رفتن به مطلب

حداقل سازی ریسک شهرت در شرکت ملی گاز ایران


ارسال های توصیه شده

چکیده:

 

باتوجه به شرایط عدم اطمینان محیطی در بازارهای پویای جهانی امروزی و رقابت‌ روزافزون سازمان‌ها و نیاز به ارتقای سطح کارایی و اثربخشی سازمان‌ها،مدیران با چالش‌های متعددی مواجه کرده است.جهت مقابله با این شرایط و همچنین برای افزایش‌ توان رقابتی-به‌ویژه در بازارهای بین‌المللی-رویکردهای نوین مدیریتی مطرح شده است‌ که شناسایی و مدیریت ریسک از جمله این رویکردهاست.در این مقاله سعی شده است تا حد امکان یکی از مقوله‌های چالش برانگیز ریسک یعنی شهرت و ارتباط با این ریسک با فعالیت‌های شرکت ملی گاز ایران در حوزه داخلی و خارجی مورد بررسی قرار گیرد. در این مقاله به‌طور خلاصه ریسک شهرت و مدیریت این ریسک را با استفاده از بودجه‌بندی سرمایه‌ای طی سال‌های 1385 تا 1389 در شرکت ملی گاز ایران مورد بررسی‌ قرار می‌دهیم. جنبه‌های از قبیل ارتباطات،انجام تعهدات طبق جدول زمان‌بندی شده،خلاقیت‌ و نوآوری،در نظر گرفتن مسائل زیست‌محیطی و...ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر داشته‌ که در این مقاله با بیان آنها تأثیرشان را بر روی ریسک شهرت شرکت ملی گاز ایران‌ بررسی می‌کنیم.

 

 

واژگان کلیدی: ریسک شهرت،بودجه‌بندی سرمایه‌ای،توان رقابتی،ارتباطات،خلاقیت و نوآوری،مسائل زیست‌محیطی،تعهد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...