رفتن به مطلب

تولید موسیقی با خاکستر مردگان به سبک انگلیسی‌ها!


z.b

ارسال های توصیه شده

یک شرکت انگلیسی سازنده صفحات گرامافون قصد دارد با ترکیب خاکستر افراد مرده در این صفحات، یک یادگاری ترسناک برای بازماندگان ایجاد کند.

4

 

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شرکت «And Vinyly» بخش های سوزانده شده بدن را در یک صفحه وینیل خام قرار می‌دهد که برای ساخت صفحات گرامافونی به عنوان یک یادگاری ترسناک از زندگی فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسته‌های اولیه دارای 30 صفحه، 2000 پوند قیمت دارند که هزینه‌ای بسیار کمتر از مراسم سوزاندن اجساد یا به خاک سپاری آنها است.

سخت‌ترین بخش ظاهرا انتخاب صدا است که برخی 12 دقیقه خنده یا آهنگ در عنوان آنها را انتخاب می‌کنند. برای آن دسته از افرادی که یک شیوه ساده‌تر را ترجیح می‌دهند، این شرکت می‌تواند خاکستر را بدون آهنگ بر روی صفحه گرامافون فشرده سازد. این فرآیند شامل پاشیدن خاکستر بر روی یک تکه ونیل موسوم به بیسکویت(biscuit) است. این ونیل سپس برای ایجاد شیار و فشرده کردن خاکستر در صفحه گرامافون توسط صفحات فلزی تحت فشار قرار می‌گیرد.

شرکت And Vinyly توسط جیسون لیچ،‌ تهیه کننده موسیقی انگلیسی در سال 2009 بنیاد گذاشته شده اما اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده است. یکی از مشتریان لیچ خانواده یک آهنگساز بود که می‌خواستند پس از مرگش بازهم به نواختن آهنگ ادامه دهد. همچنین می‌توان از خاکستر حیوانات خانگی برای ساخت صفحه یادگاری با قیمت مشابه استفاده کرد.

در وب‌سایت این شرکت گفته شده با 10 هزار پوند فرد می‌تواند کل برنامه تشییع‌جنازه را با یک موسیقی مرگ برنامه‌ریزی کند. اگر نمی‌توانید آهنگ خاصی را انتخاب کنید، موسیقی‌های پشتیبان از پیش تعیین‌شده با قیمت 250 پوند وجود داشته و در صورت درخواست یک آهنگ سفارشی، هزینه آن 500 پوند خواهد بود. گزینه‌های دیگر شامل قابلیت ارسال این صفحه به فروشگاههای اطراف جهان برای فروش مانند آلبومهای دیگر است. این وب‌سایت برای توضیح بیشتر یک شخصیت شبیه مرگ را نمایش داده که یک داس با سر سوزن بر روی آن را نگداشته و از یک جفت هدفون بر روی گوش و یک کیسه آهنگ بر روی شانه‌های خود برخوردار است.

تبدیل خاکستر مرده به موسیقی اما عجیب‌ترین چیزی نیست که شنیده‌اید. به گفته لیچ، وی این کار را با الهام از یک آمریکایی انجام داده که خاکستر خود را در وسایل آتش‌بازی قرار داده بود. همچنین برخی دیگر نیز این خاکستر را در باروت قرار داده و شلیک می‌کنند! شرکت خاکسپاری فضایی Celestis خاکستر مردگان را با هزینه‌ای حدود 1500 پوند به مدار و با 8000 پوند به فضای عمیق ارسال می‌کند.

 

:w58:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...