رفتن به مطلب

پنج سرباز ایرانی ازاد شدند


pesare irani

ارسال های توصیه شده

عبدالرؤوف ريگی مسئول روابط عمومی گروه جیش العدل روز جمعه 04-04-2014 در تماسی با العربیه از آزادی مرزبانان ایرانی خبر داد.

این گروه همچنین با انتشار اطلاعیه ای در صفحه فیس بوک خود موسوم به "شبکه عدل" از آزادی مرزبانان ایرانی در راستای آنچه نشان دادن حسن نیت و انسان دوستی نامیده، خبر داد.

جیش العدل در اطلاعیه خود نوشته است: "سازمان جیش العدل به اطلاع عموم مردم ایران می رساند که مذاکرات بین مسئولین سازمان و وفد اعزامی علمای اهلسنت با تصمیم آزادی نظامیان رژیم به پایان رسید."

این اطلاعیه ازفوده است: "علمای اهلسنت که دارای مکانت بزرگی در جامعه اهلسنت ایران هستند از ابتدای ماجرای اسارت نظامیان رژیم میانجی گری کرده و سعی کردند این ماجرا به خیر و خوبی حل گردد که نهایتا شورای مرکزی و رهبری سازمان جیش العدل رای به آزادی نظامیان داده و آنها را تحویل وفد اعزامی دادند."

در ادامه اطلاعیه گروه جیش العدل آمده است: "این تصمیم خالصتا در پاسخ به مطالبه علمای اهلسنت و در راستای نشان دادن حسن نیت و انسان دوستی اتخاذ گردید تا نظام حاکم هم در راستای آزادی زندانیان اهلسنت گام بردارد و در غیر این صورت بر مشکلات و مسائل منطقه افزوده خواهد شد و این آخرین اقدام در نوعش نخواهد بود".

جیش العدل در این اطلاعیه به تعداد گروگانها اشاره ای نکرده است اما با توجه به اینکه این گروه پیشتر اعلام کرده بود که یکی از گروگانها را به نام جمشید دانایی فرد اعدام کرده است، احتمالا تعداد گروگانهای آازد شده 4 نفر هستند.

گفتنی است شب پنجشنبه خبری مبنی بر تبادل 34 زندانی گروه جیش العدل با 4 مرزبان ایرانی منتشر شده بود که این خبر از سوی علی اوسط هاشمی تکذیب شد.

با این حال استاندار سیستان و بلوچستان گفته بود که "تلاش برای آزادی مرزبانان از طریق ارتباطات دیپلماسی و همچنین همکاری معتمدان محلی ادامه دارد."

منابع محلی به العربیه گفتند از صبح امروز صدای هلیکوپترها بر فراز شهر زاهدان شنیده می شد و همچنین گفته شد که مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در ساعات اولیه بامداد امروز از شهر خارج شده است. احتمال می رود که وی شخصا برای تحویل گروگانها به نقطه مرزی ایران و پاکستان رفته باشد.

تا این لحظه مقامات رسمی خبر آزادی گروگانها را تائید نکرده اند

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

خدا کنه راست باشه ه ه ه:hapydancsmil::hapydancsmil::hapydancsmil::hapydancsmil::hapydancsmil::hapydancsmil::hapydancsmil::hapydancsmil:

لینک به دیدگاه

جیش العدل سربازان را آزاد کردبنابر ادعای گروه جیش العدل چهار مرزبان که در روز هفدهم بهمن ماه ۱۳۹۲ به گروگان گرفته شده بودند، آزاد شدند.سایت العربیه، در بخش عربی خود خبری منتشر کرد که از آزادی چهار سرباز گروگان گرفته شده حکایت دارد.در بخشی از این خبر آمده است: ریگی سخنگوی جیش العدل گفته است که هیچ گونه توافقی بین ما و نظام حاصل نشده، چرا که ما مطمئن شدیم جمهوری اسلامی هیچ گونه اهمیتی برای جان سربازان خود قایل نیست، لذا ما به درخواست مشایخ اهل سنت احترام گذاشتیم و این سربازان را آزاد کردیم تا ثابت کنیم که ما صادق هستیم و در مقابل هم انتظار داریم جمهوری اسلامی زندانیان اهل سنت که در زندانهای خود دارد را آزاد کند.

به نوشته العربیه سخنگوی جیش العدل هم چنین تاکید کرده که ممکن است این سازمان دست به اقدامات مشابهی بزند.

از نکات قابل توجه در بیانیه گروهک تروریستی جیش العدل این است که در آن تلاش می شود خود را "انسان دوست" و دارای "حسن نیت" معرفی کنند!

بیانیه ی گروه جیش العدل بدین قرار است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پایان مذاکرات و آزادی نظامیان رژیم با پادرمیانی علمای اهل سنت ایران

سازمان جیش العدل به اطلاع عموم مردم ایران می رساند که مذاکرات بین مسئولین سازمان و وفد اعزامی علمای اهل سنت با تصمیم آزادی نظامیان رژیم به پایان رسید. علمای اهل سنت که دارای مکانت بزرگی در جامعه اهل سنت ایران هستند از ابتدای ماجرای اسارت نظامیان رژیم میانجی گری کرده و سعی کردند این ماجرا به خیر و خوبی حل گردد که نهایتا شورای مرکزی و رهبری سازمان جیش العدل رای به آزادی نظامیان داده و آنها را تحویل وفد اعزامی دادند. این تصمیم خالصتا در پاسخ به مطالبه علمای اهل سنت و در راستای نشان دادن حسن نیت و انسان دوستی اتخاذ گردید تا نظام حاکم هم در راستای آزادی زندانیان اهل سنت گام بردارد و در غیر این صورت بر مشکلات و مسائل منطقه افزوده خواهد شد و این آخرین اقدام در نوعش نخواهد بود.

سازمان جیش العدل جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ - چهارم آوریل ۲۰۱۴

تا لحظه انتشار این خبر هیچ یک از مقامات رسمی در تهران نسبت به تایید یا تکذیب این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

لینک به دیدگاه

خبر جدیدتر و تکمیلی در

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
:

 

 

از پیش از ظهر امروز، اخباری مبنی بر تحویل مرزبان‌های ایرانی از سوی گروهک جیش‌العدل به مقامات ایرانی منتشر شده بود که امید‌ها را به سالم بودن هر پنج مرزبان ربوده شده زنده کرد. با این حال، دقایقی پیش، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرده، مرزبان‌های آزاد شده چهار تن هستند و به همراه آن‌ها، پیکر شهید دانایی فر نیز به ایران تحویل داده شده است.

 

به گزارش «تابناک»، از روز گذشته، موج خبری درباره آزادی مرزبانان ایرانی از سوی شبکه‌هایی خاص مانند العربیه آغاز شد. این شبکه خبری به نقل از گروه تروریستی جیش العدل، در حالی خبر آزادی مرزبانان را مخابره می‌کرد که هیچ خبری از آنان نبود و مقامات محلی و مرکزی، همچنان در برزخ تأیید یا رد خبر بودند.

 

اما اندکی بعد یک مقام آگاه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری‌های داخلی اعلام کرد، مرزبان‌های ایرانی آزاد و به مقامات ایرانی حاضر در پاکستان تحویل داده شده‌اند. با وجود این، هنوز خبری از شمار دقیق مرزبان‌های آزاد شده مخابره نشده بود.

 

با همه اینها، دقایقی پیش، یک عضو کمیسیون امنیت ‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: پیکر شهید دانایی‌فر، یکی از پنج مرزبان ایرانی که به دست گروهک تروریستی جیش‌العدل ربوده شده و به شهادت رسیده، به همراه چهار مرزبان کشورمان تحویل رابط ایرانی در پاکستان شد.

 

اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: پیکر شهید جمشید دانایی‌فر، یکی از پنج مرزبان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل به همراه چهار مرزبان ایرانی ربوده شده، تحویل رابط جمهوری اسلامی ایران در پاکستان شد.

 

به این ترتیب، در پی چندین روز انتشار اخبار ضد و نقیض درباره شهادت یکی از مرزبان‌های ربوده شده ایرانی، به نظر می‌رسد، متأسفانه این بار خبر شهادت جمشید دانایی فر تأیید شده است.

لینک به دیدگاه
یعنی دوست داشتی 4 تای دیگه رو هم سر ببرن؟:ws52:

 

 

نخیر

دوست داشتم با اقتدار پسشون بگیرن

بزنن همشونم لت و پار کنن جیش العدلیا رو به خاطر اون کسی رو که کشتن

نه اینکه 24 تا اسیرشونم آزاد کنن

لینک به دیدگاه
تا صبح که تو اخبار میگفت تایید نشده این خبر!

 

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز ها

اینو من نمیگم

ضرب المثل میگه5c6ipag2mnshmsf5ju3z.gif

لینک به دیدگاه

واقعا جای تاسف داره

مرزبانی، وظیفه نیروی اجباری ه ک تا چند روز قبل زندگی عادی خودشو داشته؟!

