Eng.KouRosH 9176 مالک ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2014 are didamesh vase ma yekam sakhtebi khiyal dada kiyo mikhay shekanje bedi? بابا 20هزار چیزی نیس که فقط میشکه همین
nazanin abedini 804 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2014 ahan khob pas yebaram ro khodeton emtehan mikonim chetore? 1
Eng.KouRosH 9176 مالک ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2014 ahan khob pas yebaram ro khodeton emtehan mikonimchetore? معمولا سازنده رو خودش تست نمیکنه یه نفرو گیر میاره میگه گردنت و بیار جلو بعد فاتحه
nazanin abedini 804 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2014 bichare kasi ke doro bare to bashe:icon_redface: 2
Abbas.H 15132 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2014 کوروش پایه ای استارت کارو بزنیم ؟؟؟ بین بچه هایی که داوطلب میشن رای گیری میزاریم ببینیم رو کدومشون تست کنیم 3
Eng.KouRosH 9176 مالک ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2014 کوروش پایه ای استارت کارو بزنیم ؟؟؟ بین بچه هایی که داوطلب میشن رای گیری میزاریم ببینیم رو کدومشون تست کنیم پایه ام تا آخرش من مدار بالایی رو تست کردم البته الکترود نذاشتم براش اما خروجی خوبی نداد نمیدونم ایرادش از کجا بود..... میخوام این دفه با دوترانس امتحان کنیم چطوره؟خروجی خیلی میره بالاتر نزدیک 20000ولت عجب آرکی میزنه فکرشو بکن 3
Abbas.H 15132 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2014 پایه ام تا آخرش من مدار بالایی رو تست کردم البته الکترود نذاشتم براش اما خروجی خوبی نداد نمیدونم ایرادش از کجا بود..... میخوام این دفه با دوترانس امتحان کنیم چطوره؟خروجی خیلی میره بالاتر نزدیک 20000ولت عجب آرکی میزنه فکرشو بکن فکرشو کن اونی که میخوایم روش امتحان کنیم چه کیفی میکنه اون لحظه تست عجب قلقلکی میده ها باشه داداش شروع کنیم فقط من یکی دو روز یه بار میام انجمن نمیتونم بیشتر بیام تو یه مداری چیزی پیدا کن روش کار کنیم بهینه ش کنیم :hapydancsmil: 3
Eng.KouRosH 9176 مالک ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2014 فکرشو کن اونی که میخوایم روش امتحان کنیم چه کیفی میکنه اون لحظه تست عجب قلقلکی میده ها باشه داداش شروع کنیم فقط من یکی دو روز یه بار میام انجمن نمیتونم بیشتر بیام تو یه مداری چیزی پیدا کن روش کار کنیم بهینه ش کنیم :hapydancsmil: من میگم مدار دوتا ترانس داشته باشه بهتره خروجی میره بالاتر نه؟ ینی جز اون مدار اسیلاتور و چوک و چند برابر کننده ...تو خروجی یه ترانس هم بذاریم 3
Abbas.H 15132 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2014 من میگم مدار دوتا ترانس داشته باشه بهتره خروجی میره بالاتر نه؟ ینی جز اون مدار اسیلاتور و چوک و چند برابر کننده ...تو خروجی یه ترانس هم بذاریم آره میره بالاتر ... یعنی میشه بردش بالاتر ولی مصرف انرژی بیشتر میشه و اگه تلفات اون ترانس دومی رو هم حساب کنی بازدهی نسبت به حالتی که یه ترانس داریم کمتر میشه ... یعنی تو انرژی خروجی رو بیشتر میکنی ولی مدت زمان کمتر از نصف زمان حالت اول میتونی ازش استفاده کنی 2
Eng.KouRosH 9176 مالک ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2014 آره میره بالاتر ... یعنی میشه بردش بالاتر ولی مصرف انرژی بیشتر میشه و اگه تلفات اون ترانس دومی رو هم حساب کنی بازدهی نسبت به حالتی که یه ترانس داریم کمتر میشه ... یعنی تو انرژی خروجی رو بیشتر میکنی ولی مدت زمان کمتر از نصف زمان حالت اول میتونی ازش استفاده کنی اما خوب جواب داده ......اون سایتی که برات گذاشتم طرف از دوتا ترانس استفاده کرده بود 2
Eng.KouRosH 9176 مالک ارسال شده در 20 آذر، 2014 اونا که پایه اند هر طرحی از شوکر دارن اینجا بذارن :gnugghender: 3
Eng.KouRosH 9176 مالک ارسال شده در 20 آذر، 2014 طرح ندارم داداش ولی پایه ام نفر اول رو خودت تست میکنم 3
Abbas.H 15132 ارسال شده در 20 آذر، 2014 نفر اول رو خودت تست میکنم داداش من چیزی واسه از دست دادن ندارم ... با کمال میل قبول میکنم 3
Eng.KouRosH 9176 مالک ارسال شده در 21 آذر، 2014 داداش من چیزی واسه از دست دادن ندارم ... با کمال میل قبول میکنم میگم هرچه سریع تر بسازیم لب مرز به درد میخوره شایدم فرمانده خوشش اومده یه چندماه مرخصی و ترفیع داد 3
Abbas.H 15132 ارسال شده در 21 آذر، 2014 میگم هرچه سریع تر بسازیم لب مرز به درد میخوره شایدم فرمانده خوشش اومده یه چندماه مرخصی و ترفیع داد 3
zeygham 17 ارسال شده در 15 اردیبهشت، 2015 با سلام .من تازه اين تايپيك را ديدم و لازم دونستم كه يه مطالبي را راجع اون چوك يا ترانس در مدار و اون دو ترانزيستور بگم و ديودها بگم. درباره چوك يا ترانس در بازار و ساخت تقسيم بندي در رنگ آنهاست براي اين مدار بهتر است كه نوع چوك سبز رنگ باشد كه ميتوانيد از داخل لامپهاي كم مصرف سوخته درباريد و استفاده كنيد . البته به شرط سالم بودن ! و تست وروديها و خروجي هاي اين قطعه بايد رعايت بشه چون تو بازار وقتي ميخري ورودي چندين پايه داره و خروجي هم همينطور در ارتباط با اهم ورودي و خروجي بايد بگم اين اهم در تطبق امپدانس هست در مواقعي كه سيگنالهاي صوتي مياد وسط . اين امپندانس در فركانس يك كيلو هرتز محاسبه ميشود ! آقايان الكترونيك اين مدار با چه فركانسي دارد نوسان توليد ميكند ؟ در هر صورت رنگ اين چوك سبز بهتر است .اون دو ترانزيستور نقش نوسان ساز را بر عهده دارند. و فركانسشان هم قابل محاسبه است اما آيا قابل تغيير هم هست چون اگر بشود تغييري داد ميتوان ولتاژ خروجي را تغيير داد . و ديودها چند برابر كننده ولتاژ هستند اما در هر مرحله از چند برابر كنندگي مقدار انرژي ذخيره شده در خازن قبلي با خازن بعدي تقسيم ميشود . يعني در هشتمين تواتر مدار ولتاژ دو سر خروجي به ماكزيمم ميرسد اما مقدار جريان كمي را ميتواند تخليه كند . پس مدار آنچنان مصرف كننده نيست كه بخواهيم باطري هاي آنچناني داشته باشد . اما به لحاظ فني و نوع انرژي مصرفي مدار بايد از باطري هاي شارژي آلكالاين از 1500 ميلي آمپر ساعت به بالا استفاده كرد! به لينك زير توجه كنيد بنده و اين آقاي سلطاني تجربه اي كوچك در همين زمينه داشتهايم. البته با كمي تغييرات و قابليت كنترل ولتاژ در خروجي برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2
Mohammad-Ali 9732 ارسال شده در 18 اردیبهشت، 2015 خواهش میکنمحالا میخواید با این شوکر چیکارا کنید؟؟؟؟؟؟؟؟//:w58: یکی ازاستفادهاش اینه که به این صندوق صدقات وصل کنی تااقایاخانم معتادی امدن دزدی بندری ...! 3
Eng.KouRosH 9176 مالک ارسال شده در 20 اردیبهشت، 2015 درود با تحقیقاتی که انجام دادم این مدار به درد شوکر نمیخوره یه روش جدید برای ساخت یه شوکر خوب و کارامد یاد گرفتم وقت بشه مدار و قطعاتشو میذارم 2
ارسال های توصیه شده