رفتن به مطلب

وقتي غمگيني...............................


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

وقتي دلت گرفته؟؟:ws44:

وقتي غمگيني؟؟؟:ws44:

وقتي حوصله هيچي و هيچکسو نداري؟؟؟:ws44:

وقتي احساس ميکني که دنيا به اخر رسيده و..... :ws44:

وقتي نااميد و مايوس ميشي :ws44:

وقتي ميبيني که هيچکس درکت نميکنه حتي اگه بظاهر بگه درکت ميکنم :ws44:

وقتي........

 

چيکار ميکني؟؟؟

  • Like 11
  • پاسخ 56
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در
وقتي دلت گرفته؟؟:ws44:

وقتي غمگيني؟؟؟:ws44:

وقتي حوصله هيچي و هيچکسو نداري؟؟؟:ws44:

وقتي احساس ميکني که دنيا به اخر رسيده و..... :ws44:

وقتي نااميد و مايوس ميشي :ws44:

وقتي ميبيني که هيچکس درکت نميکنه حتي اگه بظاهر بگه درکت ميکنم :ws44:

وقتي........

 

چيکار ميکني؟؟؟

با خدا قهر می کنم

  • Like 1
ارسال شده در

چه انجمن شل و وليه!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال شده در
چه انجمن شل و وليه!!!!!!!!!!!!!!!

چشه!!!!انجمن به این باحالی!!!:banel_smiley_4:

خوب بچه ها خداروشکر دپ نیستن....:ws3:

ارسال شده در

من گریه میکنم...:ws44::ws44:

با خدا هم اصلا حرف نمیزنم...حتی با خودمم حرف نمیزنم...فقط گریه میکنم...گاهی چند ساعت پشت سر هم!!!:ws44:

  • Like 2
ارسال شده در

ولي من گريم نمياد!!

  • Like 1
ارسال شده در
وقتي دلت گرفته؟؟:ws44:

وقتي غمگيني؟؟؟:ws44:

وقتي حوصله هيچي و هيچکسو نداري؟؟؟:ws44:

وقتي احساس ميکني که دنيا به اخر رسيده و..... :ws44:

وقتي نااميد و مايوس ميشي :ws44:

وقتي ميبيني که هيچکس درکت نميکنه حتي اگه بظاهر بگه درکت ميکنم :ws44:

وقتي........

تازه شدی عین من داداش

 

مونده تا آب بندی شی! :w16:

  • Like 1
ارسال شده در
ولي من گريم نمياد!!

گریه کن گریه قشنگه...گریه سهم دل تنگه....:ws44::ws44:

گریه کن دوست گلم،بخدا حالت خوب میشه!!!پی کسی هم نباش که باهاش درددل کنی!!!:icon_gol::icon_gol:گشتم نبود...نگرد نیست....:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

من با خدا دعوا میکنم...:w13:

بعد کفر میگم... :hanghead:

بعد به غلط کردن می افتم ....:girl_blush2:

بعد آشتی:there:

  • Like 2
ارسال شده در

تازه شدی عین من داداش

 

مونده تا آب بندی شی! :w16:

 

 

چند سالته؟؟

  • Like 1
ارسال شده در
من با خدا دعوا میکنم...:w13:

بعد کفر میگم... :hanghead:

بعد به غلط کردن می افتم ....:girl_blush2:

بعد آشتی:there:

 

با خدا تا بحال دعوا نکردم گاهي اوقات شاکي ميشدم يه حرفايي بهش ميزدم ولي هيچوقت کفر نگفتم

مرسي :icon_gol:

  • Like 1
ارسال شده در
چند سالته؟؟

19 متمایل به 20 . . .! :banel_smiley_4:

چطور!؟:ws52:

  • Like 1
ارسال شده در
19 متمایل به 20 . . .! :banel_smiley_4:

چطور!؟:ws52:

 

پس خوش باش و خوش بگذرون که وقتي به سن من رسيدي پشيمون نشي!! :icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در
پس خوش باش و خوش بگذرون که وقتي به سن من رسيدي پشيمون نشي!! :icon_gol:

کاش به همین راحتی که گفتی بود . .! :banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
کاش به همین راحتی که گفتی بود . .! :banel_smiley_4:

 

خيلي راحته!! يه نگاه به امضام بنداز!! (اون خاکستريه) :w58:

  • Like 3
ارسال شده در

من وقتی غمگینم اصلا سراغ خدا نمیرم...چون اینجوری ادم از خدا بدش میاد و همش حرفای نازیبا بهش میزنه...فقط تو شادیام میرم سراغش و ازش سپاسگزاری میکنم..:ws21::ws21:

از وقتی این روالو در پیش گرفته ام کمتر غمگین میشم و غما زودتر از بین میره!!!چون خدا دوست داره باهاش حرف بزنم..:ws37::ws37:

تجربه منو امتحان کنین...:a030:

  • Like 2
ارسال شده در
خيلي راحته!! يه نگاه به امضام بنداز!! (اون خاکستريه) :w58:

بازم ای کاش به همین راحتی که گفتی بود . . .! :banel_smiley_4:

ارسال شده در
من وقتی غمگینم اصلا سراغ خدا نمیرم...چون اینجوری ادم از خدا بدش میاد و همش حرفای نازیبا بهش میزنه...فقط تو شادیام میرم سراغش و ازش سپاسگزاری میکنم..:ws21::ws21:

از وقتی این روالو در پیش گرفته ام کمتر غمگین میشم و غما زودتر از بین میره!!!چون خدا دوست داره باهاش حرف بزنم..:ws37::ws37:

تجربه منو امتحان کنین...:a030:

من وقتی دز غمم خیلی بالا میره و از حد کنترل خارجه ، گیتار الکتریک گووش میدم تا حالم بهتر شه . . .

کلا هر وقت غمگین شم به چیزاایی که علاقه دارم فکر میکنم و ازشون استفاده میکنم . . .!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ولی دیگه همچی تکراری شده برام . . .! :banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
من وقتی غمگینم اصلا سراغ خدا نمیرم...چون اینجوری ادم از خدا بدش میاد و همش حرفای نازیبا بهش میزنه...فقط تو شادیام میرم سراغش و ازش سپاسگزاری میکنم..:ws21::ws21:

از وقتی این روالو در پیش گرفته ام کمتر غمگین میشم و غما زودتر از بین میره!!!چون خدا دوست داره باهاش حرف بزنم..:ws37::ws37:

تجربه منو امتحان کنین...:a030:

 

من در هر دوحالت باهاش حرف ميزنم ولي امشب ...

بعضي شبا اينجوري ميشم! امشب که بگذره احتمالا بهتر ميشم

مرسي:icon_gol:

البت خدا نکنه صبح زود حالم گرفته بشه ديگه تا آخر شب.......... :ws44:

ارسال شده در

من وقتی دز غمم خیلی بالا میره و از حد کنترل خارجه ، گیتار الکتریک گووش میدم تا حالم بهتر شه . . .

کلا هر وقت غمگین شم به چیزاایی که علاقه دارم فکر میکنم و ازشون استفاده میکنم . . .!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ولی دیگه همچی تکراری شده برام . . .! :banel_smiley_4:

 

ديگه هيچ اهنگي منو آروم نميکنه حتي گوش دادن به قطعات شوپن!!

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...