رفتن به مطلب

خدمت مقدس سربازی :))


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

درود بر همه دوستان کسی هست بدونه شرایط خدمت الان چجوریاس یعنی اگه قبل عید بفرستی چطور میشه بعد عید چطور :ws3: کدومش بهتره :ws38:

  • Like 12
  • پاسخ 59
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

بعد عید میشه 24 ماه الان بفرستی شاید بشی 21 ماه ولی اینم باز فک نمیکنم 21 ماه بشی دادا 24 ماهی:ws3::ws3:

  • Like 7
ارسال شده در

كوروش جان هنوز نرفتي سربازي؟؟؟

  • Like 6
ارسال شده در

منکه اطلاعی ندارم ولی تا اونجایی که شندیم از بقیه همون 24 ماهه...:icon_redface:

 

خوش بحال ما خانوما که سربازی نمیریم:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
درود بر همه دوستان کسی هست بدونه شرایط خدمت الان چجوریاس یعنی اگه قبل عید بفرستی چطور میشه بعد عید چطور :ws3: کدومش بهتره :ws38:

 

 

اگه کارشناسی باشی اعزام توی روز اول ماه زوج هست که قاعدتا اسفند بوده

از این به بعد 24 ماهه شدی رفته:icon_pf (34):

  • Like 5
ارسال شده در

دقيقا نميدونم ولي شنيدم ميگن سال 93 خدمت سربازي 24 ماه ميشه ولي اعزامي هاي 92 به روال قبليشه .

  • Like 5
ارسال شده در
كوروش جان هنوز نرفتي سربازي؟؟؟

 

نه داداش:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
اگه کارشناسی باشی اعزام توی روز اول ماه زوج هست که قاعدتا اسفند بوده

از این به بعد 24 ماهه شدی رفته:icon_pf (34):

 

پس بدبخت شدم رفت باید برم پلیس + 10 آمار بگیرم:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در

آشخور شدي رفتداش كوروش ،بالاخره اين شتره در خونه تو هم خوابيد :ws28:

  • Like 5
ارسال شده در
پس بدبخت شدم رفت باید برم پلیس + 10 آمار بگیرم:ws3:

 

حتما دنبالش برو اگه میخوای اینطرف سال بری:w16:

  • Like 4
ارسال شده در

دادا برو حال میده برات 28 ماه هم کمه:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
پس بدبخت شدم رفت باید برم پلیس + 10 آمار بگیرم:ws3:

 

داش كوروش از اين حرفا نزن الهي دشمنات بدبخت بشن همش 20 ماهه چيزي نيست مثل باد ميگذره غمت نباشه فقط زودتر اقدام كن چون اگه اين خبر صحت داشته باشه ميشه 24 ماه :a030:

  • Like 2
ارسال شده در
داش كوروش از اين حرفا نزن الهي دشمنات بدبخت بشن همش 20 ماهه چيزي نيست مثل باد ميگذره غمت نباشه فقط زودتر اقدام كن چون اگه اين خبر صحت داشته باشه ميشه 24 ماه :a030:

 

فدات داداش خیلی گلی:icon_gol::w02:

میگما مراحلش انقد طول نمیکشه که تا قبل عید میشه زود فرستاد؟:ws38:

  • Like 1
ارسال شده در
دادا برو حال میده برات 28 ماه هم کمه:ws3:

خب حالا که حال میده بیا 12ماهشو تو برو:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
من که مدرک دارم کادری میشم موهامم صفر نمیزنم :ws3:

 

بله میدونستم، شوخی بود:ws3:

 

ولی حتما اقدام کنید که اونور سال براتون دردسر نشه...:w16:

 

موفق باشید...:icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در
بله میدونستم، شوخی بود:ws3:

 

ولی حتما اقدام کنید که اونور سال براتون دردسر نشه...:w16:

 

موفق باشید...:icon_gol:

 

دیگه تکرار نشه :vahidrk::ws3:

 

مرسی چشم حتما میرم فردا :icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در
دیگه تکرار نشه :vahidrk::ws3:

 

مرسی چشم حتما میرم فردا :icon_gol:

 

چشمتون بی بلا

ایشالله فردا شب منتظر خبرای خوبتون هستیم...:icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در
فدات داداش خیلی گلی:icon_gol::w02:

میگما مراحلش انقد طول نمیکشه که تا قبل عید میشه زود فرستاد؟:ws38:

 

راستش چي بگم دير اقدام كردي آخه تا سال جديد چيزي نموند ولي فردا برو اقدام كن بلكه بشه .:icon_gol::a030:

  • Like 4
ارسال شده در

ما که 2-3 سالی میشه تموم کردیم

ولی توصیه میکنم در اولین فرصت پست کن

مطمئن باش بدتر نشه بهتر نمیشه

تازه اگر قرار باشه کم بشه مشمول همه کسایی میشه که در حال خدمت ان

چنین چیزی امکان نداره که شما مثلا بشی 21 ماه خدمت و 3 ماه دیگه داشته باشی و

اعزامی های بعد از شما 20 ماه خدمت باشن و یک ماه بعدش خدمتشون تموم بشه

 

تازه پیشنهاد میکنم پس از پست کردن و حدود 1-2 ماه بعدش که تاریخ اعزامت مشخص شد

در روز ارتباط با مردم که اونموقع دوشنبه ها بود بری و تا جای ممکن بیاندازی جلو

 

چون اول و آخر گزدنته باید بری پس هر چی زودتر بری و زودتر تموم کنی زودتر از بلاتکلیفی درمیآی

الان با این وضعیت که فارغ التحصیل شدی و پایان خدمت نداری حتی خودت هم دل قرصی از وضعیتت برای کار کردن

و مشغول شدن تو جایی رو نداری دیگه چه برسه به کسی انتظار داری قبول کنه تا پیششون مشغول بشی

 

خودم اونموقع 4 ماه انداختم جلو

  • Like 4
ارسال شده در

چند ماه پیش کسری های خدمت منو حساب کردیم شد 42 ماه

یعنی باید یه سربازو بفرستن بیاد خونه ما 18 ماه خدمت کنه تا بدهی های خدمتشون پاس بشه :دی :ws28:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...