بيتاب 388 ارسال شده در 27 مرداد، 2010 من در تالار گفتگوي آزاد ( باشگاه مهدسان .....)مطالب سياسي گذاشتم واشتباه كردم ولي متاسفانه به جاي اخطار ، بدون مقدم از آن باشگاه اخراج شدم ............دلم شكست ولي عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد. به جاي اخطار ...........اخراجم كردند 5
soofi 426 ارسال شده در 27 مرداد، 2010 ما کجا بریم یه نفس راحت بکشیم ؟ :shame: میلاد دم بریده اینو خبر کرد!
ooraman 22216 ارسال شده در 27 مرداد، 2010 این همه اون طرف اخراج کردین حالا یه خورده اخراج بشینغصه نخور تو اون باشگاهم دل خیلیا شکست که فرار کردن اینجا ولی مثل اینکه....راستی بیتاب جون خوب کردی اواتارتو عوض کردی این خیلی بهتر از اون طاووس دم سفیدست اون خیلی یه جوری بود 1
*--T--* 1699 ارسال شده در 27 مرداد، 2010 من در تالار گفتگوي آزاد ( باشگاه مهدسان .....)مطالب سياسي گذاشتم واشتباه كردم ولي متاسفانه به جاي اخطار ، بدون مقدم از آن باشگاه اخراج شدم ............دلم شكست ولي عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد. به جاي اخطار ...........اخراجم كردند سوء سابقه داشتی دکتر جون . .! حالا تورو از باشگاه اخراجت کردن که به درک . . ! ممکنه منو از زندگی اخراج کنن . . ! بهتره همه رسما بیخیال باشگاه و جو مسمومش شیم . . ! این به نفع همه هست . . .
بيتاب 388 مالک ارسال شده در 27 مرداد، 2010 تو یکی که حقته!!! اتفاقاً اين بهترين دليل بر ضعف مديريتي آنجا بود چون از هر دو گروه بدون دليل موجه اخراج ميكرد حالا شما چرا انقدر با غيض جمله تو یکی که حقته را فرمودي :icon_gol:
بيتاب 388 مالک ارسال شده در 27 مرداد، 2010 سوء سابقه داشتی دکتر جون . .!حالا تورو از باشگاه اخراجت کردن که به درک . . ! ممکنه منو از زندگی اخراج کنن . . ! بهتره همه رسما بیخیال باشگاه و جو مسمومش شیم . . ! این به نفع همه هست . . . از چه مي ترسي وكجا مشكل داريد ...........من ميتوانم مشكلت را حل كنم انشاء الله بگو
بيتاب 388 مالک ارسال شده در 27 مرداد، 2010 سوء سابقه داشتی دکتر جون . .!حالا تورو از باشگاه اخراجت کردن که به درک . . ! ممکنه منو از زندگی اخراج کنن . . ! بهتره همه رسما بیخیال باشگاه و جو مسمومش شیم . . ! این به نفع همه هست . . . سوء سابقه ام اينكه زير بار مديريت نامناسب وعجولانه ومستبدانه نمي رفتم .......همين
*--T--* 1699 ارسال شده در 27 مرداد، 2010 از چه مي ترسي وكجا مشكل داريد ...........من ميتوانم مشكلت را حل كنم انشاء الله بگو بیخیال دکتر . . .! یا ستاره دارمون میکنن و یا بالاتر از سیاهی رنگی نیست . . .!:icon_pf (34): شب بخیر . . .!
بيتاب 388 مالک ارسال شده در 27 مرداد، 2010 بیخیال دکتر . . .!یا ستاره دارمون میکنن و یا بالاتر از سیاهی رنگی نیست . . .!:icon_pf (34): شب بخیر . . .! شما دانشجو هستيد .............من ميتوانم كمكت كنم
soofi 426 ارسال شده در 27 مرداد، 2010 اتفاقاً اين بهترين دليل بر ضعف مديريتي آنجا بود چون از هر دو گروه بدون دليل موجه اخراج ميكرد حالا شما چرا انقدر با غيض جمله تو یکی که حقته را فرمودي :icon_gol: اواتورت خیلی مستهجنه....از تو بعیده بیتاب 1
میلاد 24047 ارسال شده در 28 مرداد، 2010 یکی به من بگه اینجا درباره چی حرف میزنید؟ به مناسبت حضور بیتاب جشن گرفتیم منتقلش کنی منتقلت میکنما منتقل نکن . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . حذفش کن که اصلا دیگه نبینیمش 4
VINA 31339 ارسال شده در 28 مرداد، 2010 سلام ازت خوشم میاد شدیدااااا اما دکی شما تحصیل کرده به من بگو الان اخراج تو اون تالار چه ربطی به تاپیک زدن به این تالار داشت به هر حال دوستت دارم اواتاروتم خیلی قشنگه 2
رهگذر 521 ارسال شده در 28 مرداد، 2010 سلام بیتاب... خوبی بیتاب؟؟؟؟ چه خبر بیتاب؟؟؟ بازم تو بیتاب؟؟؟؟ اخراجت کردی؟ یعنی چی "اخراجم کردم" بیتاب, میشه دیگه اینور بیخیاله بحث سیاسی و مذهبی بشی؟؟ میشه دیگه کپی پیست نداشته باشی؟؟؟ میخوای با ادمینه پیرجو اینا صحبت کنم, که دادگاه تجدید نظر برات بذارن, شاید بهت عفو بخوره! کلا من به شما علاقه مندم! :icon_pf (34): 1
Occ.Health 1065 ارسال شده در 28 مرداد، 2010 به من بگو الان اخراج تو اون تالار چه ربطی به تاپیک زدن به این تالار داشت تایید میشه
شـاهین 8068 ارسال شده در 28 مرداد، 2010 من در تالار گفتگوي آزاد ( باشگاه مهدسان .....)مطالب سياسي گذاشتم واشتباه كردم ولي متاسفانه به جاي اخطار ، بدون مقدم از آن باشگاه اخراج شدم ............دلم شكست ولي عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد. به جاي اخطار ...........اخراجم كردند کی قراره از این جا اخراجت کنن:ws3:
ارسال های توصیه شده