رفتن به مطلب

Noandishaan got talent(استعداد یابی نواندیشان) فصل اول سال 1393


ارسال های توصیه شده

سلام حال و احوال همه دوستان چطوره ؟

چند وقتی نبودیم اما برگشتیم تا دوباره کنار هم لحظاتی هرچند کوچک خاطره سازیم:icon_gol:

 

میریم سراغ تاپیک

چند سالی هست که موضوع استعداد یابی یکی از بزرگترین برنامه های اجتماعی کشورهای مختلف به خصوص مردم امریکا می باشد برنامه ای که با حمایت دولت آمریکا انگلستان و تحت حمایت شبکه mbc آغاز شد و سالانه تهیه کنندگان این برنامه ریلیتی و زنده ابتدا خود به اکثر ایالت های امریکا سفرکرده و تست اولیه را برگزار میکنند و بعد از آن به ضبط تصاویر در حضور داوارن و پخش تلویزیونی مشغول می شوند و در انتها به نفر اول این مسابقه که میتواند شامل استعداد های مختلف در هریک از زمینه های رقص . خوانندگی . شعبده بازی . و هر توانایی که باعث حیرت همگان شود جایزه یک میلیون دلاری داده می شود.

4hdq6tct2t0bpca1mfsg.jpg

چند هدف اصلی رو دولت آمریکا از دیدگاه من بهش میرسه

1: دادن امید به تمام اقشار جامعه با تزریق روحیه و دیده شدن

2: پر کردن اوقات فراغت تمامی مردم با هر سن و سالی

3:کشف استعداد های نخبه و شناساندن آنها به دنیا و کسب درآمد از ستاره های نو ظهور

 

وقتی در کشورهای مختلف جهان، استعدادها از طریق دانشگاه ها، مدارس، کارخانه ها، موسسات تحقیقاتی وعلمی و سال ها تحقیق و درس و بحث، به کشف استعدادها همت می کنند و به غیر از آن هزینه ای هنگفت برای کشف استعداد های مختلف میپردازند ما در کجای کار هستیم ؟

در کشور ما ایران تنها چیزی که شاهد آن بودیم اون هم تنها بعد دلقکی قضیه بیشتر مد نظر بوده مسابقه محله ای بود که تنها فایده ای که اون سالها داشت سرگرم کردن جوانان و نشاندن خنده بر لبان ببیندگان بود که همان هم غنیمتی بود که ادامه و پرورش نیافت!!

 

حال در این تاپیک سعی داریم به بررسی توانایی های هر یک از دوستان دانشجو و تحصیل کرده این سایت بپردازیم

بیاییم از هر توانایی های که داریم بنویسیم بررسی کنیم و پرورش دهیم گاهی اوقات خیلی از ماها دارای استعدادی هستیم که منتظریم مورد تشویق و دیده شدن باشد گاهی دارای توانایی هایی هستیم که خودمان سالها از آن بی خبریم پس بیاییم باهم بررسی کنیم و این تاپیک را خواهشا جدی گرفته تا به نتیجه ای برسیم در آخر یه مسابقه برگزار میکنیم و به استعداد برتر انجمن با صحبت و مشورت با مدیریت در صورت امکان استعداد هر دوره را مشخص و مدال داده می شود :a030:

s9rojrzhwpc2gk9wm1o.png

لینک به دیدگاه

استعداد اول خودم رو میگم شاید استعداد نباشه توانایی باشه ولی احساس میکنم با پرورشش میتونم به جاهای خوبی برسم تو زمینه فروشه :w16:

به این باور رسیدم برای فروش هر چیزی نهایت زمانی که احتیاج دارم حداکثر یک ماهه یعنی اگر کسی تاحالا چیزی رو فروخته باشه بعد از یک ماه آموزشش می تونم اون جنس رو منم شاید نه به تعداد اون نفر ولی حداقل یکی بفروشم مگر اینکه برای فروش اون جنس نیاز به یه دوره حرفه ای باشه یا خیلی گرون باشه و نیاز به روابط خاصی باشه ولی در کل هرچیزی تو بازار باشه و عرف باشه ادعا میکنم درعرض یک ماه میتونم اون جنس رو بفروشم

خیلی دوست دارم این توانایی رو با کسب آموزش و دیدن دوره های حرفه ایه فروش کاهش زمان لازم برای تعداد فروش رو بالا ببرم حالا از بچه های انجمن هرکس اطلاعاتی در باره فروش و بازاریابی داره میتونه به من کمک کنه ولینک و یا منابعی که فکر میکنه میتونه مثمر ثمر برای من باشه رو بهم پیشنهاد کنه

لینک به دیدگاه

با سلام

دوست داشتی این مطلب رو بخون .

خود مدیریتی و خود بهبود سازی

لازمست که ما قبل از اینکه به فکر مدیریت در کار باشیم ,اول سعی کنیم که خودمان را مدیریت کنیم , بعد به اداره و سازماندهی بیرونبپردازیم.

برای اینکه ما خودمان را بهبود ببخشیم , نخست باید خودمانرا بشناسیم .اینکه ما از چه نوع هوشی و باچه میزانی بهره میبریم و یا تیپ ما از کدام نوع تیپ های روانشناسی است و در بعدشخصیت ما دارای چه نوع شخصیتی هستیم . همچنین ما باید ببینیم که در سبد قریحه خودچه چیز هایی داریم و ادراکات ما از چه نوعی است و علایق ما را چه چیز هایی تشکیلمیدهند و حتی آرزو هایمان را هم بایدبشناسیم و بدانیم که چه آرزو هایی داریم .

در مواجهه با مشکلات ما چه نوع عکس العمل هایی از خود بروزمیدهیم ؟ آیا شما انسانهایی را دیده اید که وقتی میبینند پول قبض اشتراک برق آنهاده برابر شده است , بلافاصله شهرداری و یا یخچال خانه را مقصر قلمداد میکنند و یامشابه آن ؟

برای حل مشکلات ما باید دارای دو مهارت باشیم. تفکر منطقی ومشاهده دقیق .

اگر ما در مواجهه با مشکلات ترس و وحشت بی پایه از خود نشاندهیم و یا بجای تحلیل مسئله , کار غیر مربوط و یا اراده نادرستی از ما سر بزند ,مسائل و مشکلات بیشتری میآفرینیم.

بعضی ها برای حل مشکلات دوست دارند کار را یکسره کنند. حتیاگر گران و جبران ناپذیر باشد . در نهایت هم با این راه حل مشکلشان حل نمیشود , بلکهمشکل دیگری که بزرگتر از آنست , برایشان پیش میآید. این افراد بلد نیستند که مشکلرا با کمترین هزینه و کمترین آسیب حل نمایند.

بسیاری از مردم هم چاره کار را میدانند ولی در عمل راه درسترا انتخاب نمیکنند.

خیلی ها هم نمیخواهند بدانند که چه چیزی باعث مشکل شده است, فقط دنبال آن کسی میگردند که مشکل به دست او آفریده شده و یا او این مشکل را پدیداورده است و از او انتقام میگیرند , در حالی که ریشه مشکل هنوز سر جایش مانده و درآینده باز هم به شکل دیگری بروز خواهد کرد.

عده ای هم مشکلات را نادیده میگیرند با این نیت که از بینبرود. وقتی در یک فرآیندی مشکلی پدید میآید , معنایش آنست که چیزی تغییر کرده است. بنابراین باید آنرا بشناسیم و علت را بدانیم و با تدارک مناسبترین راه حل ها بهجنگ مشکلات برویم .

آیا شما که این مقاله را میخوانید , معمولا مشکلات خودتانرا با چه روشی حل میکنید ؟

روش حل مشکلات مانند کار یک دکتر در مواجهه با بیمار خویشاست . دکتر برای حل مشکل بیمارش از او اطلاعات دقیقی را گرفته و با تحلیلی دقیق ترعلت بیماری را پیدا میکند و دارو هایش را هم با دقت و به اندازه تجویز میکند .

