VINA 31339 مالک ارسال شده در 2 آبان، 2014 ای بابازور که نیست!!! خب بعضیا هم دوست ندارن بندازن:icon_razz: واللا ما حلقه که اصلا هیچی، عینک آفتابی هم یه دونشو نداریم!!! چه برسه به سه تا حلقه نندازه چجوری بفهمن متاهله؟ خو در کل طلا زیاد داره بعدشم حرفشم منطقیه میگه نمیتونم چیز شلوغ واسه محل کارم بندازمخدا کنه برادر زادشم مثل خودشم یه عالمه حلقه بخره:gnugghender: 4
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 2 آبان، 2014 ببخشید از موضوع حلقه ازدواج در میاد اونوقت میشه حلقه تیر تو چشم که موضوعه دیگه ای هستش و تاپیک منحرف میشه مینا جان اقلا دیگه شما قشر تحصیل کرده مثل این خانوما نباشین که 300 کیلو گردنبند میندازند مثل این چیزا...پیشونیشون رو زمین گشیده میشه یا مثل بعضیا که النگو میندازن مثل مردمان بومی افریقایی که دست و گردنشون مثل شتر مرغ دراز میشه دیدین که ....:icon_razz: خوب حلقه یه نماده پیوند زیبا و عاشقونست با ...... ولش کن اصلا 6
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 2 آبان، 2014 من فقط پیشنهاد داد که شما هم مثبت فکر کنید دیگه...وگر نه خودم میدونم خیلیا نمیندازن خو.... حالا من نمیخوام این بحث دست به آب رو خیلی عمیق وارد بشم....ولی خوب زیور آلات؟؟؟؟؟دست به آب؟؟؟؟؟..جور در نمیاد.. علی جان داداش من شما رو بعد از تقوای الهی به انداختن حلقه توصیه میکنم حلقه نندازه چجوری بفهمن متاهله؟ خو در کل طلا زیاد داره بعدشم حرفشم منطقیه میگه نمیتونم چیز شلوغ واسه محل کارم بندازمخدا کنه برادر زادشم مثل خودشم یه عالمه حلقه بخره:gnugghender: بابا مگه آیه منزله که حلقه بندازن؟؟ اصلا این رسم از کوژا اومده من نیمیدونم 5
VINA 31339 مالک ارسال شده در 2 آبان، 2014 ببخشید از موضوع حلقه ازدواج در میاد اونوقت میشه حلقه تیر تو چشم که موضوعه دیگه ای هستش و تاپیک منحرف میشه مینا جان اقلا دیگه شما قشر تحصیل کرده مثل این خانوما نباشین که 300 کیلو گردنبند میندازند مثل این چیزا...پیشونیشون رو زمین گشیده میشه یا مثل بعضیا که النگو میندازن مثل مردمان بومی افریقایی که دست و گردنشون مثل شتر مرغ دراز میشه دیدین که ....:icon_razz:خوب حلقه یه نماده پیوند زیبا و عاشقونست با ...... ولش کن اصلا ما که پول نداریم بخریم ولی طلا سفید دوست داریم:gnugghender: 2
manjari 2934 ارسال شده در 12 آبان، 2014 منم شدیدا مخالفم حلقه دست نکنند، بنظرم کسی که انتخاب و ازدواجش با علاقه باشه حلقه رو نماد عشقش میدونه و همیشه دستش هست. من خودم اگر دورو برم یه چیز کوچیک باشه احساس خفگی میکنم اما موقع خرید حلقه به این فکر میکردم، چون همیشه دستم هست مدلی انتخاب کنم که مناسب همه جا باشه ، البته همسرم هم دستش هست ولی بعضی ها مثل داداشم که مجرد بدش میاد البته من باهاش برخورد میکنم:vahidrk: در ضمن جدیدا یه چیزایی میبینم که متنفرم ، بعضی ها تا مهمان میاد حتی از بستگان نزدیک سریع میرن هرچی طلا دارن میریزن دورشون واقعا کار زشتیه خواهش میکنم هرکسی اینکار رو میکنه نکنه، قرار نیست کسی به کسی فخر بفروشه خدا به همه به اندازه خودشون دارایی میده ندید بدید بازی خیلی زشته. 5
Gandom.E 17805 ارسال شده در 26 آبان، 2014 بنده از قصد حلقه انداخته بودم بازم یارو نمیبینه حلقه دستمه میاد واسه پسرش منو تو مهمونی سوال پیچ و خواستگاری میکنه ولی وقتی آقایون حلقه میندازن اینقد خوشم میااااااااااااااد..نشون میده چقدر آقا و وفادارن اصلا یه وضعی 5
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 27 آبان، 2014 سلامچرا یه سری متاهلین حلقه نمیندازن؟ بقیه رو دچار مشکل میکنن؟:ws46: شده یکی متاهل باشه و اشتباه کنید و فکر کنید مجرده؟ اصلا این کار درسته حلقه نندازن؟مخصوصا جووناش:icon_razz: ........................................................................................ دیروز جشن عقد یکی از بستگان بود از اونجا که روابط عمومی ما هم خیلی خوبه با اعتماد بنفس رفتیم وسط فامیلای عروس نشستیم و از یه دختر خانومی خیلی خوشمون اومد و همش تو فکرمون بود اینو برای داداشمون انخاب کنیم و شاید که ما هم تونستیم این داداشمونو رد کنیم و بعدش عمه بشیم و روحمون شاد شه:1111: توف تو ریا!ولی کل مجلس ما سعی کردیم با این دختر بگیم و بخندیم هی بفهمیم چند سالشه و رشته اش چیه و ساکن کجان ؟ سر سفره همش تعارفش میکردیم هی تحویلش میگرفتیم همه این کارا رو کردیم و نمیدونستیم روزگار چجوری میخواد بازیمون بده:184: نیم ساعت پایانی مجلس رفتیم تو گوش دوماد گفتیم: پسر دایی جان این خانوم پدر مادرش کدومن؟ ما بریم یه صحبتی کنیم -کدوم اوننننننن دیگه همون صورتیه -با بابا مامانش چی کار داری یه وقتی بگیریم اشنا شیم واسه (م) -بابا اون متاهله تازه سه چهار ماهه عقد کرده من::::::::::::::::::::::>>:w58: و امروز صبحم در حال دیدن فیلم با اون یکی پسرداییم بودیم: -مینا اون دختره که ابی پوشیده رو ببین خو خو اینو میگی -اره این خوبه؟ دلتو صابون نزن این متاهله:spiteful::spiteful::spiteful: -حلقه نداشت که تازه بچه هم داره :2i1d1co:شکست عشقی خوردی؟:ws28: الان ما دو تا فریب روزگار خورده باید به کی دردمونو بگیم ؟مسئولین رسیدگی کنید:zadan: اصلا دوست عزیزی که حلقتو نمیندازی مرض داری دومادو چهار دور تو بازار چرخوندی یه تومن ضرر زدی برات حلقه بخره حالا نمیندازی:v57xpgj21gn50sq6izfو ایضا دوماد عزیزی که به جیب پر زنتو ضرر زدی حلقتو بنداز:97::97: گم کردیم خوب :5c6ipag2mnshmsf5ju3 بعدشم اولاش میندازن دیگه. پیر و پاتال شدی که نمیخواد بندازی. 2
VINA 31339 مالک ارسال شده در 28 آبان، 2014 گم کردیم خوب :5c6ipag2mnshmsf5ju3بعدشم اولاش میندازن دیگه. پیر و پاتال شدی که نمیخواد بندازی. h ادم حلقشو گم میکنه 2
GBG10 2039 ارسال شده در 28 آبان، 2014 هر کسی که حلقه داشته باشه اگر با قصد خاصی اینکار رو نکرده باشه، در ساده ترین حالت یعنی به همسرش وفاداره و دوست داره بقیه بدونن که کسی رو داره که بهش وفاداره. هم برای مرد و هم برای زن. حالا قصد خاص میتونه خیلی چیزا باشه. شنیدم بعضیا اصولا دوست دارن با متاهل ها دوست بشن!! و جالب اینکه خیلی از متاهل ها هم ازین مساله استقبال میکنن!! الان فضا طوری شده که هم انداختن حلقه و هم ننداختن حلقه دچار مساله شده! (البته انداختنش برای کسانی که حلقه رو نشونه وفاداری میدونن فقط یک معنی داره که همون وفاداریه!) من دیدم اکثر خانم ها حلقه دارن و اکثر آقایون هم ندارن! شاید یکی از دلایلش برگرده به وضعیت مرد سالارانه کشور! شاید مردها انداختن حلقه رو محدود شدن خودشون تلقی میکنن! شایدم شخصیاتا تمایلی ندارن که خانمهای اطرافشون بدونن که متاهل هستن. مثلا دوست دارن سر کار با همکارهای خانمشون راحت باشن. گرچه راحت بودن داریم تا راحت بودن ولی اگر از نوع سالمش باشه حتی با حلقه هم ممکنه. اینجور افراد یه مقدار به خودشون شک دارن. خانم و آقا هم فرقی نداره ولی متاسفانه بین آقایون بیشتره این مساله. بنظرم علت اینکه یک متاهل حلقه دستش نمیکنه واحد نیست و یک دلیل نمیشه براش پیدا کرد و باید رفت توی شخصیت طرف نفوذ کرد و دید کجاها کمبود و کاستی (شایدم اصلا کمبود نباشه علتش!) داره که چنین شخصیتی پیدا کرده. 2
