رفتن به مطلب

حال نامساعد «مهين شهابي» و اصرار بيمارستان به ترخيص وي


ارسال های توصیه شده

دختر مهين شهابي در گفت‌وگو با فارس عنوان كرد؛

حال نامساعد «مهين شهابي» و اصرار بيمارستان به ترخيص وي

خبرگزاري فارس: دختر مهين شهابي گفت: متأسفانه مسئولين بيمارستان پارس اصرار به ترخيص مادر دارند اما وضعيت عمومي او هيچ تغييري نسبت به هفته گذشته نكرده و اصلاً شرايط مساعد براي ترخيص از بيمارستان را ندارد.

 

A0833661.jpg

 

 

آرزو شهابي فرزند ارشد مهين شهابي در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس گفت: متأسفانه مسئولين بيمارستان پارس اصرار به ترخيص مادر دارند اما وضعيت عمومي او هيچ تغييري نسبت به هفته گذشته نكرده و اصلاً شرايط مساعد براي ترخيص از بيمارستان را ندارد.

وي ادامه داد: هفته گذشته او از بخش ICU به بخش منتقل شد و در يك اتاق خصوصي مورد مراقبت قرار گرفت . از راه بيني غذا به او داده مي‌شود و سرم و سند دارد از سوي ديگر هنوز قدرت كلام خود را بازنيافته و چشم هايش را به ندرت مي‌تواند بازنگهدارد. او انگشت‌هاي پايش را به زحمت حركت مي‌دهد و دست‌هايش هيچ حركتي ندارند. با اين اوصاف مسئولان بيمارستان اصرار دارند كه مادر را ترخيص كنيم و در خانه يا خانه سالمندان از او نگهداري كنيم!

وي در ادامه افزود: تومور مغزي قسمت حافظه مغز مادر را گرفته است. او نياز به مراقبت‌هاي درست و اصولي دارد. من چگونه مي‌توانم ريسك حضور او را درخانه بپذيرم حتي اگر پرستار براي او در خانه استخدام كنم بازهم نياز به مراقبت هاي بيمارستاني و پزشكي دارد.

شهابي در پاسخ به اين سوال كه علت اين اصرار براي ترخيص مهين شهابي چيست، گفت: تا زماني مادر پرتودرماني و شيمي درماني مي‌شد و هزينه‌هاي هنگفت از سوي بيمارستان به خانواده تحميل مي‌شد، هيچ مشكلي نبود اما الان كه او تنها يكي از اتاق‌هاي خصوصي را اشغال كرده است و هزينه‌اش پايين‌تر شده بيمارستان قبول نمي‌كند كه مادرم تحت مراقبت قرار گيرد. من حتي قبول كردم كه مادر را در يك اتاق عمومي نگهداري كنند اما آن ها اصرار دارند مادر را از بيمارستان ترخيص كنند. من چگونه مي‌توانم مادر را با اين وضعيت جسماني و با اين سن و سال از بيمارستان به منزل منتقل كنم. اگر حادثه‌اي براي او در جابجايي پيش بيايد چه كسي مي‌تواند به مردمي كه اين همه ابراز لطف و محبت نسبت به ما دارند، پاسخگو باشد؟

اوكه براي مراقبت از مادر هر روز از تنكابن به تهران مي‌آيد و عصر باز مي‌گردد در ادامه، گفت: در شرايطي كه هر روز بايد به مادر سربزنم و از او مراقبت كنم و عصرها به خانه بازگردم، خانه‌ام در تنكابن نيز به سرقت رفت و بسياري از مدارك بانكي و دست چكم توسط سارقان ربوده شد.

وي در ادامه گفت: مسئولان صدا و سيما از ابتداي بيماري مادر ما را مورد لطف خود قراردادند. مادرم 50 سال براي هنر نمايشي مملكت زحمت كشيده است. او هنوز هم نياز به ICU و مراقبت دارد. من از مسئولان بهداشت مي‌خواهم شرايطي را فراهم كنند تا مادر بتواند از مراقبت‌هاي درست و پزشكي بهره‌مند شود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...