رفتن به مطلب

سوال سرنوشت ساز


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام دوستان

اگه یه بار دیگه به دنیا میومدید چیکارا میکردید که نکردید یا چه کارهای را انجام نمیدادید که انجام داده اید؟؟؟؟

من و تمام کسانی که این تاپیک رو قراره بخونن همه میتونیم از این تجربه ها استفاده کنیم .تازه از همه مهمتر ما همه میتونیم یاد بگیریم که اگه همیشه این سوال رو از خودمون بپرسیم هیچ وقت برای ما در هیچ صورتی جای حسرت باقی نمی ماند.

امید وارم همه انسان ها در لحظه مرگ خود از زندگی ای که کرده اند خوشحال باشند و با اطمینان بتونند بگن که اگه دوباره به دنیا بیان همون راهی رو میرن که طی کردند.:w16:

  • Like 19
ارسال شده در

من تنبلی نمیکردم.

البته الانم عبرت نگرفتم و تنبلی می کنم :(

  • Like 8
ارسال شده در

ممنونم از دعوتتون دوست عزیزم...

خوب.. مسلما اگه به این دنیا میومدم.. دوباره.. خیلی از کارایی که باعث موفقیتم نبوده رو انجام نمیدادم. یه سری تجربه هایی که کردمو در دنیای جدید انجام میدادم..

از همه مهمتر سالم تر به این دنیا قدم برمیداشتم..

و برای موفقیت و دلخوشی خودم.. و راضی بودن خودم خیلی کارا رو انجام میدادم..

بازم یادم اومد میگم..

  • Like 9
ارسال شده در

به نظرم درس خون تر میشدم

البته من هزار بار هم دنیا بیام فایده نداره بازم با درس میونه خوبی ندارم:w02:

  • Like 9
ارسال شده در

اگه یه بار دیگه به دنیا میومدم می رفتم دنبال رشته مورد علاقه ام به حرف بقیه هم توجه نمی کردم...

 

کمتر درس میخوندم و خودم رو به خاطر درس اصلا اذیت نمی کردم :banel_smiley_4:

 

در 18 الی 20 سالگی عاشق می شدم حتی اگه ته تهش ضرر و خسران بود چون هر سنی اقتضای خودش رو داره و از اینکه همیشه سعی کردم منطقی باشم و احساساتم رو سرکوب کنم خیلی پشیمونم :sad0:

 

با خیلی از دوستام قطع رابطه نمی کردم و صبورتر رفتار می کردم چون با گذشت زمان پیدا کردن دوست سخت تر میشه و از دست دادنش راحت تر...

 

از بچگی ورزش می کردم و سالم تغذیه می کردم بلکه قدبلندتر می شدم :ws3:

  • Like 11
ارسال شده در

ورزش و درسمو ادامه میدادم....

ینی ورزش در حد حرفه ای و درسمو تا تهش ادامه میدادم...

خدمت سربازیمم همون سال 89 میرفتم نه الان!:ws3:

  • Like 7
ارسال شده در

ممنون از دعوتت عزیزم:a030:

 

فکر میکنم اگه یه بار دیگه هم زندگی میکردم همینطوری زندگی میکردم، نه که عیب و کاستی تو زندگیم نبوده، اما فکر نمیکنم دیگه توانایی بهتر اینو داشته باشم:ws28::whistle:

  • Like 5
ارسال شده در

وقتی گفته میشه یه بار دیگه به دنیا بیایم، با یه شرایط خاص باید تعریف بشه ، اون هم اینکه یادمون باشه که قبلا به دنیا اومدیم، در این صورت تمام این تجربیات سودی نخواهد داشت، و مجددا در زندگی جدید ممکن خواهد بود تجربش کنیم.

 

متولد شدن در سال های مختلف متفاوته، مسلما اگر آدماهای 100سال پیش در این زمان زندگی میکردند، یک سری از رفتاراشون کاملا متفاوت بود. حتی خانواده ای که در اون متولد میشی بر روی رفتارت تاثیر خواهند داشت. درسته انسان ها اختیار دارند ولی عادت و رفتارهای خانوادگی بی تاثیر نیست.

ما ادمها یه اتفاقاتی رو هرچند به اشتباه بارها تکرار میکنیم ،شاید زمانی دست از اون اشتباه برداریم و شاید تا آخر عمر هیچ اتفاقی نیوفته و هیچ تغییری در اون رفتار خاص نداشته باشیم.

 

به نظر خودم هروقت بخواهیم تغییری در زندگی ایجاد کنیم ، اون زمان هستش که مجددا متولد میشیم. و نیازی نیست دوباره متولد بشیم ،ممکنه برای این تغییرات سختیای زیادی متحمل بشیم.

درسته شاید در سنی که هستی خیلی از کارها و تجربیات رو نتونی بخاطر شرایطی که داری انجام بدی ، اما انجام خیلی از موارد هم غیر ممکن نیست .

 

فکر میکنم اگر دوباره با همون شرط اولیه که گفتم در همون 24سال پیش نه در همین امسال ، در خانواده خودم ، دوباره متولد میشدم خیلی از کارهارو تکرار نمیکردم، بیشتر هم رفتارهای خاصی که مد نظرم هست.

به طور مثال تلاش بیشتر در درس ، رشته ورزشی که چند نفر از بچه ها اشاره کردن و هنرهایی که خودم دوست دارم.

مهمترینش شناخت آدمهاست،چطور با تک تک ادمها ارتباط داشته باشی.

 

زندگی رو همینطور که الان هست ، غیر قابل پیش بینی دوست دارم، نه پیش بینی شده .

ببخشید طولانی شد، معمولا مفصل توضیح میدم، ممنون از دعوتت:icon_gol::icon_gol:

  • Like 6
ارسال شده در
وقتی گفته میشه یه بار دیگه به دنیا بیایم، با یه شرایط خاص باید تعریف بشه ، اون هم اینکه یادمون باشه که قبلا به دنیا اومدیم، در این صورت تمام این تجربیات سودی نخواهد داشت، و مجددا در زندگی جدید ممکن خواهد بود تجربش کنیم.

 

متولد شدن در سال های مختلف متفاوته، مسلما اگر آدماهای 100سال پیش در این زمان زندگی میکردند، یک سری از رفتاراشون کاملا متفاوت بود. حتی خانواده ای که در اون متولد میشی بر روی رفتارت تاثیر خواهند داشت. درسته انسان ها اختیار دارند ولی عادت و رفتارهای خانوادگی بی تاثیر نیست.

ما ادمها یه اتفاقاتی رو هرچند به اشتباه بارها تکرار میکنیم ،شاید زمانی دست از اون اشتباه برداریم و شاید تا آخر عمر هیچ اتفاقی نیوفته و هیچ تغییری در اون رفتار خاص نداشته باشیم.

 

به نظر خودم هروقت بخواهیم تغییری در زندگی ایجاد کنیم ، اون زمان هستش که مجددا متولد میشیم. و نیازی نیست دوباره متولد بشیم ،ممکنه برای این تغییرات سختیای زیادی متحمل بشیم.

درسته شاید در سنی که هستی خیلی از کارها و تجربیات رو نتونی بخاطر شرایطی که داری انجام بدی ، اما انجام خیلی از موارد هم غیر ممکن نیست .

 

فکر میکنم اگر دوباره با همون شرط اولیه که گفتم در همون 24سال پیش نه در همین امسال ، در خانواده خودم ، دوباره متولد میشدم خیلی از کارهارو تکرار نمیکردم، بیشتر هم رفتارهای خاصی که مد نظر هم هست.

به تو مثال تلاش بیشتر در درس ، رشته ورزشی که چند نفر از بچه ها اشاره کردن و هنرهایی که خودم دوست دارم.

مهمترینش شناخت آدمهاست،چطور با تک تک ادمها ارتباط داشته باشی.

 

زندگی رو همینطور که الان هست ، غیر قابل پیش بینی دوست دارم، نه پیش بینی شده .

ببخشید طولانی شد، معمولا مفصل توضیح میدم، ممنون از دعوتت:icon_gol::icon_gol:

 

 

ممنونم ستاره جان خیلی لطف کردی که اومدی .:icon_gol:

  • Like 2
ارسال شده در

من تموم اشتباهاتمو دوست ارم نه که فکر کنی اذیت نشدم و .... واسه اینکه اگه تجربشون نمیکردم بعدش این نبودم

فقط یه اشتباه هست که اذیتم میکنه ::::::::::::::::::::::::::>>> آدمی که یبار اشتباه کرد بزارش از زندگیت کنار؛ کسی که یبار نارو زد بدت رو خواست بدون تا تهش همینه

  • Like 2
ارسال شده در

نمیشد اصلا دیگه دنیا نیام ؟!

  • Like 3
ارسال شده در

باز به دنبا میومدم.. کارهای بزرگ انجام میدادم

  • Like 2
ارسال شده در
نمیشد اصلا دیگه دنیا نیام ؟!

 

چرا مگه تا الان رو دوست نداشتید؟

  • Like 1
ارسال شده در
چرا مگه تا الان رو دوست نداشتید؟

نه:5c6ipag2mnshmsf5ju3

  • Like 1
  • 6 ماه بعد...
ارسال شده در

درس بیشتر میخوندم و زودتر تمومش میکردم.....

ورزش و هنر رو در کودکی و نوجوانی پیگیری میکردم..

  • Like 2
ارسال شده در

خب اولا دوس داشتم تو شرایط و موقعیت دیگه ای (از نظر زمانی و مکانی) به دنیا میومدم. اونوقت با تغییر شرایط خیلی از تلخی هایی که الان واسم اتفاق افتاده رخ نمیداد.

 

تو زندگی جدید سعی میکردم کمتر احساساتی باشم...:hanghead:

  • Like 2
ارسال شده در

در همین رابطه :

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 1
ارسال شده در

به این سئوال بعد از اینکه از دنیا رفتم جواب میدم. چون فعلا زنده ام و دارم جلو میرم. آخر راه رو هم هنوز نرسیدم که بتونم جمع بندی کنم. ایشاالله اون دنیا که رفتم اس میدم که پشیمونم یا نه .

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...