h=4]رییس سازمان نظام پزشکی کشور:[/h] [h=1]ویزیت پزشکان باید طبقه بندی شود[/h] [h=3]تهران - ایرنا - رییس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: اکنون ویزیت تمامی پزشکان در مراحل مختلف ارائه خدمت به بیمار فقط یک نرخ دارد اما لازم است که یک نوع طبقه بندی ویزیت در کشور وجود داشته باشد.[/h]

81392377-6086378.jpg به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، دکتر «علیرضا زالی» روز چهارشنبه در حاشیه دهمین همایش سالانه انجمن پزشکان عفونی کودکان ایران و ششمین بزرگداشت دکتر «احمد سیادتی» در جمع خبرنگاران افزود: اکنون نرخ ویزیت پزشکان برای کودکان، افراد مسن، بیماران عفونی و بیمارانی که شرایط خوبی ندارند طبقه بندی نشده و فقط بحث زمان معاینه لحاظ شده است که باید در این زمینه طبقه بندی ویزیت صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه ویزیت پزشکی در ایران نسبت به تمام مناطق پیرامون کشور پایین ترین نرخ است، افزود: ویزیت پزشکان ما به نرخ واقعی نیز نزدیک نشده و در نظام تعرفه گذاری باید طبقه بندی ویزیت را لحاظ کنیم تا ویزیت ساده، تخصصی، جامع و مشاوره نظیر دیگر کشورها در ایران نیز نرخ های متفاوتی داشته باشد.

 

ادامه دارد...

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...