رفتن به مطلب

سیگار


شما چه سیگاری میکشید ؟  

41 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. شما چه سیگاری میکشید ؟



ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

من از سیگار متنفرم

ولی وقتی یکی میکشه از بوی دودش خیلی خوشم میاد..یعنی عاشقشما:4chsmu1:

ولی وقتی یکی بوی سیگار میده خیلی بده184.gif

فقط بوی دودش خوبه:ws3:

  • Like 3
  • پاسخ 61
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

سيگار نه ربطي به شرايط زندگي داره . نه روحيه بد نه مملكت و امثال اينا ! اينا توجيه كردنه .

آدم وقتي يك كاري ميكنه ديگه توجيه لازم نداره

نه مجبوريم نه چيزي

من خودم ميكشم . لايت ميكشم وينستون . از اون ور ميارم نه اينايي كه اينجا هست

مجبورم نيستم . ولي ميكشم مخصوصا وقتي دارم با تمركز زياد روي يك پروسس كار ميكنم

يا جلسه دارم . سر پروژه ميكشم و.............

لذتي نداره همينجوريه شايد بتونم بگم مزه تند لايتو دوست دارم

دليلي هم ندارم . ميتونم نكشم ولي ميكشم

كلا زمان آماده شدن براي يك فاز عملياتي كار درست يا وقتي دارم به يك پروسس با دقت زياد فكر ميكنم

تا تغييراتي توش بدم يا به مرحله اجرا درش بيارم يك هدفون خوب . يك موزيك قوي و كمي تند و يك سيگار

ابزارمه . چشمامو ميبندم و عميق فرايندو تصور ميكنم و روش كار ميكنم

9 ساله ياهل گوش ميكنم ازش سير نميشم فقط براي كار روي فرايندها و روحيه اي كه ميگيرم

ولي براي چندمين بار ميگم توجيه نداره . بهانه نداره

همين

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...