پس او سه تا کار را بسیار دقیق انجام میدهد . اول اینکه نوعمشکل و بعد علت بوجود آمدن و سپس روش حلآنرا با دقت و اندازه و زمان معین طراحی وتدوین میکند و به این ترتیب بیماری رادرمان میکند .

آیا شما پس از شناخت مشکلاتتان آنها را فهرست بندی میکنیدکه ببینید , دلیل بروز آنها مربوط به چه نوع حرکت و یا فکر و یا نبود کدام برنامهریزی هاست که شما را دائمآ درگیر میکنند؟

آیا شما در تجزیه و تحلیل مشکلات راه و اندیشه درستی راانتخاب میکنید و یا هر نظریه ای که خواستید , در علت بروز و یا نحوه درمان , ازخود ارائه میکنید و فکر میکنید که همین که شما تشخیص بدهید , پس لاجرم درست و قابلقبول خواهد بود؟

شما برای اینکه مشکلات پیش نیاید , در تصمیمات خود تا چهاندازه دقت میکنید؟

آیا زمینه ها و جا هایی که برای موفقیت بحران آفرین هستند ,در طرح های شما مورد توجه قرار میگیرد؟

آیا شما پس از هر بحرانی , علت را بررسی میکنید و جا هاییرا که ممکن است اتفاق بیفتد , شناسائی میکنید؟

آیا شما از اتفاقات غلطی که برایتان اتفاق میافتد , یادداشتبرمیدارید تا سر فرصت برایش برنامه هایی تدوین نمائید که آن اتفاقات دیگر پیشنیاید؟

آیا شما مشکلات را به اندازه ای که برایشان لازم است راه حلتعریف میکنید و یا همیشه کار را ناقص تمام میکنید؟ و بقیه را به حساب اما و اگر هامیگذارید؟

آیا شما روشها و نوع حل مشکلات در گذشته خود را بازنگریمیکنید که ببینید آنها چگونه حل شده اند و آیا میشد که بهتر حل شوند؟

آیا شما به مهارتهای خود در حل مشکلات آشنایی و شناخت پیداکرده اید؟ ویا در منابع اینترنتی به دنبال آشنایی با این مهارتها بوده اید؟

ثابت شده است که , بین ضریب هوشی بالا و کیفیت اندیشیدن فرقهست . یعنی افراد با ضریب هوشی بالا حتمآ نمیتوانند که خوب بیاندیشند. بطور کلیبین ضریب هوشی بالا و خلاقیت و استعداد و استقلال و معلومات و روانی در کلام و حسکنجکاوی , همبستگی زیادی وجود ندارد و اگر انسانها بتوانند , اندیشیدن را بیاموزند, قادر خواهند بود که با ا ین قاعده تمام مشکلاتشان را حل کنند و با سعادت وکامیابی زندگی کنند.

مغز ما دارای دو نیمه است که به وسیله رشته ای از تار های عصبی به هم مربوط شده است . هر نیمهفعالیت متفاوتی را انجام میدهد . طرف چپ بیشتر با فعالیتهای علمی سر و کار دارد .مانند منطق , استدلال , تحلیل و طرف راستبا فعالیتهای هنری مانند موسیقی و تصور خلاق و رنگ و هنر مربوط است . بیشترفعالیتها نیاز به آن دارد که هر دو طرف در زمانهای مختلف بکار افتد تا توازنی پدیدآید.

میتوان با آموزش متد های خاصی به افراد این توانایی را دادکه بتوانند همزمان از همه استعداد های مغزی خود استفاده کنند و این کار نیازی بهداشتن هوش بالا ندارد .

بسیاری از مردم قادر نیستند که تفکر ریشه ای و اساسی بکنندو فرصت تجربه آ نرا هم بدست نمیآورند . اخیرآ من مشاهده کردم که اکثر جوانان درمورد گوشی های موبایل و کیفیت . توان و قدرت برد و پردازش و دیگر خصوصیات آن باهمبحث و گفتگو میکنند و انواع گوشی ها را از نظر قابلیت با هم مقایسه میکنند . همینکار کوچک باعث میشود که آنان یاد بگیرند تا در مورد پدیده ها و رفتار ها و قواعد وعلت و علل خیلی از مسائل اندیشه کنند و به همین ترتیب آنها هنر اندیشیدن را هم یادمیگیرند.

موضوع تفکر خلاق که باعث پرورش اندیشه های تازه میشود ازمباحثی است که چنانچه به انسانها آموخته شود , قادر است تا او را تا فتح رفیع ترینقله های پیشرفت یاری نماید.

زمانی که ما روزه میگیریم , در تمام طول روز به این فکرمیکنیم که روزه هستیم و باید شرایط روزه داری را حفظ کنیم . همین اندیشه باعثمیشود که ما به سیر اندیشه های خودمان در طول روز برنامه بدهیم که در حوزه اینتصمیم ما دقت کند و مواظب افکار و اندیشه ها و رفتار های ما باشد و آنهارا طوری تنظیم کند که روزه ما حفظ شود . همین کار یعنی تمرین دادن ذهن برای پرورشو کنترل و بهسازی و تداوم اندیشه .

عمده ترین منابع فردی که بر سر راه تفکر خلاق وجود دارد ,فرضیه پروری , کلیشه سازی , ترس از شکست و تنبلی فکری است . چنانچه ما قادر باشیمکه با تدبیر زندگی کنیم , در آنصورت آسوده خاطر خواهیم بود و در این شرایط سلولهایمغز ما قادر میشوند تا در یک طرح کلی بهم متصل شوند و ما را قادر بسازند کهبتوانیم افکار نو داشته باشیم و حتی آنرا پرورش داده و به تفکر و اندیشه های نابدسترسی پیدا کنیم.

یکی از راههای تولید تفکر خلاق ایجاد طوفان مغزی است که طیمقاله های پیشین در همین سایت راجع به آن مطالبی نوشته ام و در آرشیو مقالات جهتمطالعه شما موجود میباشد.

اندیشیدن در مورد سبک مدیریت و رفتار های خودمان هم در نهایتبه تولید اندیشه منجر میشود و شیوه های فکری و عملکردی نو و جدیدی را به ما نشانمیدهد.

ما باید طرحی را برای کار و زندگی خودمان طراحی کنیم کهمناسب ما باشد . برای طراحی چنین برنامه ای باید از چندین مهارت برخوردار شویم کههر یک در واقع نوعی مدیریت است . برخی از این مدیریت ها که لازمست فراگیری شود بهشرح زیر میباشد.

مدیریت استرس

مدیریت خود بهسازی

مدیریت ارتباطات انسانی

مدیریت رفتاری

مدیریت سازگاری

مدیریت ساماندهی افکار و اعمال

لینک به دیدگاه

جهت دستیابی به دانش پرورش استعداد :

 

مطالعه کتابهایی نظیر نظریه تصمیم گیری شغلی و پرسشنامه شخصیتی – شغلی که توسط هالند نوشته شده و ترجمه آن در کشور ما موجود است , میتواندمفید فایده باشد.

لینک به دیدگاه

من موفق نشدم كه استعداد زيادي كشف كنم!

چون حقيقتا نه شرايط جامعه اينو برام مهيا كرد نه خانواده ! هيچوقت نتونستم اول خودمو بشناسم بعد علاقه ام رو بعد دست به يك كار بزنم !

 

اما خدا رو شكر ميكنم كه از قضا مسيري كه درش قرار گرفتم ( منظورم رشتمه ) بهش علاقه دارم !

 

ولي توي هندسه فوق العاده بودم !

لینک به دیدگاه

1- خوشامد به آتروس عزیز جاش خیلی خالی بود و دلمون براش تنگولیده بود

2-یکی دیگه از توانایی هایی که علیرضا در مورد خودش اشاره نکرد اینه که ایده پردازه خوبیه

3- درخصوص پست اول بی انصافیه اشاره نکنیم که اخیرا برنامه ای دیدم که در راستای کشف استعداد های مداحی ساخته شده بود پس همچین هم از دنیا عقب نیستیم

4- خودم به شخصه توانایی خاصی ندارم جز اینکه نامه نگار اداری خوبیم شاید موضوعی که سایرین برای فهموندش چند پاراگراف می نویسن من تو چند جمله تمومش میکنم همین دیگه چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه کلا جزو قشر متعارف جامعه محسوب میشم نه خاص

لینک به دیدگاه

تاپیک خوبیه ممنون از استارتر

خب من یه سری استعداد هایی دارم که اگه بجای اونا تو موارد دیگه داشتم الان فیلسوف می شدم

 

1. خلاقیت و تصویر سازی . که تو کادو و وسایل دست ساز خیلی ازین خلاقیتم استفاده کردم

2. لجباز بودن تو کار های هنری. شاید بنظرتون مسخره باشه. ولی تو کارهای هنری اونقد سمج هستم که هر جور شده کارمو با هر شرایطی تموم میکنم

3. استعداد عکاسی. بدون اینکه اموزش دیده باشم

4. استداد حفظ کردن آهنگ! که اگه این استعدادو تو درس هام داشتم الان.....

5. استعداد حفظ کردن اشعار طولانی. البته در صورتی که از شعرش خوشم بیاد

6. استعداد انشا نویسی

 

فعلا اینا تو ذهنمه:icon_gol:

لینک به دیدگاه

برای کشف استعداد خود لازم هست یه سری اطلاعات در مورد شخصیت و نوع تیپ و نوع هوش خودمون داشته باشیم .

