Eng.KouRosH 9176 ارسال شده در 10 خرداد، 2014 درود بر همه دوستان کسی هست بدونه شرایط خدمت الان چجوریاس یعنی اگه قبل عید بفرستی چطور میشه بعد عید چطور کدومش بهتره 12
ashkanzx1 1116 ارسال شده در 10 خرداد، 2014 بعد عید میشه 24 ماه الان بفرستی شاید بشی 21 ماه ولی اینم باز فک نمیکنم 21 ماه بشی دادا 24 ماهی:ws3: 7
a_ghadimi 4539 ارسال شده در 10 خرداد، 2014 منکه اطلاعی ندارم ولی تا اونجایی که شندیم از بقیه همون 24 ماهه... خوش بحال ما خانوما که سربازی نمیریم 5
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 10 خرداد، 2014 درود بر همه دوستان کسی هست بدونه شرایط خدمت الان چجوریاس یعنی اگه قبل عید بفرستی چطور میشه بعد عید چطور کدومش بهتره اگه کارشناسی باشی اعزام توی روز اول ماه زوج هست که قاعدتا اسفند بوده از این به بعد 24 ماهه شدی رفته:icon_pf (34): 5
Mohammad1675 4635 ارسال شده در 10 خرداد، 2014 دقيقا نميدونم ولي شنيدم ميگن سال 93 خدمت سربازي 24 ماه ميشه ولي اعزامي هاي 92 به روال قبليشه . 5
Eng.KouRosH 9176 مالک ارسال شده در 10 خرداد، 2014 اگه کارشناسی باشی اعزام توی روز اول ماه زوج هست که قاعدتا اسفند بودهاز این به بعد 24 ماهه شدی رفته:icon_pf (34): پس بدبخت شدم رفت باید برم پلیس + 10 آمار بگیرم 6
Mohammad1675 4635 ارسال شده در 10 خرداد، 2014 آشخور شدي رفتداش كوروش ،بالاخره اين شتره در خونه تو هم خوابيد 5
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 10 خرداد، 2014 پس بدبخت شدم رفت باید برم پلیس + 10 آمار بگیرم حتما دنبالش برو اگه میخوای اینطرف سال بری 4
Mohammad1675 4635 ارسال شده در 10 خرداد، 2014 پس بدبخت شدم رفت باید برم پلیس + 10 آمار بگیرم داش كوروش از اين حرفا نزن الهي دشمنات بدبخت بشن همش 20 ماهه چيزي نيست مثل باد ميگذره غمت نباشه فقط زودتر اقدام كن چون اگه اين خبر صحت داشته باشه ميشه 24 ماه 2
Eng.KouRosH 9176 مالک ارسال شده در 10 خرداد، 2014 داش كوروش از اين حرفا نزن الهي دشمنات بدبخت بشن همش 20 ماهه چيزي نيست مثل باد ميگذره غمت نباشه فقط زودتر اقدام كن چون اگه اين خبر صحت داشته باشه ميشه 24 ماه فدات داداش خیلی گلی میگما مراحلش انقد طول نمیکشه که تا قبل عید میشه زود فرستاد؟ 1
Eng.KouRosH 9176 مالک ارسال شده در 10 خرداد، 2014 دادا برو حال میده برات 28 ماه هم کمه خب حالا که حال میده بیا 12ماهشو تو برو 3
a_ghadimi 4539 ارسال شده در 10 خرداد، 2014 من که مدرک دارم کادری میشم موهامم صفر نمیزنم بله میدونستم، شوخی بود ولی حتما اقدام کنید که اونور سال براتون دردسر نشه... موفق باشید... 3
Eng.KouRosH 9176 مالک ارسال شده در 10 خرداد، 2014 بله میدونستم، شوخی بود ولی حتما اقدام کنید که اونور سال براتون دردسر نشه... موفق باشید... دیگه تکرار نشه :vahidrk: مرسی چشم حتما میرم فردا 4
a_ghadimi 4539 ارسال شده در 10 خرداد، 2014 دیگه تکرار نشه :vahidrk: مرسی چشم حتما میرم فردا چشمتون بی بلا ایشالله فردا شب منتظر خبرای خوبتون هستیم... 3
Mohammad1675 4635 ارسال شده در 10 خرداد، 2014 فدات داداش خیلی گلیمیگما مراحلش انقد طول نمیکشه که تا قبل عید میشه زود فرستاد؟ راستش چي بگم دير اقدام كردي آخه تا سال جديد چيزي نموند ولي فردا برو اقدام كن بلكه بشه . 4
Jafar Alishah 6341 ارسال شده در 10 خرداد، 2014 ما که 2-3 سالی میشه تموم کردیم ولی توصیه میکنم در اولین فرصت پست کن مطمئن باش بدتر نشه بهتر نمیشه تازه اگر قرار باشه کم بشه مشمول همه کسایی میشه که در حال خدمت ان چنین چیزی امکان نداره که شما مثلا بشی 21 ماه خدمت و 3 ماه دیگه داشته باشی و اعزامی های بعد از شما 20 ماه خدمت باشن و یک ماه بعدش خدمتشون تموم بشه تازه پیشنهاد میکنم پس از پست کردن و حدود 1-2 ماه بعدش که تاریخ اعزامت مشخص شد در روز ارتباط با مردم که اونموقع دوشنبه ها بود بری و تا جای ممکن بیاندازی جلو چون اول و آخر گزدنته باید بری پس هر چی زودتر بری و زودتر تموم کنی زودتر از بلاتکلیفی درمیآی الان با این وضعیت که فارغ التحصیل شدی و پایان خدمت نداری حتی خودت هم دل قرصی از وضعیتت برای کار کردن و مشغول شدن تو جایی رو نداری دیگه چه برسه به کسی انتظار داری قبول کنه تا پیششون مشغول بشی خودم اونموقع 4 ماه انداختم جلو 4
Ali_LBoy 63 ارسال شده در 10 خرداد، 2014 چند ماه پیش کسری های خدمت منو حساب کردیم شد 42 ماه یعنی باید یه سربازو بفرستن بیاد خونه ما 18 ماه خدمت کنه تا بدهی های خدمتشون پاس بشه :دی 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری