pary naz 2414 ارسال شده در 12 شهریور، 2014 سلام دوستان اگه یه بار دیگه به دنیا میومدید چیکارا میکردید که نکردید یا چه کارهای را انجام نمیدادید که انجام داده اید؟؟؟؟ من و تمام کسانی که این تاپیک رو قراره بخونن همه میتونیم از این تجربه ها استفاده کنیم .تازه از همه مهمتر ما همه میتونیم یاد بگیریم که اگه همیشه این سوال رو از خودمون بپرسیم هیچ وقت برای ما در هیچ صورتی جای حسرت باقی نمی ماند. امید وارم همه انسان ها در لحظه مرگ خود از زندگی ای که کرده اند خوشحال باشند و با اطمینان بتونند بگن که اگه دوباره به دنیا بیان همون راهی رو میرن که طی کردند. 19
*atefeh* 13017 ارسال شده در 12 شهریور، 2014 من تنبلی نمیکردم. البته الانم عبرت نگرفتم و تنبلی می کنم :( 8
masi eng 47045 ارسال شده در 13 شهریور، 2014 ممنونم از دعوتتون دوست عزیزم... خوب.. مسلما اگه به این دنیا میومدم.. دوباره.. خیلی از کارایی که باعث موفقیتم نبوده رو انجام نمیدادم. یه سری تجربه هایی که کردمو در دنیای جدید انجام میدادم.. از همه مهمتر سالم تر به این دنیا قدم برمیداشتم.. و برای موفقیت و دلخوشی خودم.. و راضی بودن خودم خیلی کارا رو انجام میدادم.. بازم یادم اومد میگم.. 9
Hanaaneh 28168 ارسال شده در 13 شهریور، 2014 به نظرم درس خون تر میشدم البته من هزار بار هم دنیا بیام فایده نداره بازم با درس میونه خوبی ندارم 9
sara kia 3158 ارسال شده در 13 شهریور، 2014 اگه یه بار دیگه به دنیا میومدم می رفتم دنبال رشته مورد علاقه ام به حرف بقیه هم توجه نمی کردم... کمتر درس میخوندم و خودم رو به خاطر درس اصلا اذیت نمی کردم در 18 الی 20 سالگی عاشق می شدم حتی اگه ته تهش ضرر و خسران بود چون هر سنی اقتضای خودش رو داره و از اینکه همیشه سعی کردم منطقی باشم و احساساتم رو سرکوب کنم خیلی پشیمونم با خیلی از دوستام قطع رابطه نمی کردم و صبورتر رفتار می کردم چون با گذشت زمان پیدا کردن دوست سخت تر میشه و از دست دادنش راحت تر... از بچگی ورزش می کردم و سالم تغذیه می کردم بلکه قدبلندتر می شدم 11
seyed mehdi hoseyni 27121 ارسال شده در 14 شهریور، 2014 ورزش و درسمو ادامه میدادم.... ینی ورزش در حد حرفه ای و درسمو تا تهش ادامه میدادم... خدمت سربازیمم همون سال 89 میرفتم نه الان! 7
faezeh mzk 19231 ارسال شده در 16 شهریور، 2014 ممنون از دعوتت عزیزم فکر میکنم اگه یه بار دیگه هم زندگی میکردم همینطوری زندگی میکردم، نه که عیب و کاستی تو زندگیم نبوده، اما فکر نمیکنم دیگه توانایی بهتر اینو داشته باشم 5
setare.blue 23086 ارسال شده در 16 شهریور، 2014 وقتی گفته میشه یه بار دیگه به دنیا بیایم، با یه شرایط خاص باید تعریف بشه ، اون هم اینکه یادمون باشه که قبلا به دنیا اومدیم، در این صورت تمام این تجربیات سودی نخواهد داشت، و مجددا در زندگی جدید ممکن خواهد بود تجربش کنیم. متولد شدن در سال های مختلف متفاوته، مسلما اگر آدماهای 100سال پیش در این زمان زندگی میکردند، یک سری از رفتاراشون کاملا متفاوت بود. حتی خانواده ای که در اون متولد میشی بر روی رفتارت تاثیر خواهند داشت. درسته انسان ها اختیار دارند ولی عادت و رفتارهای خانوادگی بی تاثیر نیست. ما ادمها یه اتفاقاتی رو هرچند به اشتباه بارها تکرار میکنیم ،شاید زمانی دست از اون اشتباه برداریم و شاید تا آخر عمر هیچ اتفاقی نیوفته و هیچ تغییری در اون رفتار خاص نداشته باشیم. به نظر خودم هروقت بخواهیم تغییری در زندگی ایجاد کنیم ، اون زمان هستش که مجددا متولد میشیم. و نیازی نیست دوباره متولد بشیم ،ممکنه برای این تغییرات سختیای زیادی متحمل بشیم. درسته شاید در سنی که هستی خیلی از کارها و تجربیات رو نتونی بخاطر شرایطی که داری انجام بدی ، اما انجام خیلی از موارد هم غیر ممکن نیست . فکر میکنم اگر دوباره با همون شرط اولیه که گفتم در همون 24سال پیش نه در همین امسال ، در خانواده خودم ، دوباره متولد میشدم خیلی از کارهارو تکرار نمیکردم، بیشتر هم رفتارهای خاصی که مد نظرم هست. به طور مثال تلاش بیشتر در درس ، رشته ورزشی که چند نفر از بچه ها اشاره کردن و هنرهایی که خودم دوست دارم. مهمترینش شناخت آدمهاست،چطور با تک تک ادمها ارتباط داشته باشی. زندگی رو همینطور که الان هست ، غیر قابل پیش بینی دوست دارم، نه پیش بینی شده . ببخشید طولانی شد، معمولا مفصل توضیح میدم، ممنون از دعوتت:icon_gol: 6