انواع هوش چندگانه کدامند ؟ هوش دیداری / قضایی این نوع هوش توانایی درک پدیده های بصری است . یادگیرندههای دارای این نوع هوش ، گرایش دارند که با تصاویر فکر کنند و برای بدست آوردناطلاعات نیاز دارند یک تصویر ذهنی واضح ایجاد کنند آنها از نگاه کردن به نقشه ها ، نمودار ها ، تصاویر ، ویدئو و فیلمخوششان می آید . مهارت های انها شامل موارد زیر است : ساختن پازل ، خواندن ، نوشتن ، درک نمودار ها و شکل ها ، حسجهت شناسی خوب ، طراحی ، نقاشی ، ساختن استعاره ها و تمثیل های تصویری ( احتمالااز طریق هنر های تجسمی ) ، دست کاری کردن تصاویر ، ساختن ، تعمیر کردن و طراحیوسائل عملی ، تفسیر تصاویر دیداری . شغل های مناسب برای آنها عبارتند از : دریانورد ، مجسمه ساز ، هنرمند تجسمی ، مخترع ، کاشف ،معمار ، طراح داخلی ، مکانیک ، مهندس .هوش کلامی / زبانی این نوع هوش یعنی توانایی استفاده از کلمات و زبان . اینیاد گیرنده ها مهارت های شنیداری ، تکامل یافته ای دارند و معمولا سخنوران برجستهای هستند آنها به جای تصاویر ، با کلمات فکر می کنند . مهارت های آنها شامل موارد زیر است : گوش دادن ، حرف زدن ، قصه گویی ، توضیح دادن ، تدریس ، استفادهاز طنز ، درک قالب و معنی کلمه ها ، یاد آوری اطلاعات ، قانع کردن دیگران بهپذیرفتن نقطه نظر آنها ، تحلیل کاربرد زبان . شغل های مناسب برای آنها عبارتند از : شاعر ، روزنامه نگار ، نویسنده ، معلم ، وکیل ، سیاست مدار، مترجم . هوش منطقی / ریاضی هوش منطقی / ریاضی یعنی توانایی استفاده از استدلال ، منطقو اعداد . این یادگیرنده ها به صورت مفهومی با استفاده از الگوهای عددی و منطقیفکر می کنند و از این طریق بین اطلاعات مختلف رابطه بر قرار می کنند آنها هموارهدر مورد دنیای اطرافشان کنجکاوند ، سوال های زیادی می پرسند و دوست دارند آزمایشکنند .مهارت های انها شامل این موارد می شود :مسئله حل کردن ، تقسیم بندی و طبقه بندی اطلاعات ، کار کردنبا مفاهیم انتزاعی برای درک رابطه شان با یکدیگر ، به کار بردن زنجیره طولانی ازاستدلال ها برای پیشرفت ، انجام آزمایش های کنترل شده ، سوال و کنجکاوی در پدیدههای طبیعی ، انجام محاسبات پیچیده ریاضی ، کارکردن با شکل های هندسی . رشته های شغلی مورد علاقه آنها عبارتند از : دانشمند ، مهندس ، برنامه نویس کامپیوتر ، پژوهش گر ،حسابدار ، ریاضی دان . هوش بدنی / جنبشی این هوش یعنی توانایی کنترل ماهرانه حرکات بدن و استفاده ازاشیاء . این یادگیرنده ها خودشان را از طریق حرکت بیان می کنند . آنها درک خوبی ازحس تعادل و هماهنگی دست و چشم دارند ( به عنوان مثال در بازی با توپ ، یا استفادهاز تیر های تعادل مهارت دارند ) آنها از طریق تعامل با فضای اطرافشان قادر بهیادگیری و فراوری اطلاعات هستند . مهارت های آنها شامل این موارد می شود : رقص ، هماهنگی بدنی ، ورزش ، استفاده از زبان بدن ، صنایعدستی ، هنرپیشگی ، تقلید حرکات ، استفاده از دست هایشان برای ساختن یا خلق کردن ،ابراز احساسات از طریق بدن .شغل های مورد علاقه انها عبارتند از : ورزشکار ، معلم تربیت بدنی ، رقصنده ، هنر پیشه ، آتش نشان، صنعت گر .هوش موسیقی / ریتمیک این نوع هوش یعنی توانایی تولید و درک موسیقی . اینیادگیرنده های متمایل به موسیقی با استفاده از صداها ، ریتمها و الگوهای موسیقیفکر می کنند . آنها بلافاصله چه با تعریف و چه با انتقاد ، به موسیقی عکس العملنشان می دهند . خیلی از این یادگیرنده ها به صداهای محیطی ( مانند صدای زنگ ، صدایجیرجیرک و چکه کردن شیر های آب ) حساس هستند . مهارت های انها شامل موارد زیر می شود :آواز خواندن ، صوت زدن ، نواختن آلات موسیقی ، تشخیص الگوهای آهنگی ، آهنگ سازی ، به یاد آوردن ملودیها ، درک ساختار و ریتم موسیقی .شغل های مناسب برای آنها عبارتند از : موسیقی دان ، خواننده ، آهنگ ساز . هوش درون فردی یعنی توانایی ارتباط بر قرار کردن وفهم دیگران . این یادگیرنده ها سعی می کنند چیز ها را از نقطه نظر آدم های دیگر ببینند تا بفهمند آنهاچگونه می اندیشند و احساس می کنند . آنها معمولا توانایی خارق العاده ای در درکاحساسات ، مقاصد و انگیزه ها دارند . آنها سازمان دهنده های خوبی هستند ، هرچندبعضی وقت ها به دخالت متوسل میشوند آنها معمولا سعی می کنند که در گروه آرامش رابر قرار کنند و همکاری را تشویق کنند . آنها هم از مهارت های کلامی ( مانند حرفزدن ) و هم مهارت های غیر کلامی ( مانندتماس چشمی ، زبان بدن ) استفاده می کنند تا کانال های ارتباطی با دیگران بر قرارکنند .مهارت های انها شامل موارد زیر می شود : دیدن مسائل از نقطه نظر دیگران ( نقطه نظر دوگانه ) ، گوشکردن ، همدلی ، درک خلق و احساسات دیگران ، مشورت ، همکاری با گروه ، توجه به خلقو خو ، انگیزه ها و نیت های مردم ، رابطه بر قرار کردن چه از طریق کلامی چه غیرکلامی ، اعتماد سازی ، حل و فصل آرام درگیری ها ، بر قراری روابط مثبت با دیگرمردم . شغل های مناسب برای آنها عبارتند از : مشاور ، فروشنده ، سیاست مدار ، تاجر هوش برون فردی ( فرا فردی ) این هوش یعنی توانایی درک خود و آگاه بودن از حالت درونیخود . این یادگیرنده ها سعی می کنند احساسات درونی ، رویاها ، روابط با دیگران ونقاط ضعف و قوت خود را درک کنند . مهارت های آنها شامل موارد زیر می شود : تشخیص نقاط ضعف و قوت خود ، درک و بررسی خود ، آگاهی ازاحساسات درونی ، تمایلات و رویاها ، ارزیابی الگوهای فکری خود ، با خود استدلال وفکر کردن ، درک نقش خود در روابط با دیگران . مسیر های شغلی ممکن برای آنها عبارتند از : پژهشگر ، نظریه پرداز ، فیلسوف .