میگن تکاور مرزبان ... شنیدن کی بود مانند دیدن ...

چ زنده چ مرده، این افراد ضربه خیلی بزرگی خوردن، ولی مطمئن ام فراموش می شن. مث همون 14 نفر قبلی، مث خیلی های دیگه...

 

:icon_gol:

لینک به دیدگاه

منم ناراحتم

برای اینایی که زندن و تو این اوضاع دووم اوردن

بیشتر از همه برای اون بنده خدایی که کشته شد!!!

 

 

اما فیلم محاصرشون رو دیدین:|||؟؟؟؟icon_pf%20(34).gif

لینک به دیدگاه

مولوی عبدالحمید: مرزبانان تا فردا به خاک ایران می‌رسند

 

امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: ۴ مرزبان در سلامتی کامل به سر می‌برند. مقدمات ورود این افراد به کشور در حال انجام است و امیدواریم که این مرزبانان هرچه سریع‌تر وارد کشور شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

شیخ مولوی عبدالحمید در گفت‌و‌گو با

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، با بیان اینکه هنوز مرزبانان وارد کشور نشده‌اند، اظهار داشت: ۴ تن از مرزبانان ایرانی که در اختیار گروه جیش العدل بودند، صبح امروز به نیروهای مردمی منطقه تحویل داده شدند، اما هنوز آن‌ها وارد کشور نشده‌اند و امیدوارم تا روز آینده شاهد حضور این افراد در کشور باشیم.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه این ۴ مرزبان در سلامتی کامل به سر می‌برند، گفت: مقدمات ورود این افراد به کشور در حال انجام است و امیدواریم که این مرزبانان هرچه سریع‌تر وارد کشور شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکر گروهبان یکم جمشید دانایی فر نیز به همراه این ۴ مرزبان به کشور باز خواهد گشت، گفت: متاسفانه پیکر این مرزبان به همراه این گروه نبوده و در اقدام بعدی به دنبال بازگشت پیکر این عزیز به کشور هستیم.

شیخ مولوی عبدالحمید در واکنش به اظهارات برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه گفته شده این آزادی در برابر خواسته و یا معامله اقتصادی با گروه جیش العدل صورت گرفته است، گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد و بدون هیچ امتیازدهی مرزبانان آزاد شده‌اند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در پاسخ به این پرسش که برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که دلیل عدم ورود مرزبانان به کشور ظرف امروز، امتیازخواهی گروه مردمی که این ۴ مرزبان را تحویل گرفته‌اند، بوده، تاکید داشت: این مساله نیز کاملا تکذیب می‌شود این گروه مردمی برای نشان دادن حسن نیت خود وارد موضوع شده‌اند و این افراد را بدون هیچ چشم داشتی تحویل گرفته و به امید خدا وارد کشور خواهند کرد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
شنبه، ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ۲۰:۴۰

 

 

 

 

تماس یکی از مرزبانان با خانواده‌اش

 

ک عضو خانواده سربازان گروگان‌ گرفته شده گفت: طی تماس تلفنی برادرم (رامین حضرتی) از افغانستان از سلامتی کامل خود به همراه سه مرزبان دیگر خبر داد. ایوب حضرتی دقایقی پیش با اشاره به ابراز خوشحالی گروگان‌ها از آزادی از دست تروریست‌های جیش‌العدل تصریح کرد: براساس اظهارات برادرم قرار است تا آنها فردا به وطن بازگردند.

این عضو خانواده مرزبانان گروگان گرفته شده ضمن قدردانی از تمامی مسئولان به خاطر پیگیری برای مرزبانان تصریح کرد: تمامی خانواده و فامیل و اهالی محل پس از شنیدن خبر آزادی رامین خدا را شکر کرده و نماز شکر به جای آوردند.

وی تصریح کرد: از زمان اعلام خبر آزادی مرزبانان مرتباً شاهد تماس‌های مسئولان و مردم و ابراز لطف آنان نسبت به آزادی مرزبانان بودیم که به نوبه خود قدردان محبت‌های آنها هستیم.

حضرتی در عین حال با اشاره به شهادت یکی از مرزبانان در این حادثه تروریستی گفت: ما نیز به نوبه خود از این واقعه ناراحت بوده و خود را شریک غم خانواده این مرزبان شهید می‌دانیم.

رامین حضرتی در 16 بهمن سال گذشته به همراه چهار مرزبان دیگر توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل ربوده شد.

رامین حضرتی 27 اسفند سال گذشته 20 ساله شد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
شنبه، ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ۲۲:۲۲

لینک به دیدگاه
نخیر

دوست داشتم با اقتدار پسشون بگیرن

بزنن همشونم لت و پار کنن جیش العدلیا رو به خاطر اون کسی رو که کشتن

نه اینکه 24 تا اسیرشونم آزاد کنن

 

یعنی حمله می کردیم پاکستان ؟

چنین چیزی امکان نداره چون ایران توانش رو نداره

لینک به دیدگاه

اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره آزادی مرزبانان

 

 

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تایید بازگشت 4 مرزبان ربوده کشور به میهن اسلامی از مسئولان، نهادها و دستگاه‌های اجرایی تشکر و قدردانی کرد.

 

روابط عمومی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در خصوص آزادی مرزبانان کشور اطلاعیه‌ای را صادر کرد که متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 

به آگاهی ملت شریف ایران می‌رساند، به حول و قوه الهی و با عنایات حضرت ولی عصر (عج)، چهار نفر مرزبانان ربوده شده کشورمان، در تاریخ 93.1.17 آزاد و به میهن اسلامی بازگشتند.

 

وزارت اطلاعات، وظیفه خود می‌داند از همه مسئولان، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و به ویژه، مساعی مدیران، علما و بزرگان استان مقاوم سیستان و بلوچستان که در ارتباط با آزادی این مرزبانان عزیز کمال همکاری را به عمل آورده‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی نماید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

پیام وزیر کشور به مناسبت آزادسازی مرزبانان

 

 

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور پیامی ؛آزادی مرزبانان ربوده شده توسط اشرار را تلاش هماهنگ مجموعه دستگاه های امنیتی ، انتظامی ،دیپلماسی و به ویژه مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و استانداری سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با امید و استعانت از درگاه خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج) و حضرت فاطمه الزهرا(س) به استحضار ملت شهید پرور و غیور ایران اسلامی می رساند:

 

همانطوریکه در طی این مدت در جریان پیگیری اخبار و حوادث مربوط به گروگان گرفته شدن پنج تن از سربازان جان برکف و حافظ مرزهای کشور عزیزمان توسط عناصر شرور و تروریست در شرق کشور هستید ، متاسفانه برخی گروه ها و افراد فریب خورده که بازیچه دست سرویس های جاسوسی کشورهای خارجی نیز هستند ، با انجام اقدامات مزبوحانه در مرزهای کشور قصد القا و ایجاد ناامنی در این بخش ها را داشته که البته با اقتدار و هوشمندی نیروهای پرتوان ما راه به جایی نخواهند برد.

در مدتی که پنج تن از فرزندان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ربوده شدند ، شاهد اعلام همراهی و همدلی مردم ایران در جای جای کشور و جهان برای سلامتی و آزادی آنها بوده ایم و از طرف دیگر مجموعه دستگاه های امنیتی ، انتظامی ، دیپلماسی و به ویژه نیروهای از جان گذشته و ایثار گر مرزبانی جمهوری اسلامی و استانداری سیستان و بلوچستان با اقتدار هوشیارانه و درایت و احساس وظیفه کامل ، در تلاشی هماهنگ به دنبال آزادسازی سربازان ربوده شده بودند که در این میان تاکیدات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ارزنده و راهگشا داشت.

هر چند جمهوری اسلامی ایران گزینه های زیادی برای آزادی مرزبانان ربوده شده و برخورد قاطع با اشرار داشت اما به لحاظ اعتقادات و باورهای دینی از روش های مرسوم در برخورد با اشرار استفاده نکرد و ضمن رعایت حسن همجواری و خویشتن داری در قبال کشور پاکستان که متاسفانه مامن این گروهک تروریستی بود در تماس مداوم و دیپلماتیک به صراحت انتظار و توقع ملت و دولت جمهوری اسلامی از دولت پاکستان در کنترل و تامین امنیت مرزهای مشترک خود با جمهوری اسلامی مطرح شد که امیدواریم دولت این کشور با مسئولیت پذیری بیشتری تلاش کند تا به واسطه اقدامات شرورانه گروهک های تروریستی خدشه ای به روابط دوستانه دو ملت وارد نشود.

 

ذکر این نکته را نیز ضروری می دانم که توسعه منطقه جنوب شرق کشور در گرو امنیت پایداری است که باید با مشارکت همه مردم و سرمایه گذاران تامین شود و رفتار شرورانه نه تنها مانع پیشرفت و توسعه منطقه ای خواهد بود بلکه سرمایه های موجود را تهدید می کند .

 

اما اینک در ایام سال نو با افتخاربه استحضار مردم عزیر می رسانم تلاش جامعه امنیتی و دستگاه دیپلماسی و معتمدین محلی با محوریت شورای امنیت کشور به نتیجه رسید و سربازان ربوده شده آزاد شدند و به آغوش خانواده و میهن عزیز بازگشتند.

اینجانب این موفقیت را عنایت ویژه و خاص مظلومه و فخر بشریت حضرت صدیقه طاهره(س) دانسته و بر خود فرض می دانم ضمن ارج نهادن به تلاش و رشادت تمامی نیروهای تاثیر گذار ، آزادی فرزندان این مرز و بوم را به حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری (مدظله) و ریاست محترم جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران تبریک عرض نمایم .

 

به امید سربلندی اسلام و ایران

 

عبدالرضا رحمانی فضلی

 

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
یعنی حمله می کردیم پاکستان ؟

چنین چیزی امکان نداره چون ایران توانش رو نداره

 

بله چرا که نه

تو یه حمله شلاقی

کاملا هم در توانشون هست

اما نمیکنن

(یعنی نکردن)

بسوزه پدر سیاست

لینک به دیدگاه
بله چرا که نه

تو یه حمله شلاقی

کاملا هم در توانشون هست

اما نمیکنن

(یعنی نکردن)

بسوزه پدر سیاست

 

علی جان حالت خوبه ه

 

حمله به پاکستان ن :w58:

خونه خاله نیست که

 

یه کشور دیگه اس !!!!!!!!!

 

هر چقدم گاز انبری حمله کنن حداقل صد برابر اون 5 تا سرباز کشته میدیم م :w58:

لینک به دیدگاه
علی جان حالت خوبه ه

 

حمله به پاکستان ن :w58:

خونه خاله نیست که

 

یه کشور دیگه اس !!!!!!!!!

 

هر چقدم گاز انبری حمله کنن حداقل صد برابر اون 5 تا سرباز کشته میدیم م :w58:

 

 

نه بابا

یه چیزی میگیا

میتونستن

خیلی راحت هم میتونستن

چطور از اون طرف حمله میکنن؟؟؟

اون وقت انتقام نباشه؟؟؟

از اون طرف که حمله میکنن مگه نقض حریم یه کشور نیست؟؟؟

حالا یه دفه هم ما نقض کنیم!! اونم برا پس گرفتن سربازای خودمون

لینک به دیدگاه

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت:در پی اقدام مشترک مرزبانی ناجا، استانداری سیستان و بلوچستان و همکاری معتمدین و ریش سفیدان منطقه ، چهارنفر از مرزبانان ایرانی آزاد شدند.

 

2150220_420.jpg

 

 

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، سردار ذوالفقاری گفت: احتمال بر این است که درجه‌دار دانایی‌فر به شهادت نرسیده باشد و خود دولت پاکستان از لحاظ آزادی گروگان‌های ما نقش مستقیمی ایفا نکرده است.

 

وی افزود: ما در حوزه کار نیروی انتظامی 120 پایگاه را در حال احداث هستیم که 100پایگاه در همین مکانی که سربازان گروگانی ما ربوده شده‌اند احداث شد.

 

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از این گونه موارد باید از دولت پاکستان بخواهیم اجازه تشکیل گروهک در داخل مناطق خاک پاکستان ندهد که به اقدامات تروریستی منجر شود.

 

وی در ادامه بیان داشت: اتفاقاتی که در غرب کشور رخ داده اتفاقات کوچکی نبوده همچنانکه در حوادث گذشته یک پاسگاه را به شهادت رساندند ، امروز اگر بخواهیم این موضوع را مقایسه با وقایع قبلی کنیم جزو اتفاقات کوچکی به حساب می‌آید.

 

* سرنوشت دانایی‌فر سرباز درجه‌دار ایرانی ربوده شده هنوز مشخص نیست

 

براساس اعلام شفاهی گروهک پاکستانی درجه‌دار دانایی‌فر به شهادت رسیده است اما هیچ مدرکی دال بر شهادت او به دولت ایران ارائه نشده است.

 

وی در ادامه افزود: گروگان‌ها از مرز مشترک ایران و پاکستان امروز به کشور عودت داده شدند.

 

ستاد فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی ناجا در ادامه تصریح کرد: براساس اعلام سربازان در طول این مدت در داخل خاک پاکستان و در ارتفاعات نگه داشته شده بودند که یک ماه پیش درجه‌دار دانایی‌فر را از آن‌ها جدا کرده و هیچگونه اطلاعاتی در خصوص شهادت ایشان در دست نیست.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...