رفتن به مطلب

نقشه کد مبارک آباد تهران (dwg)


ارسال های توصیه شده

محله مبارک آباد در منطقه 4 شهرداری تهران واقع است که در سال 1387 با محله حسین آباد ادغام شد. مبارک آباد در محدوده طرح 25 ساله واقع و در سوی شمال شرقی شهر افتاده و جز بخش حومه شمیران است که 6 کیلومتری جنوب شرقی تجریش، 2 کیلومتری مشرق راه طهران به سلطنت آباد قرار دارد. جمعیتش در فرهنگ جغرافیایی ایران 258 تن درج آمده و از قنات مشروب می گردد.
در کتاب جغرافیای تاریخی شمیران آمده است:
مبارک آباد از دهکده های آباد شده در دوران قاجاری است که در جنوب شرقی لویزان افتاده است و در گذشته به نام کا ظم آباد نیز معروف بوده است. مبارک آباد در جنوب شرقی لویزان است و از شمال به حسین آباد و از جنوب به کاظم آباد و از مشرق به لویزان و از مغرب به اراضی حسین آباد محدود می شود. مالک ده فعلا آقای هروی است. یک رشته قنات پر آب دارد که مظهرش در لویزان است. از آب رودخانه هم استفاده می کنند. باغ های آن بیش از لویزان است و در نتیجه سردرختی بیشتری دارد که جمعیت آن طبق سر شماری 1335.ش بالغ بر 113 تن بود که 51 تن مرد و 62 تن زن بودند. یک مسجد و یک تکیه و یک حمام دارد(ستوده، 1374: 747).
نقشه اتوکدی این محله را از لینک زیر با فرمت DWG می تونید دانلود کنید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...