لینک به دیدگاه

سلام به همگی :ws3:

 

والا من استعداد جاسوسی رو دارم، چون اصولاً کسی از کارام سر درنمیاره، هرکسی هم چنین ادعایی کرده بعداً متوجه اشتباهش شده...:w02:

 

میتونم سرگروه هم باشم، البته به این از100 نمره 75 میدم!

 

میتونم برم ناصرخسرو دنبال مواد شیمیایی آخرشم با قیمت بالا بخرم :ws28:

 

تو فضای مجازی هم قدرت تکلم و مخ زنی بالایی دارم، البته اگه حس و حالش باشه...:ws3:

 

همینا فعلاً کافیه...بچه های تیم طراحی میبینن چشم میزنن....اصن من دارم حیف میشم:ws28:

لینک به دیدگاه
1- خوشامد به آتروس عزیز جاش خیلی خالی بود و دلمون براش تنگولیده بود

2-یکی دیگه از توانایی هایی که علیرضا در مورد خودش اشاره نکرد اینه که ایده پردازه خوبیه

3- درخصوص پست اول بی انصافیه اشاره نکنیم که اخیرا برنامه ای دیدم که در راستای کشف استعداد های مداحی ساخته شده بود پس همچین هم از دنیا عقب نیستیم

4- خودم به شخصه توانایی خاصی ندارم جز اینکه نامه نگار اداری خوبیم شاید موضوعی که سایرین برای فهموندش چند پاراگراف می نویسن من تو چند جمله تمومش میکنم همین دیگه چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه کلا جزو قشر متعارف جامعه محسوب میشم نه خاص

 

ممنون داداش گلم منم خوشحالم کنار شما هستم :icon_gol:

در مورد ایده پردازیه خودم آره خوشم میاد از این کار اینم به واسطه شغلیه که دارم فروش احتیاج به ایده و روش نو داره همیشه به همین دلیل خودم همیشه دنبال راه حلی جدید و نو میگردم که به نوعی تکراری نباشه یا اگرم باشه مخاطب خاص خودش رو داشته باشه

در مورد استعداد یابی ایران یه نمونه دیگش تو عید بود که دنبال گزارشگر بودن بعد داور مسابقه رو یه آدمی گزاشته بودن که خودش استاد سوتیه حالا بماند چه وضعیتی داره کشور چیزی که الان مهمه ما باید خودمون به فکر خودمون باشیم در کنار هم دیگه بتونیم توانایی هامون رو ببریم بالا

تو اشاره به نامه نگاری خوبت کردی که بر میگرده به ادبیات قوی و ادبیات قوی داشتن خیلی میتونه کمکت کنه به نظر من تو تو کسب درامد از روش نگارشی و مجازی فرستادن ایمیل یا حتی ویراستاری میتونی درآمد کسب کنی خیلی وقتها شده تو شرکت خواستم یه نامه ای بزنم رو یه کلمه قفل شده بودیم چند نفر در حالی که یه نفر مثل تو با یک کلمه ساده و شیوا کل منظور ما رو بیان کرده و ما ستایشش کردیم

 

من حالا تمام استعدادهای بچها رو لیست میکنم بعدها از هرکدوممون میتونیم کمک بگیریم مثلا مطمئن باش اگر بخوام تقدیر نامه ای تنظیم کنم از این به بعد رو کمکت حساب میکنم

 

:a030::icon_gol:

لینک به دیدگاه

سلام دوستان:icon_gol:

 

