رفتن به مطلب

Marau | شكلات خوب و بسته بندي خوب


Mahdi Eng

ارسال های توصیه شده

5.jpg

 

[TABLE=width: 95%]

[TR]

[TD]

Marau يکي از شرکت هاي توليدکننده شکلات در پاريس است. اين شرکت محصول جديدي را تحت نام تجاري شناخته شده شرکت، Marau توليد نمود. اين محصول در بهترين سوپرمارکت هاي پاريس عرضه شده است. اين شکلات هاي منحصر به فرد به طور خاص براي قفسه برخي از سوپرمارکت ها و فروشگاه ها طراحي شده است.

شرکت طراحي Rice براي حفظ نام تجاي شکلات Marau و بسته بندي، ترکيبي از زبان هاي بين المللي طراحي گرافيک استفاده مي کند.

در توليد محصولات جديد تصميم گرفته شد طيف وسيعي از سه نوع شکلات منحصر به فرد براي فروشگاه ها عرضه شود که شامل شکلات تيره با 85 درصد کاکائو، شکلات متوسط با 75 درصد کاکائو و شکلات سبک با 65 درصد کاکائو مي شد.

براي طراحي بسته بندي از روش جديد استفاده شده است. روي کرد طراحي، ايجاد بسته هاي با رنگ هاي مختلف بود. براي اين کار از ساختمان LagrandEpicerie در سه زمان مختلف در طول روز عکس برداري شد و سه رنگ اصلي مشکي، قرمز و کرم به عنوان رنگ زمينه بسته بندي به دست آمد.

تصوير ساختمان به عنوان تصوير اصلي، يک بيلبرد را ايجاد کرده است. اين بسته بندي استاندارد، داراي يک الگوي هندسي منحصر به فرد مي باشد.

Marau از لفاف هاي کاغذي چند لايه به همراه آلومينيوم و پلي اتيلن براي توليد بسته بندي استفاده شده است. نام تجاري در بالاي بسته بندي در زمينه اي به رنگ سياه چاپ مي شود.

طراح از بيلبورد ساختمان Lagrand به عنوان معرفي نوع محصول استفاده کرده است. پشت بسته بندي حاوي اطلاعات موردنياز مصرف کننده به همراه لوگو و تصوير تبليغاتي گياه کاکائومي باشد. وقتي مصرف کننده بسته بندي را باز کند تصوير ساختمان Lagrand به صورت کامل قابل مشاهده است.

 

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

%5CImages%5C99%5C12%5C5-1.jpg

 

 

منبع : مجله بسته بندي

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...