رفتن به مطلب

زن یعنی شکلات ، زن یعنی صندلی ، زن یعنی لامپ ، زن یعنی یخچال، زن یعنی ....


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
اتفاقا اگه خدا بخواد ی سفر کاری به مشهد دارم!

قربون خدا برم،انگار خدا داره همه چیز رو جور میکنه.:ws28:

 

 

من چیپس سرکه ای هم میخوام!همینو میزارم تو اولویت:5c6ipag2mnshmsf5ju3

اهوم من ی دوست کرد دارم ک واقعا تکه:w16:

 

خوبه پس حله ترجیحا مامان باباتم بیار که زیاد معطل نشی خرج عقدم با توه پول همرات باشه:ws3:

  • Like 2
  • پاسخ 263
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
[

 

 

بگو چکدون رو خودم میارم.فقط توشو پر کنه:ws28:

 

چ پسرای خوبی دارین:ws3:

 

پسراش که خوبن فقط نایابن یه مقدار :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

کسایی که قصد سفر به مشهد دارن شیرینی یادتون نره:whistle:

  • Like 2
ارسال شده در

خدایی داریم جایی که عروس جهیزیه نبره؟نه داریم؟واقعا داریم؟:ws52:

  • Like 3
ارسال شده در
من هیچی نمیخوام اصن :ws3:

خودم میرم چمدون میخرم:ws3:

برا یه چمدون خودم رو بدبخت کنم:ws3:

 

این پسرا هستن که بدبخت میشن نه دخترا:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در
این پسرا هستن که بدبخت میشن نه دخترا:banel_smiley_4:

 

جدا از بحث جهاز منظورم بود

 

  • :banel_smiley_4:
     

  • Like 2
ارسال شده در
خدایی داریم جایی که عروس جهیزیه نبره؟نه داریم؟واقعا داریم؟:ws52:

 

آره هس متاسفانه:sigh:

  • Like 2
ارسال شده در
خوبه پس حله ترجیحا مامان باباتم بیار که زیاد معطل نشی خرج عقدم با توه پول همرات باشه:ws3:

ترجیح میدم عقدم تو حرم و بدون تجملات باشه

ی عاقد اشنام از همین ارومیه گیر میاریم ک زیادی خرجش نکنیم.4 تایی همسفر میشیم:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
کسایی که قصد سفر به مشهد دارن شیرینی یادتون نره:whistle:

بزار بریم برسیم..برگشتنی چشم:banel_smiley_4:

پسراش که خوبن فقط نایابن یه مقدار :ws3:

اینم از شانس ماست:sigh:

خدایی داریم جایی که عروس جهیزیه نبره؟نه داریم؟واقعا داریم؟:ws52:

ارتاشی خوب موقع اومدی..

منو حنانه راهی مشهدیم.

تو هم اماده باش سر راه ک از تبریز رد میشیم تو رم برداریم:ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
ترجیح میدم عقدم تو حرم و بدون تجملات باشه

ی عاقد اشنام از همین ارومیه گیر میاریم ک زیادی خرجش نکنیم.4 تایی همسفر میشیم:ws3:

 

میخوای هماهنگ کنم پول بلیطم برات بفرستن:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در
بزار بریم برسیم..برگشتنی چشم:banel_smiley_4:

 

اینم از شانس ماست:sigh:

 

ارتاشی خوب موقع اومدی..

منو حنانه راهی مشهدیم.

تو هم اماده باش سر راه ک از تبریز رد میشیم تو رم برداریم:ws28:

 

برا چی؟:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
خدایی داریم جایی که عروس جهیزیه نبره؟نه داریم؟واقعا داریم؟:ws52:

میگن مشهد

الان دارن راهیان نور 2 تشکیل میدن برن مشهد:whistle:

جدا از بحث جهاز منظورم بود:banel_smiley_4:

منظور من هم همون مستقل از جهاز بود:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
آره هس متاسفانه:sigh:

 

کجا؟حالا چرا متاسفانه:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
میخوای هماهنگ کنم پول بلیطم برات بفرستن:banel_smiley_4:

 

دیگه پر رو میشه نصف پول بلیطش رو بیشتر نده:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
میگن مشهد

الان دارن راهیان نور 2 تشکیل میدن برن مشهد:whistle:

 

منظور من هم همون مستقل از جهاز بود:banel_smiley_4:

 

من دیگه حرفی واسه گفتن ندارم

 

  • :banel_smiley_4:
     

  • Like 2
ارسال شده در
میگن مشهد

الان دارن راهیان نور 2 تشکیل میدن برن مشهد:whistle:

 

منظور من هم همون مستقل از جهاز بود:banel_smiley_4:

 

برا چی اونوقت؟:w58:

  • Like 3
ارسال شده در
برا چی؟:ws3:

آخه پسراش جهیزیه میدن..بین خودمون باشه جمعیت زیاد نشه بهتره:whistle:

میخوای هماهنگ کنم پول بلیطم برات بفرستن:banel_smiley_4:

:ws38:نه دیگه مرسی.

پسره فک میکنه میخوایم تیغش بزنیم:icon_razz:

دیگه پر رو میشه نصف پول بلیطش رو بیشتر نده:ws3:

حسود انجمن رو هم شناختیم!:vahidrk:

  • Like 3
ارسال شده در
آخه پسراش جهیزیه میدن..بین خودمون باشه جمعیت زیاد نشه بهتره:whistle:

 

:ws38:نه دیگه مرسی.

پسره فک میکنه میخوایم تیغش بزنیم:icon_razz:

 

حسود انجمن رو هم شناختیم!:vahidrk:

:ws28:نمیری الهه خیلی خنده دار بود:ws28:

  • Like 1
ارسال شده در
کجا؟حالا چرا متاسفانه:ws3:

 

واسه اینکه با 40 سال سن مجردم میشه متاسفانه:hanghead:

ارسال شده در
آخه پسراش جهیزیه میدن..بین خودمون باشه جمعیت زیاد نشه بهتره:whistle:

 

:ws38:نه دیگه مرسی.

پسره فک میکنه میخوایم تیغش بزنیم:icon_razz:

 

حسود انجمن رو هم شناختیم!:vahidrk:

 

نه بابا ایراد نداره سی تومن میخواد پیاده شه حالا یه تومنم روش :banel_smiley_4:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...