منم استعدادم در تقلید صدا و دوبلوری خیلی خوبه//یه بارم رادیو جوان تست دادم بنا به شرایط نتونستم ادامه بدم:4564:

 

هنوز تو سرم مونده این علاقه و کشفش:ws37:

لینک به دیدگاه
تاپیک خوبیه ممنون از استارتر

خب من یه سری استعداد هایی دارم که اگه بجای اونا تو موارد دیگه داشتم الان فیلسوف می شدم

 

1. خلاقیت و تصویر سازی . که تو کادو و وسایل دست ساز خیلی ازین خلاقیتم استفاده کردم

2. لجباز بودن تو کار های هنری. شاید بنظرتون مسخره باشه. ولی تو کارهای هنری اونقد سمج هستم که هر جور شده کارمو با هر شرایطی تموم میکنم

3. استعداد عکاسی. بدون اینکه اموزش دیده باشم

4. استداد حفظ کردن آهنگ! که اگه این استعدادو تو درس هام داشتم الان.....

5. استعداد حفظ کردن اشعار طولانی. البته در صورتی که از شعرش خوشم بیاد

6. استعداد انشا نویسی

 

فعلا اینا تو ذهنمه:icon_gol:

یه استعداد مهم یادم رفت بگم!

 

شعر میگم...

لینک به دیدگاه

سلام خوبین بچه های بااستعداد من

من استعداد خاصی ندارم :icon_redface:

فقط فوق العاده ریسک میکنم سه چهار تا ضرر کردم ولی یه بار به اندازه تمام ضررهام سود

و راه انداز خوبیم در کارهای صنعتی .... تا حالا خط تولیدی نبوده که توش مونده باشیم .

ایناهم هنر نیست:whistle:

اخلاقم هم که به درد لای جرز میخوره

ممنون دوستان:hapydancsmil::a030:

 

فقط دوست دارم همیشه لبخند بر صورت بچه ها ببینم وتلاشمو میکنم

لینک به دیدگاه

کافیه یکم خلاقیت به خرج بدی از نت هم میشه پول کشید من دو ماهه سایت زدم (از صفر و پایه ای روش کار کردم) ......همه مطالبش الان صفحه اول گوگل.......دیروز ازش پول درومد و بیشتر هم خواهد شد ایشالله :whistle:

لینک به دیدگاه

سلام به علیرضای عزیزم که خودش میدونه چقدر دوسش دارم.

 

یکی از استعدادهام ک بروبچ شرکتمون میگن تو قدرت چانه زنی خیلی خوبی داری واقعاً اینطوره وقتی تو مذاکرات کاری بخوام از طرف امتیاز بگیرم واسم فرقی نمیکنه که طرف کیه و چیکارست من امتیاز رو میگیرم بخاطر همینم تو همه قراردادها من به تنهایی میرم جلو:banel_smiley_4:

 

روابط عمومی خیلی خیلی بالای دارم

 

بدلیل قدم والیبالم خیلی خوبه هر کی که میبینه بهم میگه خاک تو سرت تو الان باید تیم ملی والیبال بودی:sigh:

 

و خیلی چیزهای دیگه

لینک به دیدگاه

سلام

1-استعداد در عکاسی هیچ آموزشی هم ندیدم

2-استعداد در طراحی وترکیب رنگای عجیب که تهش ملوس میشه ولی کار با رنگ روغنو ترجیح میدم

3-داشتن فن بیان و تن صدای خوبه که بچه ها بیشتر کنفرانسا منو متوجه میشن و ی جورایی برا چن دقیقه بقول بچه هامیشم استاد:ws28:

فعلا اینا بذهنم رسیدهروقت بقیش یادم اومدمیگم:w16:

آقا علیرضا بابت تاپیک دمت گرم :icon_gol::a030:

لینک به دیدگاه

من تنها استعدادی که دارم اینه که : انسانهای پیش رویم را در متن مبارزه جدی با خودشون قرار میدم تا به ضعف هاشون بیاندیشند و ضمن برطرف کردن اونا خودشونو بالاتر بکشند. خودم هم از همین انسانها معرفت آموزی میکنم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...