pary naz 2414 سازنده ارسال شده در 16 شهریور، 2014 وقتی گفته میشه یه بار دیگه به دنیا بیایم، با یه شرایط خاص باید تعریف بشه ، اون هم اینکه یادمون باشه که قبلا به دنیا اومدیم، در این صورت تمام این تجربیات سودی نخواهد داشت، و مجددا در زندگی جدید ممکن خواهد بود تجربش کنیم. متولد شدن در سال های مختلف متفاوته، مسلما اگر آدماهای 100سال پیش در این زمان زندگی میکردند، یک سری از رفتاراشون کاملا متفاوت بود. حتی خانواده ای که در اون متولد میشی بر روی رفتارت تاثیر خواهند داشت. درسته انسان ها اختیار دارند ولی عادت و رفتارهای خانوادگی بی تاثیر نیست. ما ادمها یه اتفاقاتی رو هرچند به اشتباه بارها تکرار میکنیم ،شاید زمانی دست از اون اشتباه برداریم و شاید تا آخر عمر هیچ اتفاقی نیوفته و هیچ تغییری در اون رفتار خاص نداشته باشیم. به نظر خودم هروقت بخواهیم تغییری در زندگی ایجاد کنیم ، اون زمان هستش که مجددا متولد میشیم. و نیازی نیست دوباره متولد بشیم ،ممکنه برای این تغییرات سختیای زیادی متحمل بشیم. درسته شاید در سنی که هستی خیلی از کارها و تجربیات رو نتونی بخاطر شرایطی که داری انجام بدی ، اما انجام خیلی از موارد هم غیر ممکن نیست . فکر میکنم اگر دوباره با همون شرط اولیه که گفتم در همون 24سال پیش نه در همین امسال ، در خانواده خودم ، دوباره متولد میشدم خیلی از کارهارو تکرار نمیکردم، بیشتر هم رفتارهای خاصی که مد نظر هم هست. به تو مثال تلاش بیشتر در درس ، رشته ورزشی که چند نفر از بچه ها اشاره کردن و هنرهایی که خودم دوست دارم. مهمترینش شناخت آدمهاست،چطور با تک تک ادمها ارتباط داشته باشی. زندگی رو همینطور که الان هست ، غیر قابل پیش بینی دوست دارم، نه پیش بینی شده . ببخشید طولانی شد، معمولا مفصل توضیح میدم، ممنون از دعوتت:icon_gol: ممنونم ستاره جان خیلی لطف کردی که اومدی . 2
VINA 31339 ارسال شده در 17 شهریور، 2014 من تموم اشتباهاتمو دوست ارم نه که فکر کنی اذیت نشدم و .... واسه اینکه اگه تجربشون نمیکردم بعدش این نبودم فقط یه اشتباه هست که اذیتم میکنه ::::::::::::::::::::::::::>>> آدمی که یبار اشتباه کرد بزارش از زندگیت کنار؛ کسی که یبار نارو زد بدت رو خواست بدون تا تهش همینه 2
pary naz 2414 سازنده ارسال شده در 26 شهریور، 2014 نمیشد اصلا دیگه دنیا نیام ؟! چرا مگه تا الان رو دوست نداشتید؟ 1
Astraea 25354 ارسال شده در 14 فروردین، 2015 درس بیشتر میخوندم و زودتر تمومش میکردم..... ورزش و هنر رو در کودکی و نوجوانی پیگیری میکردم.. 2
Nazanin.ad 6896 ارسال شده در 14 فروردین، 2015 خب اولا دوس داشتم تو شرایط و موقعیت دیگه ای (از نظر زمانی و مکانی) به دنیا میومدم. اونوقت با تغییر شرایط خیلی از تلخی هایی که الان واسم اتفاق افتاده رخ نمیداد. تو زندگی جدید سعی میکردم کمتر احساساتی باشم... 2
yade dirooz 1814 ارسال شده در 14 فروردین، 2015 در همین رابطه : برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1
fakur1 10131 ارسال شده در 15 فروردین، 2015 به این سئوال بعد از اینکه از دنیا رفتم جواب میدم. چون فعلا زنده ام و دارم جلو میرم. آخر راه رو هم هنوز نرسیدم که بتونم جمع بندی کنم. ایشاالله اون دنیا که رفتم اس میدم که پشیمونم یا نه . 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری