رفتن به مطلب

کریس رونالدو: نمی دانم چقدر پول دارم


ارسال های توصیه شده

ستاره پرتغال به مرز پوچی رسیده است

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

421px-Cristiano_Ronaldo_-_Croatia_vs._Portugal%2C_10th_June_2013.jpg

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید می گوید از حساب بانکی اش بی خبر است.

به گزارش سرویس ورزشی فرارو، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید از حساب بانکی اش بی خبر است. این مهاجم 29 ساله که در 30 بازی لالیگا در این فصل موفق شد 31 گل به ثمر برساند می گوید این روزها دیگر پول برایش اهمیتی ندارد.

به گزارش فرارو و به نقل از روزنامه «سان»، او در این باره گفت:« نمی دانم چقدر پول دارم و اصولا هم پول برایم جذابیتی ندارد. البته این را باید بگویم که ابتدا این طور نبود و پول برایم مهم بود چون آن موقع آه در بساط نداشتم. می خواستم برای خودم و خانواده ام کار کنم و پول در بیاورم. من با هیچ پیشتوانه مالی بزرگ شده ام و خانواده ما بسیار فقیر بودند»

رونالدو در ادامه این گفت و گو به روزهای پیش رویش در دنیای فوتبال هم اشاره کرد و گفت که تا زمانی که پاهایش یاری کند به کار ادامه می دهد:« اگر پاهایم به من اجازه بدهند که تا 40 سالگی بازی کنم این کار را انجام می دهم. البته امیدوارم یک روز من در صفحه اول تاریخ فوتبال قرار بگیرم. در همان صفحه ای که نام هایی مثل مارادونا و پله قرار دارند».

البته شاید این رویا برای رونالدو دیر تعبیر شود چون به همراه تیم ملی پرتغال قطعا نمی تواند همان افتخاراتی که پله و مارادونا به همراه تیم های برزیل و آرژانتین به دست آوردند، به دست بیاورد

 

اینم آخر عاقبته پول زیاد!:banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...