رفتن به مطلب

به جاي اخطار ...........اخراجم كردم


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

من در تالار گفتگوي آزاد ( باشگاه مهدسان .....)مطالب سياسي گذاشتم واشتباه كردم ولي متاسفانه به جاي اخطار ، بدون مقدم از آن باشگاه اخراج شدم ............دلم شكست

ولي عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد.:icon_gol:

1.gif به جاي اخطار ...........اخراجم كردند

  • Like 5
ارسال شده در

تو یکی که حقته!!!:banel_smiley_4:

ارسال شده در

ما کجا بریم یه نفس راحت بکشیم ؟ :shame:

  • Like 2
ارسال شده در
ما کجا بریم یه نفس راحت بکشیم ؟ :shame:

میلاد دم بریده اینو خبر کرد!:banel_smiley_4:

ارسال شده در

این همه اون طرف اخراج کردین حالا یه خورده اخراج بشین:ws3:غصه نخور تو اون باشگاهم دل خیلیا شکست که فرار کردن اینجا ولی مثل اینکه....راستی بیتاب جون خوب کردی اواتارتو عوض کردی این خیلی بهتر از اون طاووس دم سفیدست اون خیلی یه جوری بود

  • Like 1
ارسال شده در
میلاد دم بریده اینو خبر کرد!:banel_smiley_4:

 

میـــــــــــــــــلاد ! :ws25:

ارسال شده در
من در تالار گفتگوي آزاد ( باشگاه مهدسان .....)مطالب سياسي گذاشتم واشتباه كردم ولي متاسفانه به جاي اخطار ، بدون مقدم از آن باشگاه اخراج شدم ............دلم شكست

ولي عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد.:icon_gol:

1.gif به جاي اخطار ...........اخراجم كردند

سوء سابقه داشتی دکتر جون . .!

حالا تورو از باشگاه اخراجت کردن که به درک . . ! ممکنه منو از زندگی اخراج کنن . . !

بهتره همه رسما بیخیال باشگاه و جو مسمومش شیم . . ! این به نفع همه هست . . .:icon_gol:

ارسال شده در
تو یکی که حقته!!!:banel_smiley_4:

اتفاقاً اين بهترين دليل بر ضعف مديريتي آنجا بود چون از هر دو گروه بدون دليل موجه اخراج ميكرد

حالا شما چرا انقدر با غيض جمله تو یکی که حقته را فرمودي :icon_gol::icon_gol::icon_gol:

ارسال شده در
سوء سابقه داشتی دکتر جون . .!

حالا تورو از باشگاه اخراجت کردن که به درک . . ! ممکنه منو از زندگی اخراج کنن . . !

بهتره همه رسما بیخیال باشگاه و جو مسمومش شیم . . ! این به نفع همه هست . . .:icon_gol:

از چه مي ترسي وكجا مشكل داريد ...........من ميتوانم مشكلت را حل كنم انشاء الله

بگو :icon_gol:

ارسال شده در
سوء سابقه داشتی دکتر جون . .!

حالا تورو از باشگاه اخراجت کردن که به درک . . ! ممکنه منو از زندگی اخراج کنن . . !

بهتره همه رسما بیخیال باشگاه و جو مسمومش شیم . . ! این به نفع همه هست . . .:icon_gol:

سوء سابقه ام اينكه زير بار مديريت نامناسب وعجولانه ومستبدانه نمي رفتم .......همين

ارسال شده در
از چه مي ترسي وكجا مشكل داريد ...........من ميتوانم مشكلت را حل كنم انشاء الله

بگو :icon_gol:

بیخیال دکتر . . .!

یا ستاره دارمون میکنن و یا بالاتر از سیاهی رنگی نیست . . .!:icon_pf (34):

شب بخیر . . .!:icon_gol:

ارسال شده در
ما کجا بریم یه نفس راحت بکشیم ؟ :shame:

:ws21:بهشت :icon_gol:

ارسال شده در
بیخیال دکتر . . .!

یا ستاره دارمون میکنن و یا بالاتر از سیاهی رنگی نیست . . .!:icon_pf (34):

شب بخیر . . .!:icon_gol:

شما دانشجو هستيد .............من ميتوانم كمكت كنم

ارسال شده در
اتفاقاً اين بهترين دليل بر ضعف مديريتي آنجا بود چون از هر دو گروه بدون دليل موجه اخراج ميكرد

حالا شما چرا انقدر با غيض جمله تو یکی که حقته را فرمودي :icon_gol::icon_gol::icon_gol:

اواتورت خیلی مستهجنه....از تو بعیده بیتاب:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در

یکی به من بگه اینجا درباره چی حرف میزنید؟

ارسال شده در
یکی به من بگه اینجا درباره چی حرف میزنید؟

 

به مناسبت حضور بیتاب جشن گرفتیم

 

منتقلش کنی منتقلت میکنما:ws25:

منتقل نکن

.

.

 

.

.

.

 

.

.

.

 

.

.

 

.

.

.

.

 

.

.

.

 

.

.

.

.

 

.

.

.

 

.

.

.

 

.

.

.

 

.

.

 

حذفش کن که اصلا دیگه نبینیمش:w16:

  • Like 4
ارسال شده در

سلام

ازت خوشم میاد شدیدااااا :ws3:

 

 

اما دکی شما تحصیل کرده به من بگو الان اخراج تو اون تالار چه ربطی به تاپیک زدن به این تالار داشت

 

 

 

به هر حال دوستت دارم اواتاروتم خیلی قشنگه:w16:

  • Like 2
ارسال شده در

سلام بیتاب...

 

خوبی بیتاب؟؟؟؟

 

چه خبر بیتاب؟؟؟

 

بازم تو بیتاب؟؟؟؟

 

اخراجت کردی؟ یعنی چی "اخراجم کردم"

 

 

بیتاب, میشه دیگه اینور بیخیاله بحث سیاسی و مذهبی بشی؟؟

 

میشه دیگه کپی پیست نداشته باشی؟؟؟

 

 

 

میخوای با ادمینه پیرجو اینا صحبت کنم, که دادگاه تجدید نظر برات بذارن, شاید بهت عفو بخوره!

 

 

 

 

کلا من به شما علاقه مندم! :icon_pf (34):

  • Like 1
ارسال شده در

به من بگو الان اخراج تو اون تالار چه ربطی به تاپیک زدن به این تالار داشت

 

تایید میشه

ارسال شده در
من در تالار گفتگوي آزاد ( باشگاه مهدسان .....)مطالب سياسي گذاشتم واشتباه كردم ولي متاسفانه به جاي اخطار ، بدون مقدم از آن باشگاه اخراج شدم ............دلم شكست

ولي عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد.:icon_gol:

1.gif به جاي اخطار ...........اخراجم كردند

کی قراره از این جا اخراجت کنن:ws3::ws3:

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...