VINA 31339 مالک ارسال شده در 28 آبان، 2014 من یه حلقه میخوام مثل اونی که تو ارباب حلقه ها بود تو زن بگیر من خودم یه حلقه میم بهت بنده از قصد حلقه انداخته بودم بازم یارو نمیبینه حلقه دستمه میاد واسه پسرش منو تو مهمونی سوال پیچ و خواستگاری میکنه ولی وقتی آقایون حلقه میندازن اینقد خوشم میااااااااااااااد..نشون میده چقدر آقا و وفادارن اصلا یه وضعی اصن مخصوصا ساعتم بندازنا ادم خوشش میاد هر کسی که حلقه داشته باشه اگر با قصد خاصی اینکار رو نکرده باشه، در ساده ترین حالت یعنی به همسرش وفاداره و دوست داره بقیه بدونن که کسی رو داره که بهش وفاداره. هم برای مرد و هم برای زن. حالا قصد خاص میتونه خیلی چیزا باشه. شنیدم بعضیا اصولا دوست دارن با متاهل ها دوست بشن!! و جالب اینکه خیلی از متاهل ها هم ازین مساله استقبال میکنن!! الان فضا طوری شده که هم انداختن حلقه و هم ننداختن حلقه دچار مساله شده! (البته انداختنش برای کسانی که حلقه رو نشونه وفاداری میدونن فقط یک معنی داره که همون وفاداریه!) من دیدم اکثر خانم ها حلقه دارن و اکثر آقایون هم ندارن! شاید یکی از دلایلش برگرده به وضعیت مرد سالارانه کشور! شاید مردها انداختن حلقه رو محدود شدن خودشون تلقی میکنن! شایدم شخصیاتا تمایلی ندارن که خانمهای اطرافشون بدونن که متاهل هستن. مثلا دوست دارن سر کار با همکارهای خانمشون راحت باشن. گرچه راحت بودن داریم تا راحت بودن ولی اگر از نوع سالمش باشه حتی با حلقه هم ممکنه. اینجور افراد یه مقدار به خودشون شک دارن. خانم و آقا هم فرقی نداره ولی متاسفانه بین آقایون بیشتره این مساله. بنظرم علت اینکه یک متاهل حلقه دستش نمیکنه واحد نیست و یک دلیل نمیشه براش پیدا کرد و باید رفت توی شخصیت طرف نفوذ کرد و دید کجاها کمبود و کاستی (شایدم اصلا کمبود نباشه علتش!) داره که چنین شخصیتی پیدا کرده. خیلی قشنگ گفتی ممنون 4
black banner 9103 ارسال شده در 28 آبان، 2014 اصن مخصوصا ساعتم بندازنا ادم خوشش میاد :icon_pf (34): آمريكا بيا منو بخور ... درب خودكشي كجاست ؟؟؟ 2
VINA 31339 مالک ارسال شده در 28 آبان، 2014 :icon_pf (34): آمريكا بيا منو بخور ... درب خودكشي كجاست ؟؟؟ ؟؟؟ متوجه نشدم خو آدم خوشش میاد مرد هم باید ساعت دستش باشه هم حلقه 4
black banner 9103 ارسال شده در 29 آبان، 2014 ؟؟؟متوجه نشدم خو آدم خوشش میاد مرد هم باید ساعت دستش باشه هم حلقه هيچي ... منظورم اينه ارزوهاي جوانان ما را ببين من از همان اول هم اميدم به ابتدايي ها بود 3
VINA 31339 مالک ارسال شده در 29 آبان، 2014 هيچي ... منظورم اينه ارزوهاي جوانان ما را ببين من از همان اول هم اميدم به ابتدايي ها بود آرزو نبود پویا خان یه چیز سلیقه ای بود 4
*atefeh* 13017 ارسال شده در 2 آذر، 2014 حالا حلقه هیچی ، قدیما که شما بچه بودین یادتون نمیاد ، دخترا رو میشد از روی ابروی پیوندیشون تشخیص داد که مجردن یا متاهل ، الان دیگه دانش اموزای دبستان رو هم با این روش نمیشه تشخیص داد چه برسه به دخترهای دم بخت الان پسرا ابرو برمیدارن به جز پیوند ابروشون روکه همه بفهمن مجردن عایا میدانستید؟؟؟؟؟؟؟؟ 2
استرالیا 2015 1461 ارسال شده در 2 آذر، 2014 الان پسرا ابرو برمیدارن به جز پیوند ابروشون روکه همه بفهمن مجردنعایا میدانستید؟؟؟؟؟؟؟؟ مال ما که همه چیزش اکبنده 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری