رفتن به مطلب

طالع بيني شيميايي


bande khoda

ارسال های توصیه شده

سلام دوستان خواستم تاطالعتونو به زبان شيمي بگم! حالا بگين متولد چه ماهي هستين تا ويژگيهاي شما را با شيمي بگم؟

اول فروردين

متولدین این ماه ،طبع گرم و پرشور و حرارت شما قابل تحسین است!

 

 

شما در هر جا آتشی پرشور راه می اندازیدو هر چند به زودی به سردی میگراید. مانند کربن با اکسیژن به بهترین شکل ترکیب می شوید و این چنین آتشی ناگهان سراسر وجودشما را تبدیل به گردی نرم رنگ به نام خاکستر می کند.شما معدن عناصر قدرتمند از جمله اورانیوم هستیدو در هنگام عصبانیت قدرت ویرانگری کره ی زمین راداریدواما اگر انفجار شما کنترل شده باشدشمارا.........

 

 

به فعالیت فراوان وادار می کند.به طوری که مرکز قدرت می شوید و موفقیت را ازآن خود می کنید.انسانهایی متولدماه حمل معولاَبه موفقیت های زیادی در زندگی دست می یابد.تنها اگر از راکتوری مناسب که بیشترگرمارا به جریان برق تبدیل کند استفاده بکند.

 

زندگی شما محلول غلیظی از امیدواری وخوشبختی را تشکیل می دهدکه عده ا ی معتقدند بدون این اکسیر جادویی زندگی فروردینیان نابود خواهد شد.شما حتی وقایع تلخ را به خوبی برای خو دتفسیر می کنیدکه به همین علت شیمیاگران به شما لقب کیمیاگر را داده استچون از هر فلزی برای خود طلا درست میکنید.تفاوتتان با کربن درنعداد پیوندتان است.شما بر خلاف کربن تنها توانایی تشکیل یک پیوند رادارید و بس!

 

یعنی در آن واحد دو شخص را نمی توانیددر قلب خود حل کنید! که این نشانگر وفاداری شما هست.اگر چه گاهی این وفاداری باعث انجمادمی شود.غلظت حسادت د روجودتان کمی بیشتر از حد نرمال است .به خصوص اگر د رده روز اول به دنیا آمده باشد.دراین صورت به همه چیز احساس تعلق می کتیدو فکر می کنیددنیا فقط برای شما شکل گرفته است؟

 

شبه فلز بودن از وجودتان به کل خط خورده استچون هرگز نمی توانید ویزگی های متفاوت را با هم داشته باشید .آری !از هر چه آب زیر کاه بودن است مبّرا هستیدو به همین علت بسیار رک گویید.

 

در کل شما پرانرژی ،موفق،پایبند،وفادار،خوش بین،حسادت طلب و قدرت طلب هستید.

لینک به دیدگاه

ارديبهشت

 

زاده ی اردیبهشت ماه ،فردی مهربان ،صبور و باتحمل و با قلبی به بزرگی عدد آووگادرو است.او شباهت عجیبی به عناصرپرتوزا دارد و دائمآدر حال ساتع کردن محبت به اطرافیان است.

 

 

.معمولآ آرام ،خونسرد و ساکت است اما اگر در معرض شکستن غرور ویا تحقیر دیگران قرار بگیرد ،مانند هیدروژن در مجاورت اکسیژن انفجاری عظیم راه می اندازد.اگر شما متولدین این ماه هستید از نصیحت بیزارید .همانگونه که خودتان اهل نصیحت کردن و موعظه کردن نیستید.شما در بیشتر مواقع مانند عناصر واسطه هستید و خیلی مواقع نیمه پر شدن هم شما را ارضا می کند.در هر صورت هرگز غر نمی زنیدو از زندگی ناله نمی کنیدو بلکه برعکس باپشتکارتان آن را به دلخواه خود در

 

می آورید. شمَ اقتصادی به صورت خاص با درصد بالایی دروجودتان یافت می شود.به همین علت است که برای بیشتر کارهای خود برنامه ریزی دقیقی دارید.در کارهایتان موفق هستید و با دیگران صمیمی و در بعضی موارد کنترل خود را از دست می دهید و در این مواقع است که اورانیم شما در معرض بمباران نوترونی قرار می گیرد.

 

هشدار : از افراد خود رای و ایرادگیر به شدت دوری گزینید.زمین دوست ندارد از انفجارتان نابود شود.

 

اما بیشتر مواقع حاضرید مثل فسفر اکسید شوید.بسوزید تا به د یگران پرتوهای الطاف خود را نشان دهید به همین خاطر در دست و دلبازی نمونه ای کامل هستید ..شما عاشق موسیقی هستید . نمی توان گفت چه عناصری در شکل گرفتن این علاقه نقش داشته اند.

 

تجربه نشان داده است که زیاد بااکسیژن پیوند برقرار نمی کنید و به همین علت در بعضی موارد همچون گاز نجیب استوار هستید و بدین ترتیب است که در تحمل و صبر نمونه اید و یک انسان نجیب یا به قول فرنگی ها جنتلمن به تمام معنایید .

 

در کل شما آرام ،مهربان ،شکیبا،موفق،عاشق موسیقی و غیره هستید.

لینک به دیدگاه

خرداد

 

وجود زاده ی این ماه از عناصر گوناگون است .

 

 

چه بسا که هنوز بسیاری از آن عناصر کشف نشده اند.متولدین این ماه رفتارهای گوناگون و بدون استمراری دارندکه همین باعث جذابیتشان می شود.برخی شبه فلز بودن را به این دسته از انسان ها نسبت داده اند .چون هیچوقت نمی توان معین کرد که فلز اندیا نا فلز .ولی آنها ممکن است گاه مانند گاز نجیب ،آرام و متین ،گاه مانند فرانسیم پر جنب و جوش و گاهی مثل هیدروژن عجیب و غریب جلوه می کنند.که نهایتآ شیمیاگران به این نتیجه ر سیدند که زاده ی خرداد در هیچ خانه ای از جدول تناوبی به طور مطلق قرار نمی گیرد.

 

اگر شما متولدجوزا هستید بدون شک در بیشتر موارد شاد و سرزنده با بالا هستید و در ضمن اگر تشعشعات محبت به کرات در شما دیده می شود .تمایل به استقلال با غلظت بالایی در روحتان حل شده است .و بدین علت است که از نصیحت و دستور به شدت نفرت دارید.

 

Iq بال و هوش سرشار یکی از خصوصیات بارزتان است که در لحظه ی اول آشنایی ،از شما به دیگران تشعشع می شود.شما در نظر دیگران بسیار هیدروژن صفت هستید.یکی از این خصوصیات هیدروژنی آن ،تمایل به دعواست.حتی اگر خودتان دعوا و جرو بحث نکنید ،حاضرید با یک بسته تخمه و چیپس جرو بحث دیگران را تماشا کنید.فعالیت ترکیبی شما بالاست که از این امر مانند سزیم ،با دیگران سریع رابطه بر قرار می کنید.حتی هزاران دوست هم شما را ارضانمی کند و به همین خاطر هست که بیشتر مردان متولد خرداد دو زنه هستند.در هر حال چیزی که واضح است این است که اسید و جوشش پیوندهای شما را با هیچ بازی نمی توان خنثی کرد.یعنی تنهایی برایتان محال است.محلول عجیب روحتان عاری از حسادت است و این یکی از ویژگیهای جالبتان است.

 

در کل شما عاشق تحول،باهوش ،خوش صحبت و مهربان هستید.

لینک به دیدگاه

تیر

 

اگر متواد سرطان هستید ،بدون شک چون گازهای نجیب ،آرام ،ساکت ومتین هستید .

 

 

به طور کامل مملواز نجابتید .بیشتر اوقات ،در مهمانی ها سر به زیرو مبانی آداب هستید و شاید همین علت است که با دیگران کم رابطه برقرار می کنیدوفعالیت شیمیایی بالایی ندارید.که این هم به وجود گازهای بی اثر در وجودتان برمیگردد .به همین علت است که خیلی مواقع ،به نظر دیگران ،جذاب و متین هستید .چیزی کهخیلی ها از آن غا فلند.البته تغییر و تحولات،در زادگان این ماه بسیار به چشم میخوردو گاهی درنیمه ی ماه یک فلوئور به تمام معنا می شوند.یکی از خواص شیمیایی دیگرشما نفرت از انتقاد،معذرت خواهی واعتراف کردن است .که علت آن هنوز کشفنشده است.

 

ولی به طور حتم ترکیبی ناشناخته در سرشتتان است که مانع از درستشدن این کارها می شود.شما چون آهن ،محکم هستید.شما بی حتم شبه فلز ید ودر ماه خواصتان از فلز بودن به نافلز بودن تغییر می کندو به همین علت است که بسیارمتعددید و در هر لحظه، تفکّرتان متفاوت است .

 

در کل شما فردی نجیب ،آرام ،غیر قابل پیش بینی ،مرتب ،آینده نگر،اخمو و شکیبا هستید.

لینک به دیدگاه

مرداد

 

متولدین برج اسدچون طلا زیبا،گرانقیمت و شیک پوش هستندو به ظاهرخود بسیار اهمیت می دهند.

 

وبدین علت است که در نظر اطرافیان بسیار جذاب هستند.تجملّات وزیبایی یکی از خصوصیات بارز این افراد است .اگر شما زاده ی این ماه هستید ،میل ترکیبی بالایی با اطرافیان خود داریدکه درست مانند فلوئور با بسیاری از انسانهاپیوند شیمیایی برقرار می کنید.این فلز در سرشت شما به فراوان یافت میشودو باعث بالا رفتن فعالیت شیمیایی تان می شود.شاید به خیلی از آدم ها آرامتر ازکریپتون که یکی از عناصر گروه هیجدهم است بیایید ولی این تنها ظاهر شماست زیرا درحال حاضر هزاران ترکیب و تجزیه ی شیمیایی در وجودتان در حال انجاماست.شما در پیوندهایتان همیشه اهل ریسک هستید و گاهی اصلاَاهمیت نمی دهید که ترکیباتتان با بعضی ها منجر به گازهای سمی یا حتی منجر به سوختنان می شود.این ریسکگاهی بسیار پر خطر است.شیمیاگران معتقدند که زاده ی این ما ه چون باز قوی ای همه یعوامل محیط را در کنترل خود درآورده است.و به همین علت می تواند جزو بهترین رهبرهاباشد.به طوریکه معمولاَموفقیت را از آن خود می کندولی هر بازی ،اسیدی هم داردکه میتواند او را اسیر خود کند و قدرتش را خنثی کند .اسید شما تنها کسی استکه حسادتتان را بر انگیزد .آن وقت است که قدرت را به سرعت از دست می دهیدو چوننمکی میل ترکیب ویا هرگونه فعالیت را از دست می دهید .الکترون های زیادی در مدارقلبتان د رحال حرکت است که حاصلش آنیونی قوی است که قدرت جذب بسیاری از کاتیون هارا دارد و سرانجام شما مرکز توجه و جذب انسانهای دیگر می شوید.در سرشت شما عنصرپرتوزایی رادیم دیده شده است که بدین خاطر است پرتوهای کمک خود را به سوی دیگرانمنتشر می سازید و در این کمک ها اندکی ولخرج هستید .گاهی هسته ی خود را بهکل فرامو ش می کنیدو دست دیگران را می گیریدو این اصلاَبرای بقای شماخوب نیست .

 

د رکل شما جذاب ،خوش پوش،خوش مشرب،ولخرج و رهبری ایده آل هستید.

لینک به دیدگاه

شهریور

انسان متولد شهریور وفادارترین عنصر در ترکیبات شیمیایی است و همیشه و همیشه به نمکهایی ختم می شود که شکستن آن را مطمئناَباید در خواب دید.اما در عین حال خیلی دیر حاضر به پیوند برقرار کردن هستید وبیشتر زادگان این ماه چون نئون حاضر به ترکیب شدن نیستند .به همین خاطر است که تعداد انسانهای مجرد متولد شهریور زیاد است .

 

 

اگر شما در این ماه به دنیا آمده اید الحق والانصاف مانند نئون نجیب و آرام هستیدو شرم و حیای شما ،خیلی زود نظر دیگران را به خود جلب می کنید .ولی برانگیختن احساساتتان چون ذوب کردن نمک احتیاج به دماو فعالیت زیادی دارد.اگر چه طبع شما آرام است ،ولی در عین حال ،گاه چون آتشفشان خروش می کنیدو یک سرزمین را در ماگمای خشم خود می سوزانید .شما باید بیشتر مواظب عصبانیتتان باشید ،چون گاه بسیار پر خطر می شود.

لینک به دیدگاه

مهر

 

زاده ی هفتمین ماه سال چون فلز واسطه نقره ،برّاق و زیبا است ودرخشندگی را در همه ی محافل به خود اختصاص می دهد.او فردی خوش لباس و با سلیقه استو تجملات با درصد بالایی در سرشتش یافت می شود .

 

 

اگر شما متولد مهر هستید ،بی شک چون فلز قلیایی لیتیم ،آرام بخشخوبی برای اطرافیان هستیدو نه تنها دیگران را آرام می کنید بلکه خیلی موارد سعی درحل مشکلات آنها دارید.که شاید به خاطر غلظت بالای محبت در وجودتان باشد.شما چونفلزات قلیایی ،میل ترکیبی زیادی دارید.شما دارای محلولی منحصر به فردو اعلاء هستیدو آن چیزی نیست جز هوشمندی و نکته سنجی شما ! شاید کسی هنوز این محلول را در شماکشف نکرده باشد ولی چیزی كه غیر قابل انکار است ،اینست که همیشه ،همه چیز را بااستدلال بالای خود درک می کنید و اگر مشکلی داشته باشید ،حلال آن را سریع پیداخواهید کرد .شما خانواده ی کربن ،اصلاَ دل خوشی ندارید چون به نظرتان فوق العاده کثیف و چرک هستند.امابا الماس که جزو آن خانواده هست ،رابطه ی خوب دارید.این تنها بهخاطر اینست که شما از سیاهی و چرک متنفرید .در ترکیب های خود ،همیشه پایبندید و هرگاه دوستی را آغاز کنید بدون شک تا آخر عمر آن را حفظ می کنید .پیوند شما همیشهقطبی بوده است و به همین خاطر نیروی زیادی برای گسستن رابطه ی دوستی تان رادارد.اطرافیان از داشتن چنین دوستی عاقل و وفادار ،همیشه خدا را شکر می کنند و در کلشما را بسیار دوست دارند .عنصر دیگری که در شما یافت می شود اکتینیم است .که باعثپشتکار فراوانتان می گرددکه این خود نعمتی بزرگ است.

 

درکل شما خو ش لباس ،نکته سنج،عادل ،تمیز،مهربان و پایبند به دوستیها ی خود هستید.

لینک به دیدگاه

آبان

آفرین بر شما ! خیلی ها به وجودتان افتخار می کنند.و آن به خاطر ویژگی بارز شمااست که چیزی نیست جز صبر شما.از این نظر بسیار به فلزا ت واسطه شبیه هستید و می دانید با هر کس چگونه به بهترین نحو برخورد کنید.بسیاری از متولدین آبان به اکتینیدها شبیهندو پرتوهای عشق را از اعماق وجود به طرف دیگران ساطع می کنند.شما بسیار احساساتی هستید به طوری که اگر قلبتان بشکند ماننداورانیوم چنان انفجار سنگینی به بار می آوریدکه زمین را به لرزه وا میدارد.البته پرتوزایی زیبای شما به هیچ کس اجازه ی شکستن قلبتان را نمی دهدو باعث می شودهمه رابه سو ی خود جلب کنید.

لینک به دیدگاه

آذر

قدرت شما قابل ستایش است.شما مانند یک اسید قوی همه چیز رادر خود حل می کنیدو همه را مجبور به اطاعت و فرمانروی می کنید .پادشاهان زیادی زاده ی این ماه بوده اند و شما هم در حال حاضر یک حاکم قوی هستید.

 

 

عنصر وجود شما خاک هست وخاک مسلمآ سرشار از فلزات قلیایی خاکی است.

 

شیمیاگران زیادی معتقدند که باریم در وجودتان بیشتر از عناصر دیگر است که این نشانگر فعالیت خویب شما در زمینه ی زندگی و دوستیابی است.که البته اگر با نا فلزات روبرو شوید پیوندی محکم بوجو د می آورید و در هر حال در ازدواج موفقید .اما در خاک وجود شما عناصرز یادی وجود دارند به همین علت شما قادر نیستید احساسات واقعی خود را نشان دهید بلکه این احساسات تنها در قلب شما یافت می شود و بس!

 

شما مانند باریم منظم هستید و نظم و انضباط شما معمولآ دیگران را به تعجب وا می دارد

 

از تعریف و تمجید دیگران لذت می برید،هر جند این لذت را انکار می کنید.در نظر مردم خونسرد مانند خاک هستید ولی در واقع در وجودتان هزاران واکنش گرما اتفاق می افتد که نتیجه اش شور و محبت بسیار شماست.متولدین جدی اندکی مغرور و لجباز هستند چون معتقدند نظراتشان بی عیب و نقص است که واقعآهمین گونه است.

 

با افکار همه جانبه ی خود هرگز نیازی به ترس نخواهید داشت .شما در هر حال موفقید!

لینک به دیدگاه

دي

شما مانند فلز واسطه ی نقره جذاب ،زیبا،شیک پوش،هستید و به همین علت خیلی ها را به خو دجذب می کنید.در عین حال ترس از آینده محلول در افکار شما شده است که باید حتمآ راهی برای جدا کردنش بیاید چون شما با افکار همه جانبه ی خود هرگز نمي هراسيد.

در بعضی مواقع از سال همانند گازهای نجیب ،گوشه گیر،ساکت و منزوی می شویدو گاهی اوقات دچار بیما ری ناامیدی می شوید ولی آن هم گذرا است .زیرا موفقیت شما غیر قابل انکار است.

 

در کل شما قدرت طلب ،لجباز ،جذاب،شیک پوش هستید

لینک به دیدگاه

بهمن قابل توجه است که چندین عنصر از دسته ی اکتینید ها ،که به پرتوزاییمعروفند در وجودتان به فراوان یافت می شود که این باعث پرتوزایی و ایثار زیادتاناست.به طوریکه خودتان را از یاد می برید و هسته تان را ،تنها به خاطر دیگران رو بهنابودی می گذارید.که اینها همه و همه به خاطر قلب چر محبتتان است.شما همیشه طرفداراصلاح طلبی هستید و هر عنصری که باشید ،میل به کامل کردن الکترونهای لایه ی والانس و رسیدن به آرایش الکترونی گاز نجیب دارید.در هر حالهمیشه به سوی کمال در حرکتید.به همین خاطر هم از دیگران فرو گذار نمیکنیدو خیلی مواقع از آنها انتقاد می کنید .روحتان اشباع از دقت است وباعث حواس جمعتان می شود .در ضمن وسواس نیز در وجودتان حل شده است .به همین علت چهدر لباس پوشیدن چه در خرید و چه در مرتب کردن اتاقها ،دقت و وسواس فراوان نشان میدهیدو از کثیفی بیزارید .براستی که کسی نمی داند اینخواص ها از چه ترکیباتی سرچشمه گرفته است ،ولی مسلماَدر پشت هر یک ازخصوصیات ،عنصر ترکیبی وجود دارد که هنوز از کشف آن عاجز اندشاید شما روزی آنترکیبات ناشناخته را به ثبت رسانید !

 

در کل شما آرام ،نجیب ،پاک ،وفادار،اصلاح طلب،دقیق و وسواسی هستید .

لینک به دیدگاه

اسفند

یکی از خصوصیات بارز شما استحکام در پیوندهای دوستی و زنا شویی است به طوری که عده ای معتقدند بنیاد شما سرشار از فلزات قلیایی است .شما به راحتی با دیگران پیوند دوستی برقرار می کنیدو نمکی به وجود می آورید که نیروی زیادی برای شکستن آن لازم است.در نتیجه میل ترکیب پذیری زیادی دارید به طوریکه هیچ کس را دشمن خود نمی دانید.عده ای معتقدند که متولد اسفند یک آهنربای به تمام عیار است که خاصیت جذب کنندگی فراوان داردو مانند آب چنان مهربان و صبور است که سنگ صبور همه است.

 

شما را به تنهایی نمی توان یافت بلکه در اکثر اوقات به صورت ترکیب با عناصر دیگر ظاهر می شوید .در هر حال شما یک فرانسیم به تمام معنایید و وجود شما وقتی معنا دارد که پیوند برقرار کنید.

در کل شما موجودی هنرمند ،رؤیایی ،صبو ر،احساساتی ،زیباوبا درك فراوان هستید.

لینک به دیدگاه

تیر

 

اگر متواد سرطان هستید ،بدون شک چون گازهای نجیب ،آرام ،ساکت ومتین هستید .

 

 

به طور کامل مملواز نجابتید .بیشتر اوقات ،در مهمانی ها سر به زیرو مبانی آداب هستید و شاید همین علت است که با دیگران کم رابطه برقرار می کنیدوفعالیت شیمیایی بالایی ندارید.که این هم به وجود گازهای بی اثر در وجودتان برمیگردد .به همین علت است که خیلی مواقع ،به نظر دیگران ،جذاب و متین هستید .چیزی کهخیلی ها از آن غا فلند.البته تغییر و تحولات،در زادگان این ماه بسیار به چشم میخوردو گاهی درنیمه ی ماه یک فلوئور به تمام معنا می شوند.یکی از خواص شیمیایی دیگرشما نفرت از انتقاد،معذرت خواهی واعتراف کردن است .که علت آن هنوز کشفنشده است.

 

ولی به طور حتم ترکیبی ناشناخته در سرشتتان است که مانع از درستشدن این کارها می شود.شما چون آهن ،محکم هستید.شما بی حتم شبه فلز ید ودر ماه خواصتان از فلز بودن به نافلز بودن تغییر می کندو به همین علت است که بسیارمتعددید و در هر لحظه، تفکّرتان متفاوت است .

 

در کل شما فردی نجیب ،آرام ،غیر قابل پیش بینی ،مرتب ،آینده نگر،اخمو و شکیبا هستید.

 

نه اتفاقا تفکرمون ثابت هست و خیلی هر لحظه متفاوت نیست.

باقی موارد تا 90 درصد صحیح می باشد.:ws37:

لینک به دیدگاه

بهمنقابل توجه است که چندین عنصر از دسته ی اکتینید ها ،که به پرتوزاییمعروفند در وجودتان به فراوان یافت می شود که این باعث پرتوزایی و ایثار زیادتان است.به طوریکه خودتان را از یاد می برید و هسته تان را ،تنها به خاطر دیگران رو بهنابودی می گذارید.که اینها همه و همه به خاطر قلب پر محبتتان است

:sigh:.شما همیشه طرفداراصلاح طلبی هستید و هر عنصری که باشید ،میل به کامل کردن الکترونهای لایه ی والانس و رسیدن به آرایش الکترونی گاز نجیب دارید.در هر حالهمیشه به سوی کمال در حرکتید.به همین خاطر هم از دیگران فرو گذار نمیکنیدو خیلی مواقع از آنها انتقاد می کنید :ws3:وحتان اشباع از دقت است :ws28:وباعث حواس جمعتان می شود .در ضمن وسواس نیز در وجودتان حل شده است .به همین علت چهدر لباس پوشیدن چه در خرید و چه در مرتب کردن اتاقها ،دقت و وسواس فراوان نشان میدهیدو از کثیفی بیزارید :w16:.براستی که کسی نمی داند اینخواص ها از چه ترکیباتی سرچشمه گرفته است ،ولی مسلماَدر پشت هر یک ازخصوصیات ،عنصر ترکیبی وجود دارد که هنوز از کشف آن عاجز اندشاید شما روزی آنترکیبات ناشناخته را به ثبت رسانید !

 

در کل شما آرام ،نجیب ،پاک ،وفادار،اصلاح طلب،دقیق و وسواسی هستید .

:ws37:

لینک به دیدگاه
نه اتفاقا تفکرمون ثابت هست و خیلی هر لحظه متفاوت نیست.

باقی موارد تا 90 درصد صحیح می باشد.:ws37:

دوست عزيز هميشه همه چيز 100درصد درست نيست. گاهي اوقات استثناهم داريم مثل شما.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...