.FatiMa 36560 ارسال شده در 26 مرداد، 2010 گفتند : شکست يعني تو يک انسان در هم شکسته اي گفت : نه ! شکست يعني من هنوز موفق نشده ام. گفتند : شکست يعني تو هيچ کاري نکرده اي. گفت : نه! شکست يعني من هنوز چيزي ياد نگرفته ام. گفتند : شکست يعني تو يک آدم احمق بودي. گفت : نه! شکست يعني من به اندازه کافي جرات و جسارت داشته ام. گفتند : شکست يعني تو ديگر به آن نمي رسي. گفت : نه! شکست يعني مي بايد از راهي ديگر به سوي هدفم حرکت کنم. گفتند : شکست يعني تو حقير و نادان هستي گفت : شکست يعني من هنوز کامل نيستم. گفتند : شکست يعني تو زندگيت را تلف کردي. گفت : نه! شکست يعني من بهانه اي براي شروع کردن دارم. گفتند : شکست يعني تو ديگر بايد تسليم شوي! گفت : نه! شکست يعني من بايد بيشتر تلاش کنم 8
VINA 31339 ارسال شده در 26 مرداد، 2010 گفتند : شکست يعني تو يک انسان در هم شکسته اي گفت : نه ! شکست يعني من هنوز موفق نشده ام. گفتند : شکست يعني تو هيچ کاري نکرده اي. گفت : نه! شکست يعني من هنوز چيزي ياد نگرفته ام. گفتند : شکست يعني تو يک آدم احمق بودي. گفت : نه! شکست يعني من به اندازه کافي جرات و جسارت داشته ام. گفتند : شکست يعني تو ديگر به آن نمي رسي. گفت : نه! شکست يعني مي بايد از راهي ديگر به سوي هدفم حرکت کنم. گفتند : شکست يعني تو حقير و نادان هستي گفت : شکست يعني من هنوز کامل نيستم. گفتند : شکست يعني تو زندگيت را تلف کردي. گفت : نه! شکست يعني من بهانه اي براي شروع کردن دارم. گفتند : شکست يعني تو ديگر بايد تسليم شوي! گفت : نه! شکست يعني من بايد بيشتر تلاش کنم شکست یعنی عاشق بشی و به عشقت نرسی مطمئن باش اگه شکست عاطفی بخوری خیلی خوبه اونوقت یه تجربه هایی خوب بدست میاری تازه اونوقت بعضی چیزا رو خیلی بهتر درک میکنی:ws2: 4
mamadj 1361 ارسال شده در 26 مرداد، 2010 مطمئن باش اگه شکست عاطفی بخوری خیلی خوبه اونوقت یه تجربه هایی خوب بدست میاری تازه اونوقت بعضی چیزا رو خیلی بهتر درک میکنی:ws2: خوب هرکس یه نظری داره.........من فکر نکن بتونم شکست عشق رو تحمل کنم 4
VINA 31339 ارسال شده در 26 مرداد، 2010 خوب هرکس یه نظری داره.........من فکر نکن بتونم شکست عشق رو تحمل کنم ادما خیلی جون سختن به همه چی عادت می کنن امیدوارم هیچ وقت تجربه نکنی 5
pesare irani 41807 ارسال شده در 14 فروردین، 2012 شکست یعنی بری سر کلاس سخن رانی کنی وقتی سخن رانیت تموم شد بفهمی زیپ شلوارت باز بوده 4
moein.s 18985 ارسال شده در 3 دی، 2012 شکست برای من یعنی یکی از هزاران راه حل برای پیروزی که من انتخاب کردم اشتباهه...باید برم سراغ راه بعدی... 3
Farnoosh Khademi 20025 ارسال شده در 4 دی، 2012 میگن شکست مقدمه ی پیروزیه. شکست چیزی نیست جز دست کشیدن از تلاش به این دو جمله خیلی اعتقاد دارم.و خوشبختانه شکست بزرگی تا حالا تو زندگیم نخوردم. 3
padrone 1136 ارسال شده در 28 بهمن، 2012 مطمئن باش اگه شکست عاطفی بخوری خیلی خوبه اونوقت یه تجربه هایی خوب بدست میاری تازه اونوقت بعضی چیزا رو خیلی بهتر درک میکنی:ws2: البته اگه این شکست عاطفی تمام وجودشو تسخیر نکرده باشه,چرا که این موضوع زیاد بستگی به شخصیت افراد داره ,میشناسم از افراد ساده ای که این شکست برایشان تجربه تلخی شد برای باختن تمام زندگیشان. 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری