رفتن به مطلب

خلاقیت وب سایت Goal، مختص به کاربران فایرفاکس‌ برای جام جهانی!


Imaaan

ارسال های توصیه شده

از دو روز پیش بازی‌های جام جهانی فوتبال، رسما با بازی دو تیم کرواسی و برزیل آغاز شد. در همین حال، وب‌‌سایت Goal ‌سرویسی مختص به کاربران فایرفاکس برای پوشش بازی‌های جهانی در سطح نت راه‌اندازی کرده است. با نصب این سرویس ‌روی فایرفاکس قادر به دریافت اطلاعات جام جهانی و بسیاری اطلاعات جالب دیگر پیرامون این بازی‌ها خواهید بود.

 

از دو روز پیش بازی‌های جام جهانی فوتبال، رسما با بازی دو تیم کرواسی و برزیل آغاز شد. در همین حال، وب‌‌سایت Goal ‌سرویسی مختص به کاربران فایرفاکس برای پوشش بازی‌های جهانی در سطح نت راه‌اندازی کرده است. با نصب این سرویس ‌روی فایرفاکس قادر به دریافت اطلاعات جام جهانی و بسیاری اطلاعات جالب دیگر پیرامون این بازی‌ها خواهید بود. به گزارش «تابناک»، گویا امسال جام جهانی رنگ و بوی خاصی دارد و این رنگ و بو خیلی شبیه به رنگ و بوی فناوری است. از مدت‌ها پیش از آغاز جام جهانی، فضای IT درگیر با جام جهانی بوده ‌و ساخته شدن App های فراوان برای پوشش جام جهانی و اقدام گوگل در Street View کردن استادیوم‌ها و خیابان‌های محل برگزاری بازی‌ها تا اقدام خوب و تحسین برانگیر سایت مشهور Goal برای پوشش بازی‌ها و حاشیه‌های جام جهانی با یک سرویس اختصاصی برای کاربران فایر‌فاکس.

 

2vlt3n2zj2yf635bsb7p.png

 

خبر خوش برای کاربران فایرفاکس این است که هم اکنون می‌توانند همه اطلاعات بازی‌های جام جهانی را به همراه بسیاری حواشی و اخبار داغ دیگر از این بازی‌ها به شکل Real-Time و آنلاین در سمت راست مرورگر خود داشته باشند. البته نکته مهم اینکه این سرویس بر روی فایرفاکس نسخه 29 و بالاتر یعنی 30 قابل فعال سازی است. برای نصب و استفاده از این سرویس به

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه کنید. پس از باز کردن لینک بر‌ دکمه Activate کلیک کنید. پس از نصب سرویس پیامی در گوشه بالا و سمت چپ مرورگر ظاهر می‌شود که از شما درخواست فعال کردن سرویس را دارد. اکنون بر‌ دکمه Enable Services کلیک نمایید‌.

 

dge00ry3y8c3e95z96w7.png

 

پس از فعال کردن سرویس Sidebar مخصوص آن در سمت راست مرورگر ظاهر می‌شود‌ که ‌می‌توانید در آن آخرین اخبار مربوط به بازی‌های جام جهانی به همراه نتایج و برنامه زمان‌بندی بازی‌ها را در قسمت Scores ببینید.

m1590rm96k0l0ciy470o.jpg

 

جالب‌ترین نکته در این سرویس آن است که می‌توانید آن را بر پایه تیم دلخواه خود در جام جهانی تنظیم کنید. برای این کار کافی است، روی لینک Edition در بالای این Sidebar کلیک کرده و تیم مورد نظر خود را برگزینید. در این صورت، اخبار مربوط به آن تیم در توجه ویژه این سرویس قرار خواهد گرفت و البته زبان اخبار نیز در موارد خاص تغییر می‌کند.

 

9qgqpbct81cjicpo75oa.png

 

اخبار در این Sidebar در سه گروه طبقه‌بندی شده است: آخرین اخبار، اخبار فوری و گزارش‌هاست که کلیک ‌روی هر یک از این لینک‌ها، شما را به وب‌سایت Goal هدایت می‌کند و کل مطلب را نمایش می‌دهد. همچنین کلیک بر ‌لینک‌های موجود در بخش Scores دوباره وب‌سایت Goal را نمایش می‌دهد که در آن اطلاعات جامع‌تری نسبت به لینک مورد نظر پیدا خواهید کرد.

 

v4c7uz1vs4f0x0a5ebf.jpg

 

این سرویس از قابلیت Live Score برخوردار است و در نتیجه کاربران همواره در جریان بازی‌ها و نتایج جام خواهند بود. این سرویس را می‌توان یک خلاقیت خوب از سوی سایت گل و به افتخار کاربران فایرفاکس دانست!

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

برای بستن Sidebar، روی علامت 2014-06-04-19-43-30-fae005.png گوشه بالایی سمت راست کلیک کنین، گزینه ی Show sidebar رو بزنین، Sidebar بسته میشه.

 

برای دوباره باز کردن Sidebar هم کلید Alt رو روی صفحه کلید فشار بدین، از منوی View گزینه ی Sidebar رو انتخاب و در نهایت روی Goal کلیک می کنیم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...