*sepid* 9772 ارسال شده در 2 آبان، 2014 باسلام و خسته نباشید خدمت دوستان، چند تن از اقوام :gnugghender: و حضار گرامی و همچنین ادمین عزیز این یه پرسشنامه برا پایان نامه ست که اگه تا یه زمان محدود پر نشه دانشجو یا تهیه کننده آن به مجازات سختی گرفتار خواهد آمد :icon_pf (34): لطفا در پیشبرد اهداف این دانشجوی عزیز ما را یاری فرمایید که عدم یاری شما برابر است با ========>:vahidrk: پس بشتابید ...... پرسشنامه پیش رو دارای سه بخش می باشد که تجربه شما را در استفاده از گوشی های هوشمند به ما انتقال خواهد داد. بر روی لینک زیر کلیک نمایید : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام پیشاپیش از همکاری شما سپاسگذاریم با تشکر *sepid* 15
*sepid* 9772 مالک ارسال شده در 2 آبان، 2014 چقد زیاد بود :| با موفقیت ثبت شد! با تشکر و سپاس فراوان خدا صد در دنیا و صد در آخرت نصیبت کنه که دل یه جوون رو شاد کردی مادر ... 3
*sepid* 9772 مالک ارسال شده در 2 آبان، 2014 ما نیز شرکت نمودیم از شما نیز جهت شاد نمودن دل جوانکمان تشکر و سپاسگذاری می نماییم ... همانا اهورامزدا یاورتان باشد 2
setare.blue 23086 ارسال شده در 2 آبان، 2014 به قول فامیل دور: نخوردیم نون گندم دیدیم که دست مردم من گوشیه همراه هوشمند ندارم، اما فامیلمون نزدیکمون دارن، منم استفاده میکنم گاهی یه صفحه از پرسشنامرو جواب نشد بدم، به جز دوتاشو،بقیشو پر نکردم،آخه خودم که ندارم. دیگه ولی پر کردم ... 2
*sepid* 9772 مالک ارسال شده در 2 آبان، 2014 به قول فامیل دور: نخوردیم نون گندم دیدیم که دست مردم من گوشیه همراه هوشمند ندارم، اما فامیلمون نزدیکمون دارن، منم استفاده میکنم گاهی یه صفحه از پرسشنامرو جواب نشد بدم، به جز دوتاشو،بقیشو پر نکردم،آخه خودم که ندارم. دیگه ولی پر کردم ... عب نداره رفیق من خودمم نداشتم یه یازده دوصفر داشتم که رفت شنا تو دریا بعد از نیم ساعت شنا اومد بالا باطریش باد کرد چه جور... بعدشم با چسب چند دور چسبوندمش و یه عکس سیب سبز کوچولو هم چسبوندم پشتش ... شد اپل ... خیلی هم هوشمند بود بود خوش خاموش میشد خودشم روشن میشد اینقد این مریم (مریم راد) زد تو سرم که رفتم خریدم یکی ولی اون یه چی دیگه بود 3
*sepid* 9772 مالک ارسال شده در 2 آبان، 2014 انجام شد :imoksmiley: با تشکر و سپاس ای بر مسند قدرت تکیه زده :vahidrk: 1
pesare irani 41807 ارسال شده در 2 آبان، 2014 انجام شددد من همش منتظر بودم اخرش بگه شما معتاد هستی چرا نگفت 5
*sepid* 9772 مالک ارسال شده در 2 آبان، 2014 انجام شددد من همش منتظر بودم اخرش بگه شما معتاد هستی چرا نگفت من واقعا عذرخواهی میکنم ازت ... حالا یه بار معتاد بودنت پنهان موند و آبروت حفظ شد تو شاکی هستی ؟!!! با تشکر 2
pesare irani 41807 ارسال شده در 2 آبان، 2014 من واقعا عذرخواهی میکنم ازت ... حالا یه بار معتاد بودنت پنهان موند و آبروت حفظ شد تو شاکی هستی ؟!!! با تشکر ن دیگه من معتاد شناسنامه دارم م م م ثبت شده در سامانه پیوند هااااا 2
*sepid* 9772 مالک ارسال شده در 2 آبان، 2014 انجام نشدعلت تنبلی بعدا انشالله به نفعته که یادت نره و این تنبلی ادامه دار نباشه چون از گناهت نخواهم گذشت . شک داری از ممد بپرس 1
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 2 آبان، 2014 به نفعته که یادت نره و این تنبلی ادامه دار نباشه چون از گناهت نخواهم گذشت . شک داری از ممد بپرس ممدددددددددددددددددددددد این منو زد----- >>> اه اه چه لوس چشم یادم نمیره دوست من حتما الان سرکارم فرصت شد فردا حتما یدونه که سپید بیشتر نداریم که دوست من سه بار تلاش کردم نشد سرعت نتم در حد لاک پشته باید برم از خونه وصل شم
VINA 31339 ارسال شده در 2 آبان، 2014 انجام شد با توجه به امکانات و خدمات اجتماعی بسیار زیادی که یک تلفن همراه در اختیار ما می گذارد من در زمانی استفاده از تلفن خود هیچ گاه احساس تنهایی نمی کنم هه چون ما تنهاییم از اینا استفاده میکنیم با وجو این بازم تنهاییم چه دل طراح خوش بوده سپید من روزی صد تا اینا مسج میدم ولی روم نشد اونجا بزنم 2
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 2 آبان، 2014 [h=1]گوشیهای هوشمند (Smart Phones)[/h] اطلاعات شما با موفقیت ثبت گردید. از پاسخگویی شما کمال تشکر را داریم. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ثبت شد 2
Place.Maker 4554 ارسال شده در 2 آبان، 2014 اطلاعات شما با موفقیت ثبت گردید. از پاسخگویی شما کمال تشکر را داریم. خواهش میکنم 1
*sepid* 9772 مالک ارسال شده در 2 آبان، 2014 ممدددددددددددددددددددددد این منو زد----- >>> اه اه چه لوسچشم یادم نمیره دوست من حتما الان سرکارم فرصت شد فردا حتما یدونه که سپید بیشتر نداریم که دوست من سه بار تلاش کردم نشد سرعت نتم در حد لاک پشته باید برم از خونه وصل شم با تشکر بسیار بسیار ، اینجوری گفتم که بعدها یادت نره ، میگما شما اسم قبلیتون چی بود ؟! من با این نام کاربری نمیشناسم کسی رو آخه ، 1
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 2 آبان، 2014 با تشکر بسیار بسیار ، اینجوری گفتم که بعدها یادت نره ، میگما شما اسم قبلیتون چی بود ؟! من با این نام کاربری نمیشناسم کسی رو آخه ، مستر .ابولی و به اینگلیسی mr.abooli:a030: 1
ارسال های توصیه شده