رفتن به مطلب

بطری تصفیه آب (تبدیل نوشابه به آب)


unstoppable

ارسال های توصیه شده

1450.jpg

مبتکران بطری پلاستیکی را طراحی کرده اند که می تواند آب را تصفیه کند این بطری به حدی قوی است که می تواند نوشابه سیاه را به مایعی سفیدرنگ تبدیل کند.

این بطری پلاستیکی آب که به سیستم تصفیه آب الهام گرفته شده از فناوری ناسا مجهز است، آن قدر قدرتمند است که می تواند نوشابه سیاه را به آب شفاف و بدون رنگ تبدیل کند.

ÖKO شرکت سازنده این بطری می گوید ایده ساخت این بطری در اصل توسط ناسا ارائه شده و این شرکت از این فناوری برای ساخت دستگاهی برای عرضه آب پاک، خالص، قابل شرب و تمیز استفاده کرده است.

انتشار یک فیلم ویدیویی از این بطری نشان می دهد نوشابه سیاه درون این بطری پس از عبور از یک کلاهک تصفیه کننده خاص، دقیقا مانند آب بی رنگ می شود اما این مایع مانند آب کاملا بی مزه نیست و طعم آب قند دارد.

هدف از قرار دادن آزمایش نوشابه بر روی وب سایت OKO ، نشان دادن موثر بودن این بطری است که برای تصفیه آب نه دیگر نوشیدنی ها طراحی شده است.

این بطری آب دوستدار محیط زیست در سه سطح مختلف تصفیه عرضه شده است. سطح یک تصفیه، بر پایه کربن است و برای کاهش کلر و بو از آب انجام می شود.

سطح دو تصفیه، شامل بیش از 400 حفره ریز می شود و از فرایند جذب الکتریکی شارژ مثبت برای به دام انداختن عوامل مضر در هنگام عبور آب از ***** استفاده می کند.

بر اساس اعلام سازنده این بطری، میدانهای باردار به محض تماس با آب فعال شده و این حفره ها را می بندد تا هیچگونه عامل مزاحمی در آب وارد نشود. به محض تماس، یونهای نقره این ماده، باکتری ها را از بین می برند.

سطح سوم برای تصفیه عناصر شناخته شده در میزان زیاد آب در محیط های خاص و شدید طراحی شده است. سطح سه این تصفیه قابل خرده فروشی نیست.

منبع : مجله بسپار

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...