رفتن به مطلب

خودکارهای سه‌بعدی به بازار ایران رسید


ارسال های توصیه شده

مدیرعامل شرکت اریکه تجارت پایتخت گفت: خودکارهای سه‌بعدی، فن‌آوری بزرگی برای کمک به طراحان و هنرمندان است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خودکارهای سه‌بعدی، فناوری جدیدی است که این روزها بازار را تحت تاثیر قرار داده است؛ این محصول برای نخستین بار در انگلستان رونمایی شده است.

 

احتشام، مدیرعامل شرکت اریکه تجارت پایتخت که واردکننده این فناوری در کشور است، توضیح داد: با توجه به فن‌آوری به کار رفته در این خودکارها، طرح‌هایی که تا دیروز روی کاغذ انجام می‌شد به صورت سه‌بعدی و واقعی توسط هنرمندان قابل اجراست.

 

وی گفت: از جمله دلایل به شهرت رسیدن زودهنگام این محصول در دنیا بالا بردن سطح خلاقیت و توانایی‌های فکری افراد به ویژه کودکان و نوجوانان است؛ به طوری‌که در همین چند ماه سپری شده از تولید این محصول، این خودکارها در بسیاری از مدارس و مهدکودک‌های کشورهایی چون انگلستان، ژاپن و آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است.

 

احتشام اضافه کرد: این محصول در صنایع مختلف مثل معماری، مجسمه‌سازی و دکوراسیون هم کاربرد دارد.

 

خودکار و پرینترهای سه‌بعدی را

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به بازار ایران وارد کرده است.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
amin 202 مهمان

این دستگاه که"3Doodler" نام دارد به شما کمک می کند تا ایده های نقاشی خود را به خارج از کاغذ بیاورید و آن ها را به صورت سه بعدی ایجاد کنید.

باشگاه خبرنگاران - چند وقتی است که پرینترهای سه بعدی وارد بازار شده اند و بسیاری از دانشمندان زمان خود را صرف کار با آن می کنند اما دراین میان یک طراح آماتور کار جالبی انجام داده است.

 

"پیتر دلورث" به تازگی خودکاری را طراحی کرده است که می تواند به شما کمک کند نقاشی های سه بعدی را به راحتی هر چه تمام تر و بدون داشتن وسایل اضافه ایجاد کنید.

 

این دستگاه که"3Doodler" نام دارد به شما کمک می کند تا ایده های نقاشی خود را به خارج از کاغذ بیاورید و آن ها را به صورت سه بعدی ایجاد کنید.

 

این دستگاه پلاستیک را گرم می کند و از انتهای خودکار خارج می کند با حرکت دادن آن وکشیدن تصویر این پلاستیک خارج شده شکل می گیرد و به شکل آن نقاشی شما در می آید. در ادامه نقاشی های این خودکار را می توانید ببیند.

 

280387_120.jpg

 

280388_847.jpg

 

280389_572.png

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...