عمو سام 1166 ارسال شده در 21 مرداد، 2013 شاید باور نکنید اما تاثیر آدامس بر هوشیاری صبحگاهی بیشتر از نوشیدن چای است. به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران ؛پژوهشگران دانشگاه کاونتری دریافته اند که بوییدن آدامس نعنایی به طرز رویاگونه می تواند باعث کاهش خستگی شود. نتایج یک پژوهش دیگر به دانش آموزان و دانشجویان یک " راه آدامسی" برای گرفتن نمره های بهتر و بالاتر معرفی می کند. این پژوهش تاکید دارد: جویدن آدامس می تواند نمره های امتحانی و قدرت حافظه را تا 35درصد بالا ببرد. سعی کنید با جویدن آدامس نعنایی در شب و صبحگاه هوشیاری و سطح حافظه خود را بالا ببرید. ****************** کسی تا حالا آدامس جویدن سر امتحان رو تست کرده؟ اگر هست منم امتحان کنممم. :-) 8
...Neda... 2026 ارسال شده در 21 مرداد، 2013 شاید باور نکنید اما تاثیر آدامس بر هوشیاری صبحگاهی بیشتر از نوشیدن چای است. بسی جالب دیگه تا این حدش رو خبر نداشتیم بسته به ادامسشم داره خبخو شیک بجویی معلومه قندش بالاس جای شام وناهاروهم میگیره(البته تو دقیقه اول این موضوع صدق میکنه هااااااااااا):icon_pf (34): 5
bande khoda 899 ارسال شده در 21 مرداد، 2013 من آدامس میخورم کلا حواسم پرت میشه ونمیتونم تمرکز کنم اونوقت چطوری امتحان بدم؟ فکرکنم تحقیقاتشون اشتباهه؟ 4
raz-raz 3612 ارسال شده در 21 مرداد، 2013 من سر کنکور آدامس تو دهنم بود اونم نعنایی .په بگو چی شده. می گم من.!!!! 4
sweetest 4756 ارسال شده در 21 مرداد، 2013 بله من معمولا از آدامس برای کاهش استرس استفاده میکنم و آثارش برام کاملا محسوس بوده البته چندی پیش جایی میخوندم که به کسایی که قراره تو آزمونی شرکت کنن یا جلسه پراسترسی در پیش دارن، توصیه میشه چند دقیقه قبلش کمی فعالیت جسمی و تحرک داشته باشن و از اونجا که جوییدن آدامس هم فعالیتی جسمی محسوب میشه یعنی تاثیری که در مغز میگذاره مشابهه در کل آدامس جوییدن میتونه برای تمدد اعصاب و آرام کردن افراد خیلی موثر باشه. 4
IT Maryam 1202 ارسال شده در 21 مرداد، 2013 سر امتحان آدامس جویدم ولی وقتی به سوالی میرسم که پاسخش را نمیدانم جویدن آدامس را فراموش میکنم. تاثیرش بر کاهش استرس را حس کردم. 2
عمو سام 1166 سازنده ارسال شده در 21 مرداد، 2013 موزی هم جواب میده ؟؟؟؟ باید همه چیووو تستش کرد. O_o از امتحانای تشریفاتی شروع کرد تا سر کنکور بهترین آدامس رو پیدا کنیم. :-)))) 4
parisa.na 1558 ارسال شده در 22 مرداد، 2013 به نظرمنم آدامس جویدن تومواقعی که استرس داری خیلی کارسازه گرچه من خودم خیلی کم دچاره استرس میشم ولی شده موقع امتحاناآدامس بخورم! 1
anthonio montana 3249 ارسال شده در 22 مرداد، 2013 بهتره به جای آدامس تمرکزمونو رو برگه بغل دستی و تقلبایی که بردیم سر جلسه بزاریم تا در فرصت مناسب ازشون استفاده کرده و به نتیجه مطلوب برسیم 4
عمو سام 1166 سازنده ارسال شده در 22 مرداد، 2013 بهتره به جای آدامس تمرکزمونو رو برگه بغل دستی و تقلبایی که بردیم سر جلسه بزاریم تا در فرصت مناسب ازشون استفاده کرده و به نتیجه مطلوب برسیم الان دفترچه های کنکور اختصاصی شدن و پاسخنامه هرکی با بغلیش فرق میکنه. فقط باید به فکر آدامس خوب باشیممممم. :-((
EOS 14529 ارسال شده در 22 مرداد، 2013 راستش من این آدامس جویدن سر امتحان رو یه بار تجربه کردم برای هفت نسل بعدم کافیه :icon_pf (34): فقط قبل از این که سر امتحان ، امتحانش کنین ، چک کنین که عادت به باد کردن و ترکوندنش نداشته باشین اما کلا از نظر تجربی نمی تونم نتیجه این تحقیق رو زیاد جدی بگیرم :JC_thinking: من بارها شده که حتی با وجود آدامس خوابم برده ! (هوشیاری و بیداری ذهن !) یا به هیچ عنوان زمانی که آدامس توی دهنمه نمی تونم روی کاری تمرکز کنم ! (تمرکز روی امتحان !) 1
anthonio montana 3249 ارسال شده در 23 مرداد، 2013 الان دفترچه های کنکور اختصاصی شدن و پاسخنامه هرکی با بغلیش فرق میکنه.فقط باید به فکر آدامس خوب باشیممممم. :-(( سابقه ام تو کنکور دادن بالاست.می دونم کنکور چه شکلیه.امتحانای دانشگاه رو گفتم. 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری