رفتن به مطلب

حذف جريمه کسر امتياز از تيمها در ليگ چهاردهم


ارسال های توصیه شده

رئيس کميته تدوين و مقررات فدراسيون فوتبال گفت: فصل آينده اتهام زدن به داور تا 6 ماه محروميت خواهد داشت.

 

00945988.jpg

هوشنگ نصيرزاده در مورد محروميت يک ماهه توهين کنندگان به داور در فصل آينده فوتبال بدون تشکيل جلسه کميته انضباطي گفت: به پيروي از مقررات سختي که در فوتبال اروپا وجود دارد آييننامه جديد انضباطي را به گونهاي تنظيم کرديم که ديگر خبري از مصاحبه عليه داور در قبل، هنگام و بعد از مسابقه در رسانههاي گروهي نباشد.

 

به گزارش فارس، وي افزود: وينگو بگوويچ روز اولي که به فوتبال ايران آمد و سرمربي فولاد شد وقتي از او در مورد داوري مسابقه پرسيدند، گفت: هيچ نظري درباره داور بازي ندارد اما همين فرد بعد از مدتي فعاليت در فوتبال ايران و زماني که سرمربي پاس همدان شد از روي نيمکت تيمش قصد داشت سعيد مظفريزاده داور مسابقه را مورد ضرب و شتم قرار دهد. چون فهميده بود در ايران قوانين ضعيف است و او به غير از اظهارنظر درباره داوري حتي ميتواند داور را کتک بزند. در حالي که در اروپا قوانين شديدي در اين مورد وجود دارد و اعتراض به داوري ممنوع است.

 

رئيس کميته تدوين و مقررات فدراسيون فوتبال تصريح کرد: از آنجايي که رئيس کميته انضباطي داراي اختيار ويژهاي است ميتواند براي محروميت دستور موقت صادر کند و بدون تشکيل جلسه انضباطي فرد توهين کننده به داور را يک ماه محروم کند. باشگاهها اگر به داوري اعتراض دارند بايد آن را به طور کتبي بنويسند ضمن اينکه اظهارنظر جانبدارانه عليه داور يعني اتهام به داور در مورد طرفداري از يک تيم در مسابقه حتي ميتواند تا شش ماه محروميت براي فرد اتهامزننده در پي داشته باشد.

 

نصيرزاده با اشاره به دلايل تصويب چنين مقررات شديدي، گفت: وقتي بازيکن يا مربي داور را به حمايت و طرفداري از يک تيم متهم و عليه داوري صحبت ميکرد در واقع شأن و منزلت مسابقات را کاهش ميداد و صلابت بازيها را از بين ميبرد و امنيت شغلي داوران هم به خطر ميافتاد.

 

 

 

منبع:ورزش3

لینک به دیدگاه

جريمه کسر امتياز از باشگاهها به خاطر رفتار هواداران که در فصل گذشته اعمال شد در ليگ چهاردهم حذف شد.

 

00035962.jpg

هوشنگ نصيرزاده رئيس کميته تدوين و مقررات فدراسيون فوتبال در مورد کسر امتياز از تيم ها به خاطر رفتار نامناسب هواداران اظهار داشت:فصل آينده ( در ليگ چهاردهم )ديگر به خاطر رفتار نامناسب تماشاگران و هواداران از هيچ تيم و باشگاهي امتياز کسر نخواهد شد و در صورتي که هواداران يک باشگاه مرتکب تخلف شوند مسابقات اين تيمها در پشت درهاي بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

 

به گزارش فارس، وي افزود: کسر امتياز از تيمها فقط به خاطر مسائل مالي وجود دارد همانطوري که فيفا هم اين قانون را اعمال ميکند.

منبع:ورزش

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...