رفتن به مطلب

نرم افزار MathType نسخه 6.7


ارسال های توصیه شده

نرم افزار MathType نسخه 6.7

 

نرم افزار MathType ابزاري قدرتمند براي ويندوز و مکينتاش مي باشد که به شما اجازه مي دهد به راحتي نماد هاي رياضي را براي کار در word ، صفحان وب ، چاپ کردن ، نمايش و Tex , Latex , MathML documents به کار ببريد.

حتما براي شما هم پيش آمده که بخواهيد فرمول هاي رياضي ، فيزيک و ... را تايپ کنيد ، اگر در اين کار مبتدي باشيد حتما از سختي تايپ کلافه مي شويد ، MathType با امکانات زياد و فرمول هاي آماده نه تنها کاربران مبتدي را در حد پيشرفته اي کمک مي کند بلکه کاربران حرفه اي خيلي سریعتر و راحت تر مي توانند از فرمول ها استفاده نمايند . نماد هاي بسيار و قالب ها و فونت هاي همراه با اين نرم افزار خيلي از نياز هاي شما را براي ايجاد يک فرمول با شکل دلخواه بر طرف مي کند.مي توانيد به راحتي از نماد هاي رياضي موجود بر روي سيستم خود نيز استفاده کنيد و در نرم افزار ذخيره کنيد پس اگر نيازمند فرمول خاصي هستيد کافي است آن را دانلود کنيد و به راحتي به نرم افزار اضافه کنيد . اگر از یک نماد رياضي بسيار استفاده مي کنيد مي توانيد براي آن يک کليد ترکيبي تعيين کنيد تا سريع در دسترس شما باشد.به راحتي فرمول ها را ويرايش کنيد مانند کلمات معمولي آن ها را رنگي کنيد و استايل مورد نظر خود را به آن بدهيد .

 

اين نرم افزار به عنوان پلاگ اين به راحتي با نرم افزار هاي Microsoft Word , PowerPoint , Quark XPress documents , Adobe InDesign layouts , Excel spreadsheets , HTML pages و ... همراه می شود تا راحت تر بتوان از آن استفاده کرد.

 

 

ویژگی های نرم افزار :

 

نرم افزاری قوی برای فرمول نویسی

ایجاد فرمول ها و ویرایش آسان آن

اضافه کردن فرمول های جدید به آرشیو فرمول ها

 

برای دانلود نرم افزار MathType به لینک زیر مراجعه فرمایید :

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

پسورد :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...