رفتن به مطلب

"آشنایی با پارازیتوییدهای آفات مهم کشاورزی"


masi eng

ارسال های توصیه شده

به اهتمام دوست و همکار عزیزم جناب آقای دکتر لطفعلی زاده (عضو هیت علمی بخش تحقیقات گیاهپزشکی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی) کتابی با عنوان "آشنایی با پارازیتوییدهای آفات مهم کشاورزی" به چاپ رسیده است. Lotfalizadeh%20book-92-2.jpg

این کتاب اطلاعات کاربردی در زمینه روشهای جمع‌آوری، نگهداری و آماده‌سازی نمونه‌های زنبورهای پارازیتویید ارائه می‌نماید. همچنین مشخصات مورفولوژیکی مهم و کلیدی هر گروه به تفکیک مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت نیز کلیدهای شناسایی ساده و مصور که با دقت فراوان تهیه شده است در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد تا آنان را در جهت شناسایی زنبورهای پارازیتویید آفات مهم کشاورزی کمک نماید. این کلیدها با تاکید بر گونه‌های موجود در ایران و یا گونه‌هایی که احتمال وجود آنها می‌رود، تهیه شده است. تصاویر مربوط به هرکدام از مشخصات کلیدی مورد استفاده نیز بلافاصله و با همان شماره‌ی مرتبط آمده است تا کاربر را در استفاده از کلید یاری نماید. * فهرست کتاب از اینجا قابل دانلود می‌باشد. این کتاب را می‌توانید از نمایشگاه کتاب دانشگاه آزاد اسلامی تبریز که در محل "ساختمان کتابخانه مرکزی" از 10 تا 15 اسفند برگزار خواهد شد، تهیه نمایید. در این نمایشگاه کتب با تخفیف 35% عرضه خواهند گردید. برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...