رفتن به مطلب

زن یعنی شکلات ، زن یعنی صندلی ، زن یعنی لامپ ، زن یعنی یخچال، زن یعنی ....


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
:ws28:نمیری الهه خیلی خنده دار بود:ws28:

نخند!برو واسه ایندت برنامه بریز:ws3:

  • Like 2
  • پاسخ 263
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
برا چی اونوقت؟:w58:

 

میشه مثل موبایلی که به برق وصله فقط تا جایی که سیم شارژر اجازه بده می تونه حرکت کنه:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
میشه مثل موبایلی که به برق وصله فقط تا جایی که سیم شارژر اجازه بده می تونه حرکت کنه:ws3:

 

افشین توام خواستی بیا :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

حسود انجمن رو هم شناختیم!:vahidrk:

 

حسود چیه اگه الان بره زیر سیطره تا آخر عمرش نمی تونه پیروز شه:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
نخند!برو واسه ایندت برنامه بریز:ws3:

 

:ws28:برنامه رو ولش کن بذار بخندم :ws28:

خدایی راستی راستی جهیزیه نمیدن دخترا عوضش پسرا میدن؟خونه چطور؟:ws28:

  • Like 1
ارسال شده در
افشین توام خواستی بیا :ws3:

 

اونا رو بفرست مشهد خودمون بریم آذربایجان:whistle:

  • Like 1
ارسال شده در
میشه مثل موبایلی که به برق وصله فقط تا جایی که سیم شارژر اجازه بده می تونه حرکت کنه:ws3:

 

خدا شما رو ببخشه گمم کردین نفهمیدم چی به چیه هیچ خودمم گم کردم:icon_pf (34): :ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
اونا رو بفرست مشهد خودمون بریم آذربایجان:whistle:

 

ایول پیشنهاد خوبیه:whistle:

  • Like 2
ارسال شده در
اونا رو بفرست مشهد خودمون بریم آذربایجان:whistle:

 

جهیزیه؟:ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
:ws28:برنامه رو ولش کن بذار بخندم :ws28:

خدایی راستی راستی جهیزیه نمیدن دخترا عوضش پسرا میدن؟خونه چطور؟:ws28:

 

عایا خندیدن به بدبختی دیگران کار خوبی ست؟:icon_razz:

  • Like 3
ارسال شده در
نه بابا ایراد نداره سی تومن میخواد پیاده شه حالا یه تومنم روش :banel_smiley_4:

باشه حالا ک اصرار داری باشه:hapydancsmil:

حسود چیه اگه الان بره زیر سیطره تا آخر عمرش نمی تونه پیروز شه:banel_smiley_4:

وفاداری و شوهر دوست بودن دخترای ترک زبون زده خاص و عام.سیطره چیه؟

خیلیم خوشبخت میشه!:w02:

برنامه رو ولش کن بذار بخندم :ws28:

خدایی راستی راستی جهیزیه نمیدن دخترا عوضش پسرا میدن؟خونه چطور؟:ws28:

اره بابا دروغم چیه!

چن صفحه قبل رو بخونی متوجه میشی:ws28:

فقط زحمت خرج عقد با دختر! ک اونم حیف تو مشهد باشیو بخوای عقد مفصل بگیری..میریم حرم:whistle:

  • Like 4
ارسال شده در
جهیزیه؟:ws28:

 

گفتن آذربایجان یخچال میدن :whistle:

  • Like 2
ارسال شده در
عایا خندیدن به بدبختی دیگران کار خوبی ست؟:icon_razz:

 

:whistle:ها نه بام شیب؟

خوب برید صوبت کنید دخترا جهیزیه بدن دیگه مگه این رسم نیست:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
:whistle:ها نه بام شیب؟

خوب برید صوبت کنید دخترا جهیزیه بدن دیگه مگه این رسم نیست:ws3:

 

اینجا رسمش برعکسه رفیخ:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
خدا شما رو ببخشه گمم کردین نفهمیدم چی به چیه هیچ خودمم گم کردم:icon_pf (34): :ws28:

به خدا توکل کن شاید شفا پیدا کردی:ws28:

موضوع این بود چرا مردا بدبخت میشن:banel_smiley_4:

 

 

وفاداری و شوهر دوست بودن دخترای ترک زبون زده خاص و عام.سیطره چیه؟

خیلیم خوشبخت میشه!:w02:

 

روایت داریم در هر رابطه ای یک نفر بدبخت میشه یه نفر پیروز :whistle:(به قول سریال شوخی کردم زندگی مشترک میدون جنگه)

  • Like 4
ارسال شده در
ب

 

 

 

 

اره بابا دروغم چیه!

چن صفحه قبل رو بخونی متوجه میشی:ws28:

فقط زحمت خرج عقد با دختر! ک اونم حیف تو مشهد باشیو بخوای عقد مفصل بگیری..میریم حرم:whistle:

:ws28:خوبه خرج عقدم داماد نداده حالا شایدم نصف نصفه خبر نداری؟:ws28:

 

گفتن آذربایجان یخچال میدن :whistle:

 

یخجال چیه همه چی میدن:icon_pf (34):نزدیک پول یه خونه وسیله میدن:ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
اینجا رسمش برعکسه رفیخ:banel_smiley_4:

چه ژالب:ws28:یه سوال عایا اونجا به سر پسرا خطور میکنه ازدواج کنن؟

 

به خدا توکل کن شاید شفا پیدا کردی:ws28:

موضوع این بود چرا مردا بدبخت میشن:banel_smiley_4:

 

 

حالا مونده از چه زاویه ای نیگا کنید:ws52:

  • Like 3
ارسال شده در
چه ژالب:ws28:یه سوال عایا اونجا به سر پسرا خطور میکنه ازدواج کنن؟

 

 

 

یعنی منو میبینی به جواب نمیرسی عایا؟:banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در
:ws28:خوبه خرج عقدم داماد نداده حالا شایدم نصف نصفه خبر نداری؟:ws28:

یخجال چیه همه چی میدن:icon_pf (34):نزدیک پول یه خونه وسیله میدن:ws28:

پول کجاست؟:ws38:

چه ژالب:ws28:یه سوال عایا اونجا به سر پسرا خطور میکنه ازدواج کنن؟

 

 

حالا مونده از چه زاویه ای نیگا کنید:ws52:

از زاویه ی حاده:ws38:

  • Like 2
ارسال شده در

الهه جون مشهدیا شیرینی می گیرن :ws3:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...